Întrebare cu răspuns(uri)

Cum procedez cand datele cardului Orange Money sunt compromise?

In situatia cand datele cardului meu Orange Money sunt compromise, in sensul ca observ plati sau retrageri din cont, pe care nu le-am facut eu, ce trebuie sa fac?
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Situatia data se poate intampla cand incercati plati pe diferite site-uri nu tocmai ortodoxe,ori prin furt de date de la ATM. In astfel de cazuri sistemul Orange Money sesizeaza incercarile de plata si nu le autorizeaza pana nu are acceptul titularului de cont. In caz ca nu titularul a efectuat tranzactiile,Orange Money blocheaza cardul compromis si procedeaza la emiterea unui nou card,fara comision de schimbare card,furt,deterioare etc. Cardul va fi trimis la adresa detinatorului Orange Money sau se ridica dintr-un Orangeshop ales de titular.Cand aveti suspiciuni apelati numarul de urgenta Orange Money 0374741627 sau relatii cu clientii nr 300.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Situatia data se poate intampla cand incercati plati pe diferite site-uri nu tocmai ortodoxe,ori prin furt de date de la ATM. In astfel de cazuri sistemul Orange Money sesizeaza incercarile de plata si nu le autorizeaza pana nu are acceptul titularului de cont. In caz ca nu titularul a efectuat tranzactiile,Orange Money blocheaza cardul compromis si procedeaza la emiterea unui nou card,fara comision de schimbare card,furt,deterioare etc. Cardul va fi trimis la adresa detinatorului Orange Money sau se ridica dintr-un Orangeshop ales de titular.Cand aveti suspiciuni apelati numarul de urgenta Orange Money 0374741627 sau relatii cu clientii nr 300.

Cred că se poate bloca de urgență! Așa mi se pare normal!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Mai exista și varianta imediata sa îl blochezi din aplicația Orange Money. Ai acolo o opțiune "Blocare card". Cred ca asta este primul pas, având în vedere ca nu cunoaștem încă viteza de reacție a sietemului și nici capacitatea lui de recunoaștere a fraudelor. Ulterior, cum a zis @Ascary :)

Buna ziua! Sarbatori Binecuvantate sa aveti! In dimineata asta am avut o surpriza cu contul de la Orange Money. Vrea sa incarc cardul si observ ca am doua tranzactii pe card,stiind ca am zero lei pe card raman surprins. Ma uit despre ce tranzactie este vorba, amandoua tranzactiile din Foster City US. Am sunat la Orange si astept rezolvarea. Sincer nu mai am incredere in Orange Money. Nu pot face screenshot ca nu ma lasa. Ati patit careva?

@Szabolcs, asemenea și ție... imi pare rău să aud asta :(..
Nu înțeleg de ce procedează unii asa, ca, dacă ii duce mintea ar putea sa facă și ei ceva bun sa se întrețină, nu sa fure de cei care muncesc și, nu înțeleg, cum pot face asta , când sunt în alt capăt de lume..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!