Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Orange Pay pentru Android nefunctional?

Salut Orange, pentru platile NFC pe Android exista vreun motiv pentru care nu merge aplicatia Orange Pay? De circa o luna este nefunctional sistemul, motiv pentru care, spre exemplu, nu se poate participa la oferta cu 25 de RON inapoi la fiecare 10 tranzactii. De ce in acest moment cei care folosesc Apple Pay pot participa, iar utilizatorii de Android nu pot? Acest lucru nu este tocmai echitabil.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Incidentul a fost remediat. De aseară este live în Google Play o noua versiune a aplicației Orange Pay, 1.0.8 care rezolvă această situație. Vă rugăm să faceti un update și să reveniți aici să ne confirmați că totul este OK.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Aplicatia functiona si inainte doar la introducerea datelor mai sunt probleme,in fine,inpropriu spus probleme fiindca daca datele sunt introduse corect,inrolarea cardului se face fara nici un fel de problema.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Eu am mai încercat și în ianuarie sa plătesc și nu a mers. Anul trecut mergea fără probleme.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Da,in ianuarie au fost ceva probleme. Fix in ianuarie am schimbat si eu cardul Orange Money si cum a durat un pic cam mult schimbarea lui nu am mai fost la curent cu functionalitatea Orange Pay,dar stiu ca la inrolare au fost ceva probleme nu la plati unde cardurile erau inrolate deja.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Pai aia zic, eu aveam înrolat cardul de mult timp, am plătit prin Orange Pay o perioada bună, fără probleme, după aceea nu a mai mers, luna trecuta. Bine ca s-a remediat problema.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

@Ascary, pe lângă introducerea corectă a datelor, mare atenție și la definirea parolei! Ea nu trebuie să conțină litere și/ sau numere secvențiale.

Parola trebuie să respecte câteva reguli:

• trebuie să conțină cel puțin 7 caractere

• trebuie să conțină cel puțin o literă și un număr

• NU trebuie să conțină litere sau numere repetate (ex. "111", "aaa")

• NU trebuie să conțină litere sau numere secvențiale (ex. "abc", "123")

• NU trebuie să se potrivească cu numele de utilizator

 

N.B. Serviciul este acum perfect funcțional.

 

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Multumim Daniela! Eu sunt inca pe versiunea mai veche al lui Orange Pay si nu stiam noile reguli pentru parola. E bine ca au facut-o mai complicata fiindca astfel e mai sigură.Cu aceasta ocazie recomand actualizarea aplicatiei Orange Pay acelora care nu au facut-o inca. Pentru asta,la sugestia unui consultant Orange Money,ar trebui sa urmam pasii indicati de el,adica sa stergem aplicatia veche Orange Pay- restart telefon- instalarea Orange Pay din magazinul Orange Play sau Apple store dupa caz- din nou restart si introducerea datelor conform indicatiilor aplicatiei si desigur ale Danielei la crearea parolei.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!