Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc

Dann
Dann

Dann

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Dann
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă.

• Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min.

• Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde.

• Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează.
Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 6 din 6

Daca si-ar fi respectat clienții, Orange nu ar fi vandut produse/servicii neconforme. Eu unul nu am contestat calitatea serviciilor in general, ci am fost deranjat de faptul ca am fost indus in eroare, ca mi s-au propus/vandut servicii nefunctionale. De curand, la o solicitare de prelungire abonament, iar au calcat in strachini angajații Orange...drept urmare, inca o sesizare la ANPC pe capul lor.

Cei care au făcut testele l-au făcut pe un anumit lot, nu au testat fiecare lot în parte. Una e să testezi in ,,laborator” alta la client acasă. A fost o eroare a tehnicilor ? Sau li s-a livrat alt lot care nu a mai fost testat, mergînd pe încredere..?) Totuși pînă la urmă s-a rezolvat problema, chiar dacă unii clienți au fost puțin stresați.:))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!