Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu am primit notificare SMS + e-mail pentru emiterea facturii

Am activate setarile de notificare in privinta emiterii facturii prin SMS + E-mail,dar luna aceasta nu am primit nimic, nici prin SMS si nici prin e-mail. In schimb, am primit in aceasta dimineata notificare din MyOrange (este prima data cand primesc notificare cu emiterea facturii in MyOrange).
I s-a mai intamplat cuiva asa? In special celor care au ca emiterea facturii pe 2 ale lunii respectiv 16 scadenta. (si probabil din cauza ca am primit asa de greu notificare, nu mai am scadenta pe 16 ci pe 17. O fi din cauza ca 1 si 2 au fost libere?)

Răspunsuri

Eu am primit notificare de emitere a facturii pe 30 decembrie, deși ea s-a emis pe 27 decembrie. Este normal ca să ți se adauge o zi în plus la scadență, deoarece emiterea ei s-a realizat o zi mai târziu.

Cu siguranță au existat întârzieri din cauza zilelor libere.
Mi se pare ok să primești notificări prin MyOrange, e mult mai simplu.

La mine e prima dată când primesc o notificare push in notification center. În rest, am primit pana acum doar SMS + E-mail.

Trebuie avut în considerare și că 2020 e an bisect...! Dar și faptul că 1 și 2 au fost zile libere poate conta la întârzierea cu o zi a notificărilor.

Într-adevăr, in my Orange se vad cel mai bine atât suma de plata, cat timp e rămas până la scadență și se pot descărca relativ ușor facturile..

Factura mea se emite pe 7 si, de obicei, primesc sms si mail, dar, n-am prea fost atenta la cat timp de la emitere.. Am verificat mail-ul, sms-urile nu le păstrez, am primit factura pe mail, în data de 8.. vedem cum voi fi notificata peste câteva zile :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!