Întrebare fară răspuns

Posturile TV Discovery si Eurosport eliminate din grila din ian. 2020

Discovery-urile si Eurosport OUT din ian 2020

Buna, exista zvonuri extrem de solide ca toate posturile Discovery si Eurosport vor fi scoase din 31.12.2019.
Cei din Call Center jura ca posturile nu vor fi scoase.

Voi ce informatii aveti?
Multumesc.

PS: daca e adevarat, este cea mai mare teapa pe care am luat-o. Si tocmai de la Orange dupa 19 ani vechime. Daca va fi asa, mai rabd 2 ani si fuuuug (ma descarc si eu...)

BVBogdan
BVBogdan

BVBogdan

User level
Nivel
1
506 / 750
puncte
Custom field 2
BVBogdan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@FaraUnID, unde ai vazut in postarea mea ca m-am referit la un numar de canale? Cand am ales orange tv nu pentru numarul de canale am facut-o, ci pentru continutul lor, si nu doar discovery si eurosport au disparut, ci si dtx, food network... Cum ar fi sa mergi la cinema sa platesti bilet si la jumatea filmului sa te scoata afara din sala? Sa inteleg ca programele tale preferate sunt inca in grila?

Constantin mardare
Constantin mardare

Constantin mardare

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
Constantin mardare

Grila de canale tv nu este garantata la niciun operator, daca mâine o televiziune se închide, depui cerere de reziliere? In contract scrie că ei furnizează doar un număr minim de canale disponibil în pachetul respectiv.
@Vio, în situația Telekom s-a aflat și RCS-RDS in 2012, când a zburat din grilă toate programele discovery, ghici ce s-a întâmplat, audiența celor de la discovery s-a prăbușit și au închis canalele localizate pentru România (Animal Planet, Discovery România, TLC), în prezent se difuzează varianta pentru Europa de est. Pentru a-și întări poziția în Europa, au cumpărat canalele Eurosport și Travel Channel.
Consider că Telekom a făcut bine că le-a dat un șut celor de la Discovery, probabil în cateva zile se va renegocia acordul, evident cu mai puține programe și la același cost. Discovery nu acceptă pachete separate, vor majoritatea programelor în bază, că știu că nu se vor mai abona doar la programele lor. A mai încercat PRO să le forțeze mâna și au ieșit 2 zile de pe sticlă și au revenit apoi, audiența era mai importantă decât majorarea prețului.
Mâine și Orange s-ar putea afla în această situație, dacă ar scumpi nejustificat programele.

Ar fi putut să emită un comunicat de presă, dar poate nu au dreptul conform înțelegerii cu Telekom, cine știe ce prevederi confidențiale sunt în acel acord.

La Telekom si Next-Gen au fost eliminate urmatoarele canale: Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery Showcase HD, Eurosport HD, Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport 360 HD, Viasat HD, DTX HD, ID Xtra, ID Xtra HD, TLC, Travel Channel HD, Food Network şi Food Network HD de pe toate platformele DTH, CATV, IPTV.

Pana in momentul de fata canalele noi intrate in grila menite sa le inlocuiasca pe cele iesite din sunt: National Geographic People (din februarie 2020), Look Sport 2, Look Sport 3, Travel XP, FightBox si Timeless Drama Channel. Ramane sa vedem ce alte canale vor fi introduse.

@Constantin mardare Ma repet: Grila de programe nu este contractuala si nu-ti poate garanta nimeni ca vei avea acelasi continut pe toate perioada derularii contractului.

Camparatia ta cu biletul de cinema este complet aiurea. Dar, de dragul discutiei si mergand pe firul logicii tale, daca, ipotetic vorbind, in sezonul 2020 Telekom renunta la drepturile de retransmisie pentru Formula 1 sau Champions League, inseamna ca trebuie sa mergem toti sa ne reziliem contractele pe motiv ca am fost pacaliti?

Deja au fost scoase programele din grila TV. Aveți idee dacă se poate renunță legal la televiziune din cauza faptului ca nu mai sunt programele în lista?

Nu se poate renunta la contract din cauza ca au fost eliminate programe din grila.

CosEp
CosEp

CosEp

User level
Nivel
0
81 / 100
puncte
Custom field 2
CosEp

In momentul de fata Telekom are cca 1,5 milioane de abonati pe partea de televiziune (aici intra in calcul toate platformele trustului DTH, CATV, IPTV, Web TV) + abonatii NextGen (cred ca sunt si aici cateva sute de mii) + ce mai ofera Orange pe CATV.

