Întrebare fară răspuns

Mi-a venit de platit de două ori pe aceași luna

Mi-a venit de platit de două ori pe aceași luna

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Foarte ciudat.. ti-au venit 2 facturi sau cum? Poti pune niste poze sa vedem la ce te referi? Dar, atentie, fără date personale... sau, dă-ne mai multe detalii.. Cum ai ajuns la concluzia ca ti-a venit de plata pe aceeași lună de două ori?

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Poate ești la început și din acest motiv îți poate veni factură pe o parte din lună și apoi se reglează. Asta în mod normal. Dacă este vreo eroare, poți lua legătura cu Serviciul clienți prin intermediul aplicației My Orange (secțiunea Contact), prin Chat Djingo sau alte căi de comunicare. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Dar de ce nu mergi intr-un orange shop sau eventual sa suni la relatii clienti sa vezi care este problema daca este o problema? Totusi, intreb doar, nu cumva ai cerut schimbarea datei de facturare? Pentru ca daca ai cerut schimbarea datei, este normal sa vina factura veche plus noua factura la noua data!

Poate a fost o dublare a facturii din greseala a sistemului. Ea trebuie platita o singura data. Eu primesc facturile in My Orange si dupa ce le platesc,la cateva zile primesc si notificare prin SMS ca am de platit facturile pe care le platisem deja. Evident ca ignor aceasta notificare.

Buna, poti oferii mai multe detalii? Daca ti-ai facut un abonament nou sau exista posibilitatea de a modifica abonamentul sa fi primit 2 facturi din cauza proratarii.
Sau ! sa nu ai o factura in urma !

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2

Trebuie să ne spui dacă ți-au venit facturile de două ori (aceleași) sau altele.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Alexandra te asteptam sa ne spui cum ai procedat,ca sa stim in eventualitatea in care cineva se mai confrunta cu o problema asemanatoare.

@Alexandra, te-ai lămurit de ce ai de plătit de 2 ori? Este vorba de 2 facturi diferite sau de o singură factură care conține 2 perioade de facturare?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!