Întrebare fară răspuns

inchidere cont

Am cerut inchiderea contului deoarece plecam definitiv in strainatate . Mi s-a spus ca in termen de 8 zile voi primi suma pe care trebuie sa o platesc. Nu am primit decat factura pe aceasta luna.Ce se intampla ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cum ai facut solicitarea? Au trecut cele 8 zile? Factura nu are nimic diferit de cele anterioare?
Într-o situație de acest gen eu as merge direct la Orange, să mă interesez si sa rezolv, pentru a scăpa de o grija, decat sa astept..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Cand spui "cont" te referi probabil la abonamentul Orange nu la contul Orange Money, nu?Daca da, cel mai bine ar sa mai suni inca o data la relatii cu clientii (nr 300) sau sa mergi intr-un Orangeshop. Ei sunt cel mai in masura sa iti raspunda. De regula, din pacate, inchiderile de contract sunt cam tergiversate daca nu insisti.

Probabil nu ți-a fost procesată în sistem cererea de reziliere. Sună la 300 pentru a identifica stadiul cererii /solicitării tale.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Trebuie luată legătura cu ei și explicată situația. O poți face prin Chat Djingo, din My Orange (secțiunea Contact) sau la numărul unic 300. Succes!

@apanmariadomnica, te referi la rezilierea contractului? Dă-ne, te rog, mai multe detalii. Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!