Întrebare cu răspuns(uri)

Cum procedez cand datele cardului Orange Money sunt compromise?

In situatia cand datele cardului meu Orange Money sunt compromise, in sensul ca observ plati sau retrageri din cont, pe care nu le-am facut eu, ce trebuie sa fac?
Multumesc!

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Situatia data se poate intampla cand incercati plati pe diferite site-uri nu tocmai ortodoxe,ori prin furt de date de la ATM. In astfel de cazuri sistemul Orange Money sesizeaza incercarile de plata si nu le autorizeaza pana nu are acceptul titularului de cont. In caz ca nu titularul a efectuat tranzactiile,Orange Money blocheaza cardul compromis si procedeaza la emiterea unui nou card,fara comision de schimbare card,furt,deterioare etc. Cardul va fi trimis la adresa detinatorului Orange Money sau se ridica dintr-un Orangeshop ales de titular.Cand aveti suspiciuni apelati numarul de urgenta Orange Money 0374741627 sau relatii cu clientii nr 300.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Mai exista și varianta imediata sa îl blochezi din aplicația Orange Money. Ai acolo o opțiune "Blocare card". Cred ca asta este primul pas, având în vedere ca nu cunoaștem încă viteza de reacție a sietemului și nici capacitatea lui de recunoaștere a fraudelor. Ulterior, cum a zis @Ascary :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!