Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Am cerut inchiderea contului deoarece plecam definitiv in strainatate . Mi s-a spus ca in termen de 8 zile voi primi suma pe care trebuie sa o platesc. Nu am primit decat factura pe aceasta luna.Ce se intampla ?
Răspunsuri
Cum ai facut solicitarea? Au trecut cele 8 zile? Factura nu are nimic diferit de cele anterioare?
Într-o situație de acest gen eu as merge direct la Orange, să mă interesez si sa rezolv, pentru a scăpa de o grija, decat sa astept..
Cand spui "cont" te referi probabil la abonamentul Orange nu la contul Orange Money, nu?Daca da, cel mai bine ar sa mai suni inca o data la relatii cu clientii (nr 300) sau sa mergi intr-un Orangeshop. Ei sunt cel mai in masura sa iti raspunda. De regula, din pacate, inchiderile de contract sunt cam tergiversate daca nu insisti.
Maria,te rog ne poti oferi mai multe detalii?Despre ce cont este vorba?
Probabil nu ți-a fost procesată în sistem cererea de reziliere. Sună la 300 pentru a identifica stadiul cererii /solicitării tale.
Trebuie luată legătura cu ei și explicată situația. O poți face prin Chat Djingo, din My Orange (secțiunea Contact) sau la numărul unic 300. Succes!
Maria,ce ai mai facut,ai sunat,ai vorbit cu Orange?
@apanmariadomnica, te referi la rezilierea contractului? Dă-ne, te rog, mai multe detalii. Mulțumim!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.