Grosso modo sa spunem ca in total af fi undeva pe la 2 milioane de abonati. Acest lucru se va simti cu varf si indesat in rapoartele de audienta pentru cei de la Discovery. Neavand audienta nu poti vinde spatiu de publicitate in cadrul programelor sau daca vinzi valoarea punctului de rating va fi una extrem de joasa.

Sunt curios care este reactia celor care au incheiat deja contracte de publicitate cu grupul Discovery inainte ca acestea sa dispara de pe Telekom!!!

Cum a fost metionat deja, in trecut cei de la PRO s-au luat in bete cu Telekom si la renegocierea contractului de retransmisie au triplat pretul. Telekom a sups nu, si au scos din grila toate canalele grupului cu exceptiia PRO TV care ramasese pe IPTV pentru ca au gasit o chichita legala in acest sens. Pentru cei de la PRO aceasta masura a fost ca un dus rece pentru ca au vazut cum audienta scade dramatic si au revenit cu picioarele pe pamant, ajungand in cele din urma la un acord cu Telekom fara ca acei din urma sa majoreze pretul abonamentelor.

Am vorbit ieri la serviciul clienți, mi-au confirmat că grila este modificată. Și agentul era surprins că nu s-a anunțat nicăieri. Din fericire am putut denunța prelungirea dar nu-s încântat că trebuie să schimb providerul. Lipsă crasă de respect față de abonați Orange România! Cât de greu era să notifice?

@cristialex04 Televiziunea prin infrastructura CATV nu este a celor de la Orange. CATV-ul Orange este oferit si furnizat pe infrastructura Telekom. Din acest motiv Orange nu are absolut nici un control asupra grilei tv.

FaraunID: Comparatia ta cu biletul de cinema este complet aiurea. Dar, de dragul discutiei si mergand pe firul logicii tale, daca, ipotetic vorbind, in sezonul 2020 Telekom renunta la drepturile de retransmisie pentru Formula 1 sau Champions League, inseamna ca trebuie sa mergem toti sa ne reziliem contractele pe motiv ca am fost pacaliti?

Sa punem problema altfel: daca ti-ai cumpara un bilet sa vezi un anumit film, dar cand ajungi la cinema observi ca filmul a fost inlocuit. Ai dreptul la rezilierea biletului?

Iar inlocuirea canalelor Eurosport cu un canal de nisa Fightbox nu este tocmai corect!!!

Irozsa
Irozsa

Irozsa

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Irozsa

@faraunid înțeleg că există colaborarea cu Telekom dar eu sunt client Orange. Obiecția mea principală este legată de comunicare și respectul față de clienți. În situația mea, am acceptat prelungirea, neavând cunoștință de modificarea grilei deși Telekom informase.

La Telekom, profesionalismul si respectul fata de client sunt ecuatii cu 3 necunoscute - lucru pe care-l simt pe propria piele deoarece nu am alternative in materia de televiziune digitala sun obligat sa stau cu IPTV de la ei - iar din moment ce Telekom Rumeinia este pe taraba, la vanzare. nu-i mai doare nici in papucii de noapte de platitorii de abonament.

In orice caz o situatie cam neplacuta pentru Orange. Cumulat cu renuntarea in perioada anterioara la abonamentul de 5 euro,cred ca e cam mult pentru abonatul Orange.

Iti dau dreptate @Ascary, intr-un timp relativ scurt au fost deja 2 situatii neplacute pt clientii Orange. Poate vor oferi si ei ceva in plus clientilor pentru disconfortul creat.

Subscriu și eu. Cam multe faulturi în ultima vreme. Eu unul cu siguranță voi fi mai reticent la prelungire data viitoare, deși momentan, fiind pe satelit, nu am pierdut posturile Discovery. O sa las abonamentul liber de contract și dacă mai continua treburile astea din păcate voi renunța la serviciile de TV.

@Irozsa Compari mere cu pere. Vino cu un printscreen al contractului tău TV, printscreen din care sa rezulte faptul ca grila TV de la momentul semnării acelui contract este asumata de operator prin contract și ca nu se va modifica pe toată perioada derulării acelui contract.

Îți recomand să citești termenii de furnizare a serviciului precum și contractul cardu pentru TV. Crede-mă, știu ce vorbesc.

Cum Doamne iartă-mă poți rezilia un bilet de cinema?!?!?!?

Dacă Orange ar avea cea mai mica intenție de a rezolva problema, ar putea oferi măcar 50% reducere la TV GO Global, pana se remediază problema.

