Întrebare cu răspuns(uri)

Schimbare SIM PrePay la parteneri_Cat adevar si cata strategie de marketing?

Am fost azi intr-un magazin partener Orange si am intrebat de schimbarea unei cartele PrePay. Raspunsul m-a socat putin si as vrea sa stiu daca e valabil acest lucru peste tot, la parteneri dar si in Orange Shop. Mi s-a spus ca pentru schimbarea Sim-ul trebuie sa fac un abonament pe 6 luni. Cu ani in urma eu am schimbat gratis cartela intr-un Shop si nu mi s-a adus in discutie trecerea la abonament.
Intrebarea mea ar fi daca aceasta este o strategie a partenerilor Orange de a face mai multe abonamente pentru targhet sau s-au schimbat regulile la Orange in privinta schimbarilor de Sim?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Cred că este doar o strategie a vânzătorului de a-si face targhetul! Am auzit în trecut de astfel de strategii de la un coleg care în urma cu ceva ani a lucrat la un vdf și făcea ori chestia asta, ori cerea bani clienților penteu schimbarea cartelei SIM deși era gratuit ori le spunea că trebuie să-și facă abonament pentru o cartela SIM noua gratuita. Era cumva o strategie nu tocmai ortodoxă.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Probabil ca este o strategie. Nu ar trebui sa ceara decat actul de identitate pentru schimbarea SIM-ului. Nu mi se pare o practica corecta.

În niciun caz nu te poate obliga nimeni sa-ti faci abonament pentru a schimba un sim care nu mai corespunde cu un telefon nou sau care este defect.. Strategie urâtă..
Evident ca nu poti schimba lunar, gratis un sim, exista reguli, însă in niciun caz nu trebuie sa-ti faci abonament pentru a obține un sim nou in cazul menționat..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Marketing de fundul curții! Este aceeași strategie aplicata în momentul în care te deplasai în Shop cu intenția de a achiziționa un telefon prin intermediul programului Orange Phone Credit, iar agenții de vânzări de acolo recitau placa "acest telefon este disponibil doar la abonament".

Cand mai întâmpinați probleme de acest gen, rețineți adresa magazinului și numele agentului de vânzări. Să-i facem vedete chiar pe site-ul companiei la care sunt angajați!

În Orange Shop schimbarea cartelei Sim este gratuită, dacă îndeplinești criteriul de consum anual de 50 euro, cel puțin așa era acu câțiva ani. La parteneri, s-a schimbat gratuit până prin 2010-2011, după care au pus condiția să te abonezi pe minim 6 luni. Se pare că această practică nu s-a terminat, chiar dacă Orange a mai încercat să remedieze pe ici pe colo din deficiențe.

@Tina normal ca am ripostat. Dar mi-au spus ca asta e practica la partenerii Orange. E singura varianta in care se poate schimba Sim-ul. Si am plecat de acolo, ca nu am vrut sa le fac jocul.
@Razvan nu toti partenerii au acest discurs. Am intrebat si la alt partener Orange si cand i-am spus operatorului intamplarea de la ceilalti a inceput sa rada. Si asa cum banuiam mi-au spus si ei, ca procedeaza asa pt targhet.
E urat ca unii oameni chiar ii cred, le pica in plasa si fac abonamente pentru un lucru de care ar trebui sa beneficieze gratuit.

Eu stiam ca prima schimbare e gratuita,iar a doua trebuie sa cumperi cartela(cel putin asa mi s-a spus si am facut eu),dar na...lucrurile se mai schimba de la Orange la parteneri ;)))

Schimbarea gratuită a simului se face în toată rețeaua Orange, numai că partenerii vor să te determine să închei un abonament. Din păcate, ORO are de suferit în continuare la imagine.

E veche placa asta. Unii încearcă din răsputeri să-și facă targhetul cu noi abonați, apelând la trucul ăsta. Din păcate!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Mi se pare josnic să procedeze așa pentru că tot ei au de pierdut.
Mulți clienți s-ar putea să se porteze la alt operator (tot pe PrePay, de exemplu) doar așa, de nervi. :)
Nu înțeleg asemenea "strategii". Nu toți sunt proști și "pun botul" :)

cocolosh
cocolosh

cocolosh

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
cocolosh

Din păcate, de-a lungul timpului, partenerii Orange au avut, de multe ori, practici nu tocmai corecte și orientate către client, și partea cea mai urata e ca, întotdeauna clientul vede direct răspunzătoare compania Orange. Distincția dintre Orange Shop și parteneri Orange este rareori înțeleasă.

Deci se poate si de la parteneri. Cred ca politica aceasta a abonamentelor impuse pentru schimbarea SIM-ului difera de la partener la partener.

De obicei fiecare partener își face propria lui strategie în vînzări, pe ei nu prea îi interesează altceva decît propriul cîștig. Dacă sunt persoane care acceptă aceste lucruri e problema lor. Nimeni nu ar trebui să accepte aceste excrocherii, dar cum la noi informațile circulă cam greoi mai sunt persoane care acceptă și aceasta nu este prea bine. Să sperăm că pe viitor nu vor mai fi astfel de incidente.

Din păcate, se întâmplă din ce în ce mai des și la majoritatea operatorilor.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Aceste practici sunt mai peste tot ,dar va veni timpul cînd clientul va trebui respectat,dacă va dori să facă vînzare. Asta ține mult de educația fiecăruia și respectul față de alte persoane.

Bine zis @Gianni.
Chiar daca o firma impune aceste practici pentru atingerea targhet-urilor, tine si de angajat si de caracterul lui daca vrea sa le puna in practica.

Astazi am mers intr-un Orangeshop sa-mi ridic un card Orange Money. Surprinzator,magazinul cam gol. Iau tichet de la automat si sunt invitat la o masa unde erau doi vanzatori. Unul ma intreaba amabil cu ce imi poate fi de folos. Ii raspund si eu la fel de indatoritor pentru ce am venit. Imi cere buletinul si se apuca de "cotrobăit" in laptopul din fața lui. In dreapta mea vine o bătrânică,asa ca la un 70-75 de ani si ii cere vanzatorului ramas liber sa ii reincarce un Prepay. Vanzatorul,tot amabil ca si al meu,incepe ai turui bătrânei,cum ca ar fi mai avantajos pentru ea daca ar trece la un abonament,ca are net foarte mult,adica vreo 13 GB si ca poate naviga cat pofteste. Nu m-am putut abtine si l-am săgetat cu o privire cruntă si m-am bagat si eu in seama: "la Prepay parca sunt vreo 50 GB" . M-a sagetat si el cu o privire si a murmurat ceva in barba (cred ca m-a poftit ori afara din magazin ori la originile mele,apoi i-a incarcat femeii cartela. Am plecat oarecum dezgustat. Lasati-ne bătrânii in pace,va rugam frumos.
(Orange Smart Shop Pitesti,pentru cine e curios)

@Ascary, putea s-o invete sa se conecteze la wi-fi si sa navigheze si mai mult dupa cat pofteste, decat sa-i ofere 13gb, ca poate nu-i ajungeau mamaitei aia 13..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

@ Ascary sunt destui dintre aceștia lipsiți de respect față de cei mai vîrstnici. Dacă proceda în acest mod cineva cu părinții lui cum s-ar fi simțit?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!