Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc

Dann
Dann

Dann

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Dann
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă.

• Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min.

• Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde.

• Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează.
Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 3 din 6

o sa vina sa imi inlocuiasca un decodor kaon cu un card ci+. au zis ca dureaza 2 zile lucratoare. inlocuirea se face gratuit. sper sa mearga

Depinde dacă televizorul tău suportă DVB-S2, ca să se poate pune CI+.Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

le.am spus seria si modelul televizorului si au zis ca e ok. am bagat cablul de la antena direct in tv si scaneaza satelitul astra doar ca sunt codate canalele romanesti. trebuie modulul cam

Da Catalin,iar CAM-ul se instaleaza relativ usor. Daca intampini probleme sa ne scrii si te ajutam cu instalarea lui,insa de regula instalatorul care vine cu CAM-ul ar trebui sa ti-l instaleze fara probleme.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Referitor la CAM, televizorul trebuie sa poata receptiona semnal de la satelit pe o anumita frecventa, ceea ce inevitabil limiteaza gama de marci TV care indeplinesc conditiile. In cazul meu, pe LG functioneza, pe TESLA nu. Verificarea se face odata cu solicitarea de inlocuire, de catre un tehnician, dar nu va puteti baza. Initial mi s-a comunicat ca va functiona pe ambele. Referitor la update de firmware pentru KAON, greu de crezut ca se va realiza. Ca si mentiune nu cred ca problema este la producator ci mai degraba la beneficiar, primesti ceea ce comanzi (asta ar trebui sa primim si noi, conform cu abonamentul); ce se intimpla cu cei care nu detin un TV compatibil cu CAM-ul (probabil ca vor trebui sa schimbe televizorul)? Daca a reusit cineva sa rezilieze contractul, sunt tare curios cum si in ce termeni.

dan_14
dan_14

dan_14

User level
Nivel
0
35 / 100
puncte
Custom field 2
dan_14

Sa te inarmezi cu rabdare Catalin. Unii instalatori bâiguie mult pana il instaleaza. Sa nu-l lasi sa plece pana nu isi face treaba complet. Nu accepti "lasa ca vin maine". Sa rezolve tot pe loc, chit ca va sta cu telefonul la ureche 3 ore cerand detalii de la centru cum sa-l porneasca :) Succes si te asteptam cu vesti bune.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Dacă prinde e în regulă și trebuie să reușească. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Nu inteleg doua lucruri:de ce a cumparat orange decodoare necorespunzătoare si de ce distribuie aceste decodoare care nu-și fac treaba fără să comunice acest lucru clienților.In plus face si reclama mincinoasă,pe site se pomenește doar de decodoare Samsung.La montaj în schimb ti se pune KAON.Dupa cate vad interesul de a rezolva problema tinde spre zero si tare mi teama ca nu se va face nimic.Asta se cheamă inselatorie:sa vinzi un produs necorespunzător.

Gicu_3
Gicu_3

Gicu_3

User level
Nivel
0
46 / 100
puncte
Custom field 2
Gicu_3

Corect zis

Daniel_17
Daniel_17

Daniel_17

User level
Nivel
1
169 / 750
puncte
Custom field 2
Daniel_17

Eu am rezolvat in felul urmator: dupa ce aproape 1 luna si jumatate nu m-a bagat nimeni in seama de la ei sau mi-au cerut 50 euro/decodor pt a mi le schimba, am facut plangere la anpc si am solicitat rezilierea contractului...dintr-o data, parca s-au trezit toti adormitii de prin birouri si au gasit instant modalitate de rezolvare...inlocuirea ambelor decodoare Kaon cu doua Samsung si cateva compensatii financiare pt neplacerile create...in prezent totul functioneaza ok

rcpopovici
rcpopovici

rcpopovici

User level
Nivel
0
34 / 100
puncte
Custom field 2
rcpopovici

Corect așa o să fac și eu

Daniel_17
Daniel_17

Daniel_17

User level
Nivel
1
169 / 750
puncte
Custom field 2
Daniel_17

@Catalin Daniel in ce stadiu esti cu inlocuirea CAM-ului Orange? De regula in maxim o săptămână ar trebui sa ti se rezolve sesizarea.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

@repopovici,
E foarte bine că s-a rezolvat! Felicitări!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!