Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc

Dann
Dann

Dann

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Dann
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, este lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă.

• Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min.

• Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde.

• Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează.
Mulțumim!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

o sa vina sa imi inlocuiasca un decodor kaon cu un card ci+. au zis ca dureaza 2 zile lucratoare. inlocuirea se face gratuit. sper sa mearga

Depinde dacă televizorul tău suportă DVB-S2, ca să se poate pune CI+.Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

le.am spus seria si modelul televizorului si au zis ca e ok. am bagat cablul de la antena direct in tv si scaneaza satelitul astra doar ca sunt codate canalele romanesti. trebuie modulul cam

Da Catalin,iar CAM-ul se instaleaza relativ usor. Daca intampini probleme sa ne scrii si te ajutam cu instalarea lui,insa de regula instalatorul care vine cu CAM-ul ar trebui sa ti-l instaleze fara probleme.

Referitor la CAM, televizorul trebuie sa poata receptiona semnal de la satelit pe o anumita frecventa, ceea ce inevitabil limiteaza gama de marci TV care indeplinesc conditiile. In cazul meu, pe LG functioneza, pe TESLA nu. Verificarea se face odata cu solicitarea de inlocuire, de catre un tehnician, dar nu va puteti baza. Initial mi s-a comunicat ca va functiona pe ambele. Referitor la update de firmware pentru KAON, greu de crezut ca se va realiza. Ca si mentiune nu cred ca problema este la producator ci mai degraba la beneficiar, primesti ceea ce comanzi (asta ar trebui sa primim si noi, conform cu abonamentul); ce se intimpla cu cei care nu detin un TV compatibil cu CAM-ul (probabil ca vor trebui sa schimbe televizorul)? Daca a reusit cineva sa rezilieze contractul, sunt tare curios cum si in ce termeni.

dan_14
dan_14

dan_14

User level
Nivel
0
35 / 100
puncte
Custom field 2
dan_14

Sa te inarmezi cu rabdare Catalin. Unii instalatori bâiguie mult pana il instaleaza. Sa nu-l lasi sa plece pana nu isi face treaba complet. Nu accepti "lasa ca vin maine". Sa rezolve tot pe loc, chit ca va sta cu telefonul la ureche 3 ore cerand detalii de la centru cum sa-l porneasca :) Succes si te asteptam cu vesti bune.

Dacă prinde e în regulă și trebuie să reușească. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Nu inteleg doua lucruri:de ce a cumparat orange decodoare necorespunzătoare si de ce distribuie aceste decodoare care nu-și fac treaba fără să comunice acest lucru clienților.In plus face si reclama mincinoasă,pe site se pomenește doar de decodoare Samsung.La montaj în schimb ti se pune KAON.Dupa cate vad interesul de a rezolva problema tinde spre zero si tare mi teama ca nu se va face nimic.Asta se cheamă inselatorie:sa vinzi un produs necorespunzător.

Eu am rezolvat in felul urmator: dupa ce aproape 1 luna si jumatate nu m-a bagat nimeni in seama de la ei sau mi-au cerut 50 euro/decodor pt a mi le schimba, am facut plangere la anpc si am solicitat rezilierea contractului...dintr-o data, parca s-au trezit toti adormitii de prin birouri si au gasit instant modalitate de rezolvare...inlocuirea ambelor decodoare Kaon cu doua Samsung si cateva compensatii financiare pt neplacerile create...in prezent totul functioneaza ok

@Catalin Daniel in ce stadiu esti cu inlocuirea CAM-ului Orange? De regula in maxim o săptămână ar trebui sa ti se rezolve sesizarea.

@repopovici,
E foarte bine că s-a rezolvat! Felicitări!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

ascary... inca nu au ajuns. m.a sunat instalatorul sa mai astept putin ca nu are cam-uri. au zis ca vin maine pe 31. astept sa vad ce se intampla. daca nu vin nici maine chiar isi bat joc

Salutare. A venit astazi instalatorul si mi-a montat cardul ci+. Instalarea a mers foarte repede. Programele se vad bine. Nu mai sunt probleme cu subtitrarea. Sper sa mearga bine si sa nu am probleme cu el.

Catalin Daniel, când ai montat cardul ci+., la canale iti mai arata informatii despre programul vizionat, adica ce emisiune ruleaza, de la ce ora?

Felicitări, Catalin Daniel; ma bucur ca ai scapat de de povestea cu update-ul de soft la decodoarele KAON. Sincer sa spun cred ca totul este o vrajala sau dupa cum spus o poveste: în două luni de zile sa nu se poată remedia problema? Si un program pt NASA se scria într-un timp mai scurt.

@Gicu_3 mersi. cred ca e ceva la. mijloc intre orange si cei care fac decodoarele, ceva bani ca altfel nu se poate sa dureze atat pentru o amarata de subtitrare. cei care puteti, luati modul ci+ si scapati

Catalin Daniel felicitari! Cat despre durata de viata a CAM-ului nu trebuie sa iti faci griji. Am un CAM Orange de 6 ani montat si merge brici. Mai am unul de la Focus care are vreo 15 ani. Si acesta merge fara probleme. Mai degraba schimbi tu televizorul decat CAM-ul :) . Toate cele bune si te mai asteptam oricand ai vreo nelamurire.

Mă bucur că ai reușit! Felicitări!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Pentru cei care nu detin TV compatibil cu modulul CI, oare orange il inlocuieste? Eu astept prima factura, sunt tare curios cum se tarifeaza un serviciu cu probleme tehnice (sa-i spunem partial functional) si dupa caz cred ca o sa aplic solutia lui gicu (apropo apreciez comentariile), ANPC.

dan_14
dan_14

dan_14

User level
Nivel
0
35 / 100
puncte
Custom field 2
dan_14

Cred că Orange și-au luat o mare țeapă cu aceste receptoare. Erau mult mai bune Samsung-urile, chiar și cele mari ( albe), pe care le-au folosit la începuturi.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Si eu cred ca au luat teapa, dar din pacate vor sa scoată parleala pe spatele clientilor: Ar fi trebuit să avertizeze noii abonați despre situație si sa rezolve problema cat mai repede. Din pacate n-au procedat asa si decodoarele nu vor sa le schimbe. Cand ii întrebi spun ca echipa tehnică lucrează la remedierea situatiei. Dar de mai bine de 2 luni nici un rezultat iar clientul n-are decat sa stea cuminte, în opinia dansilor, si sa astepte vreo minune. Oare au procedat asa si in alte tari?

Nu cred. In alte tari situatia a fost intotdeauna putin mai buna ca in Romania. Imi aduc aminte de CAM-urile Orange care nu au fost aduse in Romania decat peste vreo doi ani de la lansarea serviciului ,in vreme ce in in alte tari,Franta,Polonia erau implementate demult.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!