Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc
A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă.
• Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min.
• Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde.
• Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează.
Mulțumim!
Alte răspunsuri
Pagina 4 din 6
@popovici ai forța ceva dar ti-ai atins scopul. Felicitari! :)
ascary... inca nu au ajuns. m.a sunat instalatorul sa mai astept putin ca nu are cam-uri. au zis ca vin maine pe 31. astept sa vad ce se intampla. daca nu vin nici maine chiar isi bat joc
Salutare. A venit astazi instalatorul si mi-a montat cardul ci+. Instalarea a mers foarte repede. Programele se vad bine. Nu mai sunt probleme cu subtitrarea. Sper sa mearga bine si sa nu am probleme cu el.
Catalin Daniel, când ai montat cardul ci+., la canale iti mai arata informatii despre programul vizionat, adica ce emisiune ruleaza, de la ce ora?
da. arata fara probleme ce programe ruleaza si ce urmeaza
Felicitări, Catalin Daniel; ma bucur ca ai scapat de de povestea cu update-ul de soft la decodoarele KAON. Sincer sa spun cred ca totul este o vrajala sau dupa cum spus o poveste: în două luni de zile sa nu se poată remedia problema? Si un program pt NASA se scria într-un timp mai scurt.
@Gicu_3 mersi. cred ca e ceva la. mijloc intre orange si cei care fac decodoarele, ceva bani ca altfel nu se poate sa dureze atat pentru o amarata de subtitrare. cei care puteti, luati modul ci+ si scapati
Catalin Daniel felicitari! Cat despre durata de viata a CAM-ului nu trebuie sa iti faci griji. Am un CAM Orange de 6 ani montat si merge brici. Mai am unul de la Focus care are vreo 15 ani. Si acesta merge fara probleme. Mai degraba schimbi tu televizorul decat CAM-ul :) . Toate cele bune si te mai asteptam oricand ai vreo nelamurire.
toate cele bune si bafta tuturor.
Mă bucur că ai reușit! Felicitări!
Pentru cei care nu detin TV compatibil cu modulul CI, oare orange il inlocuieste? Eu astept prima factura, sunt tare curios cum se tarifeaza un serviciu cu probleme tehnice (sa-i spunem partial functional) si dupa caz cred ca o sa aplic solutia lui gicu (apropo apreciez comentariile), ANPC.
După două luni fără subtitrare factura aceeași
Cred că Orange și-au luat o mare țeapă cu aceste receptoare. Erau mult mai bune Samsung-urile, chiar și cele mari ( albe), pe care le-au folosit la începuturi.
Si eu cred ca au luat teapa, dar din pacate vor sa scoată parleala pe spatele clientilor: Ar fi trebuit să avertizeze noii abonați despre situație si sa rezolve problema cat mai repede. Din pacate n-au procedat asa si decodoarele nu vor sa le schimbe. Cand ii întrebi spun ca echipa tehnică lucrează la remedierea situatiei. Dar de mai bine de 2 luni nici un rezultat iar clientul n-are decat sa stea cuminte, în opinia dansilor, si sa astepte vreo minune. Oare au procedat asa si in alte tari?
Nu cred. In alte tari situatia a fost intotdeauna putin mai buna ca in Romania. Imi aduc aminte de CAM-urile Orange care nu au fost aduse in Romania decat peste vreo doi ani de la lansarea serviciului ,in vreme ce in in alte tari,Franta,Polonia erau implementate demult.
Gianni a răspuns
Ascary a răspuns
rcpopovici a răspuns
Gianni a răspuns
Vio73 a răspuns
Gianni a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Dann a răspuns
Razvan a răspuns
Ascary a răspuns
Dann a răspuns
Ascary a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
Vio73 a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
FM a răspuns
Daniel_17 a răspuns
Ascary a răspuns
Gicu_3 a răspuns
Vio73 a răspuns
Daniel_17 a răspuns
dan_14 a răspuns
Vio73 a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
Ascary a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
Gicu_3 a răspuns
Catalin Daniel a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.