anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Dann
Junior
Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă. • Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min. • Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde. • Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează. Mulțumim!

Vizualizare soluţie în postul original

78 Răspunsuri 78

teacher_
#StarMember
Daca nu găsești în setările televizorului sa activezi subtitrare in limba română, atunci așa sunt transmise... Nu mai poți face nimic, decât eventual sa depui o sesizare la serviciul clienți, prin apel la 300, chat Djingo sau Orange Helper pe Softpedia.... Mai sunt și alți operatori care le transmit fara subtitrare, cred că implică niste costuri și nu prea e dispus nimeni sa le suporte.

Razvan
#StarMember
Probabil este o problemă cu subtitrarea a celor de la Discovery sau de la receiver. Inainte sa suni la 300, scoate receiverul din priza, lasă circa 1 minute si reconectează-l iar, dacă tot nu funcționează, ați mai putea să dați un reset la setările din fabrică la set-up-box și este posibil să meargă ulterior. Dacă nici în această situație nu vă funcționează, vă recomand să deschideți un ticket la orange, sunând la 300, sau scrie la secțiunea contact din My Orange/roboțelul Djingo sau mail la serviciul.clienti@orange.com, ca să te redirecționeze la departamentul tehnic.

Dann
Junior
Mulțumesc pentru solutiile propuse. Le-am incercat, insa subtitrarea nu este afisata. Am verificat si nu apare nici pe canalele Viasat si inca alte cateva. Serviciul tv de la Orange prin satelit l-am instalat recent si sunt dezamagit pt. ca nu este insotit de subtitrate pe canalele mentionate (necesara mai ales pt copilul cel mic care ca inca nu înțelege bine engleza). Receiverul este Kaon, cu un meniu rudimentar, fara prea multe optiuni, sub asteptari. Voi face o sesizare la 300, sper cu rezultate. Mulțumesc

Razvan
#StarMember
La TV am un buton să îmi afișeze subtitrarea, acum nu știu dacă se aplică și în cazul set-up-box, fiindcă tv-ul este doar un monitor. Să reveniți apoi cu feed-back când vă rezolvați problema. Să cereți un set-up-box de la Samsung este mai bun și cu mai multe facilități decât Kaon.

Nimcid25
Explorator
STB-ul Kaon are o problema in soft. Poti face o sesizare dar problema este cunoscuta!

Dann
Junior
Daca este asa, inseamna ca Orange ofera cu buna stiinta clienților sai un produs neconform. Oricum voi contacta 300 sa vad ce alternative dau la această problema. Mulțumesc.

Razvan
#StarMember
Cere înlocuirea device (stb) KAON cu Samsung.

Vio73
#StarMember
La mine, pe Samsung, mergea zilele trecute. Nu mai sunt acum în locația respectivă, dar e important să suni la 300 și îți vor face legătura cu cineva de la Tehnic, care îți va rezolva problema. Eventual, poți căuta și prin cartea lui tehnică și vezi din ce buton se activează subtitrarea. La Samsung, se activează din al treilea buton din dreapta ( de jos în sus). Dacă ai serviciul activat acum, la unele canale, printre care enumerate și de tine, activarea subtitrări se va face manual. Deci caută butonul acela și le activezi. Succes!

Nimcid25
Explorator
Nu funcționează subtitrarea pe Kaon, problema fiind în soft.

Vio73
#StarMember
Înseamnă că trebuie să facă o actualizare de soft și să rezolve problema. Bine că am Samsung!

DanielaH
Moderator
@Dann, în prezent, pe serviciul de televiziune prin satelit intampinam o problema cu subtitrarea pe anumite canale. Problema apare doar pe noul model de STB. Situația este cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Așteptăm un update de la dezvoltator. Mulțumim pentru înțelegere.

Dann
Junior
Mulțumesc pentru informare. Va rog ca aceasta problema sa se rezolve cat mai curand posibil.

rcpopovici
Începător
eu am solicitat inlocuirea decodorului Kaon cu unul Samsung si mi s-a comunicat ca trebuie sa le platesc 50 eur...cata nesimtire din partea lor. In prima zi cand mi s-a facut instalarea, am sesizat faptul ca nu functioneaza subtitrarile si sunt dus cu vorba in continuu, pe motiv ca problema este cunoscuta si se va rezolva la un moment dat, dar nu se stie cand....consider ca am fost pacalit la momentul prezentarii serviciului de catre un angajat Orange si consider ca am fost indus in eroare si ca furnizorul ofera cu buna stiinta clienților sai un produs neconform. Intrucat nu mi s-a oferit nici o alternativa de rezolvare si mi s-a solicitat si taxa de 50 eur pt inlocuirea decodorului neconform cu unul functional, am depus cerere de reziliere si plangere la ANPC. Servicii de doi bani oferite de Orange, comunicarea cu angajatii execrabila (neprofesionisti, nu iti pot oferi un raspuns concret, o modalitate de rezolvare, o alternativa pentru remedierea problemei). Nu recomand nimanui acest serviciu, voi rezilia in urmatoarele luni si abonamentele de telefonie mobila...norocul nostru, al consumatorilor, este ca avem de unde alege, concurenta e acerba.

Vio73
#StarMember
Cred că asta se poate face. Acum depinde și dacă mai au receptoare le respective pe stoc. Dacă aceste receptoare Kaon nu pot oferi subtitrare pe anumite canale, e o problemă care trebuie urgent rezolvată.