Întrebare cu răspuns(uri)

Cum se sincronizeaza contul Orange Money în cazul schimbării numărului de telefon?

In situatia in care mi-as schimba numarul de telefon Orange, contul meu se va sincroniza automat cu noul numar sau trebuie sa merg intr-un Orangeshop sa imi faca sincronizarea?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Vă mulțumim tuturor pentru sugestii.
Într-adevăr, în acest moment, pentru schimbarea numărului de telefon asociat unui cont Orange Money este necesară prezența titularului într-un magazin Orange (Orange shop sau partener) cu buletinul. După efectuarea modificării în magazin, este necesar ca titularul contului Orange Money să sune la 300 (ramura Orange Money) pentru sincronizare.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Într-adevăr, trebuie mers în Shop, deși nu ar fi o idee rea sa se poată face treaba asta direct din aplicația Orange Money sau chiar din My Orange. În fond, contul a fost deschis deja odată, în Shop, ulterior sincronizarea cu un alt număr de telefon nu ar implica probleme de securitate atât de mari pentru ca se poate verifica posesorul cardului/ contului sa fie identic cu posesorul numărului de telefon. Cel puțin, la abonamente.

Incomodă operațiunea.. cred ca ar trebui să se poată face din My Orange macar.. Dacă este contul tau, ar trebui să poti face orice operațiune din el..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Poate în urma sugestiilor primite pe acest topic, să se implementeze o verificare rapidă a contului, astfel încât sincronizarea să se facă de acasă, ca să nu fi nevoit să deplasezi mulți km până la cel mai apropiat Orange Shop. Sunt reședințe de județ care nu au magazin propriu (de exemplu, în Alexandria a fost închis acum 2-3 ani magazinul).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!