Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu pot alimenta cu cardul instant

Buna ziua! Vreau sa alimentez contul Orange Money cu cardul (nu transfer bancar). Nu pot alimenta instant de pe nici un fel de card al meu (de debit/ credit). Am introdus datele de pe 4 carduri și la toate i-mi scrie pe roșu "Alimentarea cardului nu a putut fi finalizată. RENUNTA". Oare din ce motiv nu pot face încărcare instant?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@laumoro. sa înțeleg ca problema ta care momentan este și a mea s a rezolvat strict prin serviciul clienti. Oricum mulțumesc pt promptitudine, cu siguranță voi contacta serviciul clienți OM.

Koko_1
Koko_1

Koko_1

User level
Nivel
1
175 / 750
puncte
Custom field 2
Koko_1

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Inainte puteai face asta? Ca poate este o problema acum.. Daca ai bani pe ele, ar trebui sa mearga, indiferent ca e salvat sau nu in aplicatie..
Mai gasesti subiecte despre Orange Money in comunitate, pentru mai multe raspunsuri.. https://comunitate.orange.ro/questions/2000040-alimentez-contul-orange-money

Înainte puteam. Am șters cardul din salvate.Apoi am incercat cu altele. Și acum nu mai merge cu nici un fel de card,nici cu cel de dinainte.

Incearca si folosind website-ul OM, sa vezi daca merge, dar, avand in vedere mesajul afisat, de renunta, cred ca ar trebui sa suni la Serviciul Clienti, la numarul 300 sau 0374 300 300, sa vada ce probleme sunt pe cont, sau sa faci o sesizare in aplicatie, prin sectiunea “Trimite feedback”...

Nu cred ca este o problema tehnica cu sistemul, eu tocmai am alimentat contul acum și a mers impecabil, fără erori.
Vezi sa nu ai cumva cardul blocat din setări.

@laumoro exista o problema momentan cu inrolarea altor carduri in aplicatia Orange Money. Se spune ca se lucreaza la asta. Sa vedem cat va dura. Cardurile care sunt inrolate deja,alimenteaza fara probleme contul Orange Money.

Nu mi s-a comunicat dar sunt discutii referitoare la unele probleme aparute in aplicatia Orange Money si Orange Pay,pe alte forumuri dedicate Orange Money. Chiar si pe comunitate ne-a anuntat un moderator despre acest aspect si ne-a indemnat sa avem putina rabdare pana ce departamentul tehnic al Orange Money va rezolva problema.

@laumoro, sunt ceva probleme la efectuarea plăților prin Orange Pay, nu la alimentarea contului Orange Money.
Dacă situația ta persistă, îți recomandam să faci un update la aplicație. Revino, te rog, și spune-ne dacă s-a rezolvat. Mulțumim!

@laumoro, s-a rezolvat problema cu alimentarea contului Orange Money?
Chiar dacă a fost o situație punctuală, te rog revino în Comunitate și povestește-ne ce s-a îmtâmplat. Este posibil să fie de ajutor și pentru alți membri în viitor. Mulțumim!

Cred ca după aproximativ o luna de zile încă nu s-a rezolvat problema cu inrolarea altor carduri în OM.... Eu personal am scos un card expirat iar noul card valabil(BCR) nu poate fi adăugat în OM.

Koko_1
Koko_1

Koko_1

User level
Nivel
1
175 / 750
puncte
Custom field 2
Koko_1

Sunt la ultima actualizare din 19feb2020,versiunea 2.4.37 iar eroarea este,, Alimentarea cardului nu a putut fi finalizata RENUNTA"pe un fond rosu.

Koko_1
Koko_1

Koko_1

User level
Nivel
1
175 / 750
puncte
Custom field 2
Koko_1

Mai am 2 carduri înrolate in aplicație de la o alta banca pe care le folosesc. Chiar astăzi am folosit unul din ele deci aplicația e funcțională. Ma gândesc ca problema e strict a BCR, încă nu și au actualizat serverele sau ceva de genu...

Koko_1
Koko_1

Koko_1

User level
Nivel
1
175 / 750
puncte
Custom field 2
Koko_1

Posibil. Stiam ca Orange Money NU MAI accepta inrolarea cardurilor emise in strainatate,dar dat fiind ca al tau e card romanesc ar trebui sa mearga.

Pentru a alimenta contul Orange Money cu cardul, acesta trebuie să fie emis in UE, să aibă parola 3D secure activă si să fie pe numele titularului contului Orange Money. Este necesar să se facă o primă alimentare cu el, abia apoi se va putea și salva în aplicația Orange Money.
@Koko_1, sunt îndeplinite toate aceste condiții în cazul tău?

Mulțumesc DanielaH pentru implicare. Problema s a rezolvat printr o tranzacție la comerciant (supermarket) după care l am putut inrola în OM.

Koko_1
Koko_1

Koko_1

User level
Nivel
1
175 / 750
puncte
Custom field 2
Koko_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!