Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut Orange, pentru platile NFC pe Android exista vreun motiv pentru care nu merge aplicatia Orange Pay? De circa o luna este nefunctional sistemul, motiv pentru care, spre exemplu, nu se poate participa la oferta cu 25 de RON inapoi la fiecare 10 tranzactii. De ce in acest moment cei care folosesc Apple Pay pot participa, iar utilizatorii de Android nu pot? Acest lucru nu este tocmai echitabil.
Incidentul a fost remediat. De aseară este live în Google Play o noua versiune a aplicației Orange Pay, 1.0.8 care rezolvă această situație. Vă rugăm să faceti un update și să reveniți aici să ne confirmați că totul este OK.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Cam mult o luna, sa nu functioneze.. daca ar fi fost o problema cu sistemul, cred ca ar fi rezolvat-o pana acum.. Nu poate fi o setare a telefonului? Poate dupa un update... Ai incercat sa depui o sesizare, prin apel la 300 sau prin chat?
Daca este o problema a sistemului, am observat ca se mai raspunde si aici, in comunitate..
@Cosmin, bine ai venit în Comunitate! Ne pare rău de situația descrisă de tine.
În acest moment avem clienti Orange Money care doresc să iși înroleze cardurile în aplicația Orange Pay și le apare eroarea "informațiile nu corespund cu cele din sistem". Este și situația ta? Sau există alte probleme cu care te confrunți?
@ Daniela, nu reusesc sa introduc cardul in aplicatie si sa creez contul de Orange Pay. Mesajul de eroare pe care il primesc este: The information entered does not match our records.
@Jay: Am sunat la 300, mi s-a comunicat ca nu exista nicio informatie privind procesul de rezolvare sau estimarea momentului cand va fi functionala aplicatia. Apoi am fost la Orange Shop sa intreb si colegii de acolo nu stiau nici ei de ce nu functioneaza, sau cand se va rezolva.
Multumesc.
P.S. Am incercat pe 2 telefoane diferite, unul cu Android 9 si unul cu Android 10, am primit acelasi mesaj de eroare.
Salut Orange, exista vreo explicatie pentru aceasta problema? Sau ceva informatii referitoare la momentul rezolvarii? Multumesc.
Situația este in atenția departamentului tehnic. Vom reveni aici imediat ce va fi remediată.
Mulțumim pentru înțelegere.
Incidentul a fost remediat. De aseară este live în Google Play o noua versiune a aplicației Orange Pay, 1.0.8 care rezolvă această situație. Vă rugăm să faceti un update și să reveniți aici să ne confirmați că totul este OK.
Buna Daniela, am incercat versiunea 1.0.8, este absolut la fel. Am incercat sa sterg cache, am dezinstalat si reinstalat. Mesajul este : The information enetered does not match our database. Poate gresesc eu ceva, ma puteti ajuta va rog?
@Cosmin Radu, ți-am trimis un mesaj privat (pe e-mail) în care te rog să ne dai mai multe detalii. Aștept răspunsul tău. Mulțumesc.
Buna Daniela, in urma mesajului tau am urmat pasii si am reusit, este totul functional in acest moment. Multumesc.
Nici eu nu pot sa imi fac un cont,imi arata la fel, ma puteti ajuta??
@Rurac Mariana-Minodora, ne dai, te rog, mai multe detalii? Ce se întâmplă mai exact?
Buna, Daniela! Cand vreau sa imi fac cont, imi introduc datele cardului, pe urma imi introduc numele, prenumele, email-ul, nume de utilizator si parola! dar imi da "Eroare:Informatiile introduse nu se potrivesc cu inregistrarile noastre1 Te rugam sa incerci din nou!"
Asta imi arata!!!!!
Mariana adresa pusa in aplicatia Orange Pay trebuie sa corespunda cu cea din sistemul Orange. Trebuie sa suni la Orange Money si se rezolva intr-un minut. Operatorul iti va dicta exact adresa care este in sistemul Orange Money. Adresa din sistemul Orange Money este mult simplificata,adica conteaza uneori doar localitatea nu si strada sau numarul. Fix de aici apare eroarea. Clientul baga adresa completa insa in Orange Money este alta mai scurta ca sa zic asa. Deci suna si il vei putea inrola fara probleme.0744442212. succes.
Tocmai am plătit cu telefonul. Aplicația funcționează fără probleme.
Ascary a răspuns
DanielaH a răspuns
The Special List a răspuns
Ascary a răspuns
The Special List a răspuns
Ascary a răspuns
The Special List a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Ascary a răspuns
Rurac Mariana-Minodora a răspuns
DanielaH a răspuns
Rurac Mariana-Minodora a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Cosmin Radu a răspuns
DanielaH a răspuns
Cosmin Radu a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Cosmin Radu a răspuns
DanielaH a răspuns
Cosmin Radu a răspuns
Cosmin Radu a răspuns
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
Cosmin Radu a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.