Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Nu știți ce se întâmplă? Nu am semnal de la satelit de multe ore deja
Răspunsuri
Ploua tare, e vant sau ce se intampla? Nu s-a intepat cablul de la antena? Verifica si mufa de la LNB. Daca totul e in regula pana aici, ori este deranjata antena, ori LNB-ul s-a stricat. Si intr-un caz si in celalalt trebuie sa suni la relatii cu clientii, nr 300 si sa faci o sesizare pentru a-ti trimite o echipa sa verifice echipamentul. Nu te costa nimic aceasta interventie.
Gata am aflat. Vremea e buna, antena curata. Am avut o problema de contact la antenă
Ma bucur ca si rezolvat. De obicei e bine sa verifici inainte de a suna la relatii cu clientii. Vizionare placuta :)
E bine să verifici semnalul de la antenă în meniul receptorului. Dacă ai valori de peste 90%, e ok. Dacă ai mai mici sau deloc, verifici conexiunile dintre lnb și cablu, întrarea la receptor, cablul hdmi sau alt tip pe care îl folosești, etc. De regulă, dacă nu plouă torențial și nu bate vântul tare și nici nu ninge, problema e la tine. Bine că ai rezolvat!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.