Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu pot alimenta cu cardul instant

Buna ziua! Vreau sa alimentez contul Orange Money cu cardul (nu transfer bancar). Nu pot alimenta instant de pe nici un fel de card al meu (de debit/ credit). Am introdus datele de pe 4 carduri și la toate i-mi scrie pe roșu "Alimentarea cardului nu a putut fi finalizată. RENUNTA". Oare din ce motiv nu pot face încărcare instant?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@laumoro, sunt ceva probleme la efectuarea plăților prin Orange Pay, nu la alimentarea contului Orange Money.
Dacă situația ta persistă, îți recomandam să faci un update la aplicație. Revino, te rog, și spune-ne dacă s-a rezolvat. Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Inainte puteai face asta? Ca poate este o problema acum.. Daca ai bani pe ele, ar trebui sa mearga, indiferent ca e salvat sau nu in aplicatie..
Mai gasesti subiecte despre Orange Money in comunitate, pentru mai multe raspunsuri.. https://comunitate.orange.ro/questions/2000040-alimentez-contul-orange-money

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Înainte puteam. Am șters cardul din salvate.Apoi am incercat cu altele. Și acum nu mai merge cu nici un fel de card,nici cu cel de dinainte.

Incearca si folosind website-ul OM, sa vezi daca merge, dar, avand in vedere mesajul afisat, de renunta, cred ca ar trebui sa suni la Serviciul Clienti, la numarul 300 sau 0374 300 300, sa vada ce probleme sunt pe cont, sau sa faci o sesizare in aplicatie, prin sectiunea “Trimite feedback”...

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Nu cred ca este o problema tehnica cu sistemul, eu tocmai am alimentat contul acum și a mers impecabil, fără erori.
Vezi sa nu ai cumva cardul blocat din setări.

@laumoro exista o problema momentan cu inrolarea altor carduri in aplicatia Orange Money. Se spune ca se lucreaza la asta. Sa vedem cat va dura. Cardurile care sunt inrolate deja,alimenteaza fara probleme contul Orange Money.

Nu mi s-a comunicat dar sunt discutii referitoare la unele probleme aparute in aplicatia Orange Money si Orange Pay,pe alte forumuri dedicate Orange Money. Chiar si pe comunitate ne-a anuntat un moderator despre acest aspect si ne-a indemnat sa avem putina rabdare pana ce departamentul tehnic al Orange Money va rezolva problema.

@laumoro, s-a rezolvat problema cu alimentarea contului Orange Money?
Chiar dacă a fost o situație punctuală, te rog revino în Comunitate și povestește-ne ce s-a îmtâmplat. Este posibil să fie de ajutor și pentru alți membri în viitor. Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!