Întrebare cu răspuns(uri)

Nu am primit bonusul de 50gb la reincarcare de 6€

Am reincarcat astazi online cu 6€. Se precizează acolo ca primesti si 50gb bonus dar eu inca nu l-am primit. De obicei intra imediat. Acum au trecut deja 5 ore si nimic. Ma gandeam ca au anulat bonusul dar totusi pe site la reincarcare se precizeaza cei 50 gb.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Cred ca ar trebuie sa apelezi la chat.. dacă ai îndeplinit toate condițiile, sa nu fie vreo eroare de sistem.. Ca bonusul încă este valabil, am văzut și eu mai devreme pe site..
Daca ai încărcat cu opțiunea de 6€ nu cu credit de 6€ si n-ai primit bonusul.. trebuie sa vorbesti la Orange..

https://www.orange.ro/help/ce-erori-pot-aparea-la-reincar...

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Ai activat si optiunea de 6Euro cu minute si net? Sau s-a reactivat automat si optiunea? Pentru ca altfel, nu cred ca se primeste acel bonus.

Cat despre chat, e vorba de Djingo (ceri transfer la un operator): https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Se poate sa fie si o problema de sistem, intr-adevar. De-aia un apel la 300 sau, mai bine, chat-ul Djingo ar trebui sa te ajute sa rezolvi.

La chat-ul Djingo pe care poti vorbi din contul tau My Orange cu un consultant, pentru a verifica dacă n-a fost o problemă cu încărcarea, de n-ai primit bonusul..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Ideea e ca bonusul se acorda, daca inteleg eu bine, la activarea optiunii, nu la reincarcare. So...trebuie activata/reactivata o optiune cu acel credit. Simpla reincarcare nu-ti aduce bonus.

Dar binenteles ca se poate sa gresesc. :D

@EduardV, ne bucurăm că răspunsurile primite aici te-au ajutat și îți mulțumim pentru marcarea soluției. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite în cazul în care se confruntă cu situații similare.
Revino, te rog, în Comunitate și spune-ne cum s-a rezolvat problema cu bonusul neprimit. Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!