Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua! Vreau sa alimentez contul Orange Money cu cardul (nu transfer bancar). Nu pot alimenta instant de pe nici un fel de card al meu (de debit/ credit). Am introdus datele de pe 4 carduri și la toate i-mi scrie pe roșu "Alimentarea cardului nu a putut fi finalizată. RENUNTA". Oare din ce motiv nu pot face încărcare instant?
@laumoro. sa înțeleg ca problema ta care momentan este și a mea s a rezolvat strict prin serviciul clienti. Oricum mulțumesc pt promptitudine, cu siguranță voi contacta serviciul clienți OM.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Inainte puteai face asta? Ca poate este o problema acum.. Daca ai bani pe ele, ar trebui sa mearga, indiferent ca e salvat sau nu in aplicatie..
Mai gasesti subiecte despre Orange Money in comunitate, pentru mai multe raspunsuri.. https://comunitate.orange.ro/questions/2000040-alimentez-contul-orange-money
Înainte puteam. Am șters cardul din salvate.Apoi am incercat cu altele. Și acum nu mai merge cu nici un fel de card,nici cu cel de dinainte.
Incearca si folosind website-ul OM, sa vezi daca merge, dar, avand in vedere mesajul afisat, de renunta, cred ca ar trebui sa suni la Serviciul Clienti, la numarul 300 sau 0374 300 300, sa vada ce probleme sunt pe cont, sau sa faci o sesizare in aplicatie, prin sectiunea “Trimite feedback”...
Cred că este mai degrabă o problemă tehnică la aplicație... Suna la serviciul clienți și o să te lămurească ei.
Nu cred ca este o problema tehnica cu sistemul, eu tocmai am alimentat contul acum și a mers impecabil, fără erori.
Vezi sa nu ai cumva cardul blocat din setări.
@laumoro exista o problema momentan cu inrolarea altor carduri in aplicatia Orange Money. Se spune ca se lucreaza la asta. Sa vedem cat va dura. Cardurile care sunt inrolate deja,alimenteaza fara probleme contul Orange Money.
Asta este cel mai probabil. Dar de unde stiti că există această problema? Vi s-a comunicat dvs?
Nu mi s-a comunicat dar sunt discutii referitoare la unele probleme aparute in aplicatia Orange Money si Orange Pay,pe alte forumuri dedicate Orange Money. Chiar si pe comunitate ne-a anuntat un moderator despre acest aspect si ne-a indemnat sa avem putina rabdare pana ce departamentul tehnic al Orange Money va rezolva problema.
@laumoro, sunt ceva probleme la efectuarea plăților prin Orange Pay, nu la alimentarea contului Orange Money.
Dacă situația ta persistă, îți recomandam să faci un update la aplicație. Revino, te rog, și spune-ne dacă s-a rezolvat. Mulțumim!
Am cea mai recentă versiune instalata.La fel,aceași eroare la înrolarea oricărui card. :(
@laumoro, s-a rezolvat problema cu alimentarea contului Orange Money?
Chiar dacă a fost o situație punctuală, te rog revino în Comunitate și povestește-ne ce s-a îmtâmplat. Este posibil să fie de ajutor și pentru alți membri în viitor. Mulțumim!
Cred ca după aproximativ o luna de zile încă nu s-a rezolvat problema cu inrolarea altor carduri în OM.... Eu personal am scos un card expirat iar noul card valabil(BCR) nu poate fi adăugat în OM.
Koko ai facut update la aplicatia Orange Money?
@Koko_1, ce se întâmplă? Ce eroare primești când încerci să înrolezi cardul?
Sunt la ultima actualizare din 19feb2020,versiunea 2.4.37 iar eroarea este,, Alimentarea cardului nu a putut fi finalizata RENUNTA"pe un fond rosu.
Koko_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Koko_1 a fost desemnat cel mai bun respondent
laumoro a răspuns
Koko_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Koko_1 a răspuns
laumoro a răspuns
Ascary a răspuns
Koko_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a răspuns
Koko_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
laumoro a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a răspuns
laumoro a răspuns
Ascary a răspuns
The Special List a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
laumoro a răspuns
Jay a răspuns
laumoro a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.