Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am fost foarte surprins cînd mi s-au blocat datele mobile de către centrul de control.
Nu puteam telefona, trimite mesaje si nici nu puteam fi contactat. Oferta de Roaming mi se terminase, voiam să încarc cu credit, însă mi-au încărcat cu opțiunea cu minute.
Cît timp am stat în țară nu am avut probleme. Totul a mers perfect, cum am ieșit din țară vorbeam singur că de cealaltă parte mi-au închis linia. Specific că pe telefon aveam și credit, însă cu toate acestea am fost blocat. Numai aplicația Wi-Fi mai funcționa și aceasta a fost singura mea scăpate pentru a putea remedia lucrurile. Singurul lucru pe care nu l-am înțeles este pentru ce m-au blocat dacă eu eram in regulă. A fost o eroare? O zi cu ghinion? Voi ce părere aveți? Va mulțumesc anticipat tuturor :)
Gianni, am patit si eu o data acest lucru, si de atunci, inainte se a iesi din tara (daca merg cu masina), inchid datele mobile pentru cateva minute, si apoi le repornesc in afara tarii, si functioneaza fara probleme. Nu as putea sa gasesc o explicatie, insa acelasi lucru il fac si daca merg cu avionul, inainte de a trece telefonul in mod avion, inchid datele mobile. Sper sa ajute posibila solutie a mea si altor persoane! O zi frumoasa!
Alte răspunsuri
Asta s-a intamplat ieri Gianni,nu? A fost o defectiune pe retea,dar nu peste tot.Din fericire s-a remediat.
Când s-a întâmplat acest lucru?
S-ar putea să fi fost în data de 14.01., când au fost probleme cu rețeaua și de aia ai pățit așa. Îmi pare rău!
Dar ai avut activata optiunea de roaming? Ca sa poti beneficia de telefon si internet trebuie sa ai aceasta optiune activata inainte sa iesi din tara si poti activa optiunea daca ai incarcat cartela cu min 10 euro.
Cred ca programul colegului Gianni ii permite acestuia sa intre mai mult seara. Il asteptam sa ne dea mai multe detalii.
Cu credit activ si roaming activat nu e nevoie pe prepay de optiunea de 10euro pentru un apel sau acces date. Ca se doreste sa ai incarcare cu minute / date valabile in roaming... asta e alta poveste.
Totul s-a întîmplat în seara de 11-12 Ianuarie si nu cred că rețeaua avea probleme. Mi s-a întrerupt convorbirea cam la cîteva sute de metri de punctul de control. Romingul îl aveam activat. Am stat în țară 2 săptămîni să fac sărbătorile în familie. Cum am specificat, aveam și credit. De ce m-au blocat nici acum nu-mi pot da seama. Sper să fi fost o zi cu ghinion pentru mine, însă am reușit să mă descurc cu ajutorul unor binevoitori și am ajuns cu bine la destinație. Sper să nu se mai întîmple și altora aceste probleme.
Dacă s-a întâmplat doar atunci și nu mai sunt probleme, o fi fost doar ceva temporar.
"Daca s-a intamplat doar atunci".... atunci se va mai intampla. Precedentul e creat tocmai pentru a te obisnui cu idea. Ma bucur ca ai gasit solutii de iesire din impas.
Gianni, am patit si eu o data acest lucru, si de atunci, inainte se a iesi din tara (daca merg cu masina), inchid datele mobile pentru cateva minute, si apoi le repornesc in afara tarii, si functioneaza fara probleme. Nu as putea sa gasesc o explicatie, insa acelasi lucru il fac si daca merg cu avionul, inainte de a trece telefonul in mod avion, inchid datele mobile. Sper sa ajute posibila solutie a mea si altor persoane! O zi frumoasa!
Fiind in apropierea granitei se cam explica necazul. S-a intamplat (probabil) exact in momentul cand a sarit de pe antena romaneasca pe cea straina.
@Anca07, este pentru prima oară cînd mi se întîmplă să fiu blocat fără să mă anunțe. De obicei iau cu mine 2 telefoane, acum am renunțat la acastă practică și nu am făcut bine. Din greșeli învățăm mai multe. De această dată am avut noroc și m-am descurcat cu ajutorul unor persoane binevoitoare. Încă încerc să-mi dau seama care a fost problema că am fost blocat. O defecțiune tehnică sau am greșit eu cu ceva. Cum reușesc să să descifrez acest mister veți fi primii care vor afla.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.