Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
La data de 23.01.2020, am încheiat un contract cu Orange, pentru Internet fibră şi Tv satelit - pachetul Family HD, însă de la instalarea TV satelit din data de 28.01.2020, toate cele 14 din 16 canalele documentare, precum şi alte canale ca de ex : DTX, TLC, Travel Channel, etc., NU SUNT TITRATE. Am facut sesisare la tehnic şi au zis ca este o problema nationala şi ca se va rezolva. Doresc să ştiu daca este intr-adevar o probleme nationala si când se va remedia.
Răspunsuri
@DD, da, în prezent, pe serviciul de televiziune prin satelit intampinam o problema cu subtitrarea pe anumite canale. Problema apare doar pe noul model de STB. Situația este cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Așteptăm un update de la dezvoltator. Vom reveni când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.
Pentru că subiectul a mai fost dezbătut aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2190259-lipsa-subtitrare-discovery-showcase-science-animal-planet-orange-tv-satelit, vom închide acest topic. Te așteptăm cu comentarii acolo.
Este lansat un nou update de soft pentru STB care remediază problemă.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.