Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc

Dann
Dann

Dann

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Dann
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, este lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă.

• Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min.

• Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde.

• Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează.
Mulțumim!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Este ok ca s-a rezolvat.
Dar ar mai fi necesar un update:
Cand accesez ghidul de programe, la unele canale din abonament apare mesajul "nici o informație disponibila". Abia dupa ce accesez canalul respectiv, apar si informatiile legate de program.

Dann
Dann

Dann

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Dann

Receptorul nu si-a facut update? Incearca manual. Daca nici asa nu merge,probabil ca Orange Tv ar trebui sa intervina in upgradarea softului.

Mulțumesc tuturor celor care au susținut acest demers pana la rezolvarea lui.
Este de apreciat in acelasi timp faptul ca Orange ia in serios feed-back-ul clienților si aduce astfel imbunatatiri serviciilor oferite. Este unul din motivele pentru care sunt client Orange din anul 2000. Mulțumesc

Dann
Dann

Dann

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Dann

Orange își respectă clienții; atunci cînd apar probleme acestea sunt luate în serios pentru a fi rezolvate. Chiar dacă uneori durează mai mult timp și îți pune nervii la încercare. Pe viitor aceste probleme tehnice se vor rezolva mult mai repede fiind în beneficiul clientului și al operatorului...!))

Orange au servicii de calitate, iar de aici rezultă și numărul mare de clienți. Sigur, pot apărea și la ei sincope, dar le rezolvă într-un timp rezonabil.

Față de alți operatori, Orange rezolvă problemele apărute datorită și tehnicilor care se implică în rezolvarea lor. Dacă uneori durează mai mult poate fi și din cauza furnizorilor sau a altor probleme tehnice.

Daca si-ar fi respectat clienții, Orange nu ar fi vandut produse/servicii neconforme. Eu unul nu am contestat calitatea serviciilor in general, ci am fost deranjat de faptul ca am fost indus in eroare, ca mi s-au propus/vandut servicii nefunctionale. De curand, la o solicitare de prelungire abonament, iar au calcat in strachini angajații Orange...drept urmare, inca o sesizare la ANPC pe capul lor.

Cei care au făcut testele l-au făcut pe un anumit lot, nu au testat fiecare lot în parte. Una e să testezi in ,,laborator” alta la client acasă. A fost o eroare a tehnicilor ? Sau li s-a livrat alt lot care nu a mai fost testat, mergînd pe încredere..?) Totuși pînă la urmă s-a rezolvat problema, chiar dacă unii clienți au fost puțin stresați.:))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!