Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc
A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă.
• Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min.
• Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde.
• Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează.
Mulțumim!
Alte răspunsuri
Pagina 6 din 6
Daca si-ar fi respectat clienții, Orange nu ar fi vandut produse/servicii neconforme. Eu unul nu am contestat calitatea serviciilor in general, ci am fost deranjat de faptul ca am fost indus in eroare, ca mi s-au propus/vandut servicii nefunctionale. De curand, la o solicitare de prelungire abonament, iar au calcat in strachini angajații Orange...drept urmare, inca o sesizare la ANPC pe capul lor.
Uneori echipamentele, dintr-o greseala regretabila, nu sunt testate suficient.
Cei care au făcut testele l-au făcut pe un anumit lot, nu au testat fiecare lot în parte. Una e să testezi in ,,laborator” alta la client acasă. A fost o eroare a tehnicilor ? Sau li s-a livrat alt lot care nu a mai fost testat, mergînd pe încredere..?) Totuși pînă la urmă s-a rezolvat problema, chiar dacă unii clienți au fost puțin stresați.:))
Gianni a răspuns
Ascary a răspuns
rcpopovici a răspuns
Gianni a răspuns
Vio73 a răspuns
Gianni a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Dann a răspuns
Razvan a răspuns
Ascary a răspuns
Dann a răspuns
Ascary a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
Vio73 a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
FM a răspuns
Daniel_17 a răspuns
Ascary a răspuns
Gicu_3 a răspuns
Vio73 a răspuns
Daniel_17 a răspuns
dan_14 a răspuns
Vio73 a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
Ascary a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
Gicu_3 a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.