Dar, cum li se rupe, sunt acoperiți de contract, variantele pentru cei ce vor sa vadă Eurosport în continuare sunt Orange TVGO la 4.5€ lunar sau direct Eurosport Player, la 5€ pe luna sau 25€ pe un an întreg. Vorbind cinstit, 25€ pe an înseamnă 2€ pe luna, ceea ce e un preț mai mult decât corect pentru content-ul oferit de Eurosport. Problema e ca noi ne-am obisnuit sa avem conținut premium inclus în abonamentul TV, ceea ce nu prea se mai întâmplă în alte tari. Vrei content premium, plătești, Bein, Sky, Netflix, șamd.

Chris_t
Chris_t

Chris_t

User level
Nivel
1
456 / 750
puncte
Custom field 2
Chris_t

@FaraUnID, tu esti abonat sau angajat la orange, ? Pari a fi angajat..... afla ca eu am reziliat contractul prin telefon desi sunt abonat doar de 6 luni. Asa ca nu mai incerca sa descurajezi pe toata lumea ca nu se poate, ca unde scrie in contract, uite ca nu scrie dar se poate rezilia.

Constantin mardare
Constantin mardare

Constantin mardare

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
Constantin mardare

La incheierea contractului m-a interesat continutul canalelor nu numarul acestora, asta a fost argumentul meu pt reziliere. Atasez grila de programe prezentata la incheierea contratului.

Constantin mardare
Constantin mardare

Constantin mardare

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
Constantin mardare

@Miha Z.,
Eu am spus că e independentă de Orange treaba asta, dar văd că pe cei de la Telekom îi doare la bască de clienții lor, în toate sensurile. Poate că unii vorbesc de problemele Orange, dar la Telekom sunt mult mai multe. Sigur, nu e nici momentul, nici locul să vorbim despre asta, dar faptul că au scos din grilă cele mai importante canale, ne afectează grav și pe noi, iar asta nu se poate trece cu vederea!

@Vio73 si eu as fi fost putin nervoasa daca mi s-ar fi scos din grila acele programe. Dar incerc sa inteleg si cauza pentru care au facut acest lucru. Daca ei au constatat ca a fost cerut pt acel pachet de posturi un pret prea mare, mi se pare normal ca sa nu mai doreasca colaborarea cu ei.
Te intreb altceva, daca Telekom ar fi acceptat cerintele grupului Discovery si Eurosport si ca sa amortizeze costurile ar fi ridicat pretul abonamentul, n-ai mai fi asa de deranjat? Daca ar fi venit cu scuza ca pt a mentine in grila acele posturi vor ridica abonamentul cu 1Euro/luna oare nu s-ar fi revoltat clientii care nu urmaresc acele programe sau chiar si cei care le urmaresc dar le vor " gratis"? Consider ca acelasi impact l-ar fi avut si asupra abonatilor Orange. :(

Nu se pune problema că sunt nervos, doar profund nemulțumit! Dacă nu existau soluții din cauza prețului, puteau să facă pachete separate de 1-2 euro/lună și sunt sigur că era mai ok decât scoaterea completă din grilă! Dacă nu ai canalele acestea, la ce să te uiți? Din punctul meu de vedere, sunt cele mai importante din grilă! Bine că s-au mai introdus/reintrodus și altele, că altfel ne uitam doar la RTV și Latrine!

Ai dreptate, ar fi fost buna varianta de a realiza pachete extra contra cost pentru doritori. Propune si tu acest lucru si poate vor tine cont de parerea ta.

Îți dai seama că e vorba de clienții Telekom, în primul rând! Noi nu cred că putem influența deciziile altei companii! Poate doar Orange să aibă un cuvânt de spus în această privință! Pe pagina lor de facebook văd numai comentarii negative legate de acest subiect, mulți amenințând cu rezilierea contractelor. Eu le propun celor de la Orange, să le sugereze ideea aceasta celor de la Telekom, cu condiția să avem toate canalele Discovery/Eurosport localizate pentru țara noastră, în format HD! Sigur, la prețuri decente de 1-2 euro/lună, pentru că altfel, nu știu câți doritori ar mai fi!

Cand s-a lansat Orange Tv DTH am scris cu totii pe 900 de pagini ale Softpedia (scuze ca fac trimitere insa era cam singurul loc inde se discuta despre asta) si sustineam sus si tare cat de futurist este acest serviciu in comparatie cu ale concurentei si prevedeam un viitor si mai stralucit,insa constat cu regret ca se alege praful de toate visurile noastre. Daca intri de curiozitate pe acea arie si incerci sa mai sustii aceasta televiziune,draga noua tuturor la un momentdat,esti alungat cu pietre,din pacate pe buna dreptate.

Tocmai am făcut cererea pentru renunțarea la serviciile lor de tv prin cablu, norocul meu este ca tocmai ce au trecut 2 ani și pot rezilia fără costuri suplimentare...

Rocsta
Rocsta

Rocsta

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Rocsta

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!