Întrebare fară răspuns

Lamurire in problema rezilierii contractului (2)

In anul 2019 mi-am propus sa nu mai intru in aceasta comunitate, dar, dupa cum observ, operatorii orange nu ma lasa sa stau deoparte.
Sa va spun un raspuns primit din partea doamnei Monica si anume: in anul 2019.09.10. am solicitat un telefon cu optiunea prelungirii contractului pe care il am si il aveam inainte de aceasta cerere; a facut ca profesionalismul doamnei la care am solicit acest serviciu sa ma pricopseasca cu un nou abonament si o rata la telefon.
Am facut sesizare la compania orange, sectiunea contact, si din partea doamnei Monica primesc un raspuns pe masura angajatilor orange si anume ca pe acel contract nu exista urme de falsificare. Oare in toata compania orange nu este o persoana care sa stie sa dea un raspuns corect fara sa se afirme prin incompetenta si neprofesionalism?
In decurs de 4 luni de cind am trimis prima sesizare nu am gasit o persoana in aceasta companie sa stie cu adevarat pentru ce este angajata si ce vrea de la clienti.
Un nou an plin de bucurii! Poate o sa le vina mintea la cap la acesti consultanti orange si o sa fie mai inteligenti in anul 2020.

Răspunsuri

La multi ani, și ție, Romeo. Îți doresc ca aceasta problema expusa sa fie singura ta grija pe 2020, și să ai parte doar de bucurii pe toate planurile in acest an!
Referitor la ce ai sesizat, am citit că tu ai solicitat un telefon nou, cu prelungirea abonamentului, și tu ai primit un alt abonament.
Uite, din mica mea experiență îți zic că s-ar fi putut întâmpla ca vechiul tau abonament sa nu mai existe în grila de abonamente la Orange, așa cum de altfel abonamentele mai mici sau egale cu 5 Euro au fost majorate... Astfel, daca abonamentul tau nu a existat, sau a fost majorat, acel consultant probabil ți-a explicat (sau poate nu) de situație. Astfel ai primit un abonament din grila noua de abonamentr, pentru că cel din vechea grila, cel pe care îl aveai, nu mai există. Îmi pare foarte rău că ești așa supărat pe Orange... Poti să ne spui ce valoare avea abonamentul înainte, și ce valoare are acum, in Euro?
Poate așa ne dăm seama de ce s-a întâmplat.
Îți doresc încă odată multă sănătate și doar zâmbete și bucurii in 2020

La mulți ani, 2020! Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, dar odată ce a intrat un abonament în vigoare, e mai greu de rezolvat. Totuși, încearcă să depui o altă sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, în care să explici mai detaliat situația și poate se rezolvă. Succes!

Fără supărare, dar, cred ca sunt lucruri care necesită mai multă atenție decat le acordăm noi.. Nu contest, cu siguranță exista si angajati care nu-și îndeplinesc îndatoririle cum trebuie, în multe domenii si multe companii, dar, ar trebui să fim si noi mai atenti cand este vorba de buzunarul nostru, sa lăsăm deoparte orice alta activitate si sa fim atenti ce discutam. Iar daca nu ne este clar ceva sa mai întrebam încă o dată si inca o data.. Noi, cei care incercam sa ne dam cu parerea aici, putem doar asta sa facem, sa opinam, insa nu cunoaștem exact situația, nici cine a greșit, cu sau fara intenție, nici cine are dreptate... doar tu si consultantul ati participat la discuție, eu vorbesc din ce am observat in general, oamenii sunt extrem de neatenți, pentru ca exista diverse aplicatii carora le dau atentie, gen facebook, tiktok, snapchat, instagram si lista poate continua, în detrimentul lucrului la care ar trebui să fie atenti. Si, sincer, nici acum nu-mi este clară toata situația ta.. cum am spus si la alt subiect asemănător ar fi fost mai usor de urmărit daca ar fi existat un singur subiect pentru aceasta problema... însă, ca idee, cred ca nu ai cum să te "pricopsesti" cu o rată pe care n-o vrei, daca ati discutat si ati fost atenti la discuție amândoi, daca te-ai uitat la ce semnezi.. Eu nu pot sa cred ca tu ti-ai permis să cumperi un telefon cu banii jos si un consultant ti-a facut un contract de rate.. Dacă tu cereai un telefon la prelungire, oricare, gratis sa fie, nu semnai RATE.. Inteleg ca esti nemulțumit de ceva si, imi pare rau ca aici nu primesti răspunsul dorit, dar, cum spui si tu in subiect, daca nu exista falsuri in contract, inseamna ca ai semnat ceva si n-ai fost atent.. Gândește-te că Orange are milioane de clienti, cum ar fi sa vina fiecare cu problema asta, ca a vrut ceva si a primit altceva, dar, a semnat si n-a fost atent ce semnează?..
Sunt client Orange din 2000, la primul contract am renunțat pentru ca voiam telefon si atunci era mai greu sa cumperi, trebuia sa te abonezi ca sa fie prețul mai accesibil si, n-aveam ce face cu 2 abonamente pe vremea aia.. Ideea este ca doar eu m-am ocupat de contractele de telefonie, gandeste-te ca au trecut 19-20 de ani si, n-am avut niciodată o astfel de problemă.. Imi pare rau ca nu pot fi atat de înțelegătoare cu tine, pe cat ti-ai dori tu, dar, nu poti considera ca tu nu ai nicio vina..
Iti doresc un an fără alte incidente de acest gen, indiferent despre ce companie vorbim, sa fii mai atent la discuțiile importante si la ce semnezi.
La Mulți Ani!!

La mulți ani, Romeo!
Ai semnat noul contract, bănuiesc că l-ai încheiat în Orange Shop/Store sau la retenție în timpul unei convorbiri? Totuși, ai putea să ne descrii mai pe larg cum s-a întâmplat, că nu reușesc să pricep. Telefonul acela nu a căzut din cer, trebuia să te întrebi, zic și eu, nimic nu este gratis pe această lume, cum a ajuns la tine, imediat în Shop sau când l-a adus curierul.

@romeo amarandei, la mulți ani! Ne bucurăm că ai revenit în Comunitate.
Înțeleg că situația descrisă de tine aici este aceeași cu cea care s-a mai dezbătut și în topicul "Lamurire in problema rezilierii contractului" (https://comunitate.orange.ro/questions/2179717-lamurire-problema-rezilierii-contractului).
Pentru a avea continuitate și pentru ca întreaga discuție să poată fi mai ușor de urmărit de către toată lumea, te rog să editezi acolo comentariul tău. Acest topic va fi închis. Încercăm să evităm pe cât de mult posibil dublarea unui subiect deja dezbătut.
Mulțumim pentru înțelegere.

La multi ani fara probleme / Fara contracte-n dileme / Cand semnati cititi atent / Orice nou abonament / Si daca-o sa va treziti / Cu contractul prelungiti / Insistati va rog ca ea / Sigur se va rezolva . ;)))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!