Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] De ce nu mai am prioritate la preluarea apelului atunci când sun la Relații Clienți?

Salut! Am observat de vreo 2 luni ca atunci când sun la 300, apelul meu nu mai este preluat direct și prioritar de către un operator, asa cum se întâmpla pana atunci. Acum trebuie sa parcurg un meniu stufos pana ajung la posibilitatea de a discuta cu un operator și apoi sa aștept minute bune pana îmi răspunde cineva.
Menționez ca suma tuturor abonamentelor mele depășește 130 de euro și ca nu au fost modificări de valoare mai mari de 4-5 euro în ultima jumătate de an.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@The Special List, dacă ai avut acces prioritar la numărul 300, ar trebui să ai în continuare. Nu au fost făcute modificări în structura și funcționarea meniului interactiv.
Dacă esti client Orange Money, singura selecție care este necesară este 1. Info despre abonamentul tău, facturi, opțiuni; 2. Info despre serviciul Orange Money

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Probabil din cauza că serviciul este externalizat, și se mizează pe rezolvarea anumitor situații mai lejere fara sa fie nevoie de intervenția consultanților... Din păcate se ajunge la asta...iar clienții care chiar au o problema au de suferit. E un fel de birocrație telefonică...

Structura abonamentelor nu s-a schimbat în acest timp. Am aceleași pachete de abonamente. Înainte eram preluat imediat, nici măcar nu mai aveam acces la meniul de la 300. Sunam la Relații Clienți și mi se răspundea ca și cum as suna orice alt contact din lista.

Probabil că e și din cauza aglomerației existente în preajma sărbătorilor de iarnă. Sunt mulți oameni care sună și sunt liniile mai ocupate.

Am sunat si pe 20 noiembrie și 6 decembrie și la fel a fost.
As vrea niște opinii pertinente totuși de la cei care au fost sau sunt încă în aceasi situație - prioritate la preluarea apelului la Relații Clienți, sa nu încarcăm inutil thread-ul.
Mulțumesc!

Orange Premium este un program cu caracter NECONTRACTUAL al Orange România dedicat exclusiv abonaților persoane fizice.

Condițiile desfășurării programului Orange Premium: Orange România S.A., fără vreo notificare prealabilă, își rezervă dreptul de a stabili condițiile desfășurării programului Orange Premium, de a efectua schimbări sau de a anula acest program.

Pe romaneste este o facilitate si nu un drept.

Probabil pentru a descuraja abonații sa mai sune la 300 și sa ia legătura cu un operator uman. Acesta are costul cel mai ridicat din cadrul serviciului și se încearcă migrarea serviciilor către online, prin afișarea răspunsurilor pe site/robot (Djingo sau la 300).

Și eu cred tot așa, Romeo! Multe apeluri în perioada aceasta și puțini operatori. Probabil mulți dintre ei sunt liberi sau în concediu.

401
Serviciul Suport Clienţi
acces direct la operator, disponibil 24 ore din 24, 7 zile din 7
Tarif naţional: 0.14 euro/minut, TVA inclus; primele 40 secunde sunt gratuite
https://www.orange.ro/servicii/serviciul-clienti/

Al doilea interval de calificare, Iunie 2019:

Clientii care nu au fost deja calificati in primul interval
În perioada noiembrie 2018 - aprilie 2019 valoarea medie a abonamentelor tale, lunar, a fost mare de 70 euro, (TVA inclus)
Ai cel puțin 1 abonament de voce mobilă de minim 20 euro (TVA inclus) pe cont activ în fiecare lună din perioada menționată
Nu ai avut contul suspendat pe motiv de neplată în perioada noiembrie 2018 - aprilie 2019

https://www.orange.ro/orange-premium/

@Razvan, apelul la 401, contra cost, nu e o opțiune. Pe de alta parte, m-am calificat și ma calific încă pt program. Îndeplinesc toate condițiile fără probleme, de departe. Când am accesat programul Orange Premium am fost notificat despre toată povestea, știam care sunt condițiile de eligibilitate.
@Vio73, care perioada aceasta? 20 nov și 6 dec au fost ultimele apeluri la 300. Despre ce vorbim? Tu ai fost atent la ce am scris mai sus?

Baremul nu a crescut, dar a scăzut valoarea abonamentelor mele. Acum am vefiricat încă odată și mi-am adus aminte ca acum vreo 3 luni am renegociat abonamentul TV care a scăzut ulterior cu vreo 2 euro, și un abonament de date la fel, l-am redus ca și cost lunar. Per total nu ma mai încasez cu 0,01 euro. :) :) :)
Măcar am rezolvat misterul.

Scrie la secțiunea contact din My Orange, poate au modificat condițiile între timp și au uitat sa te notifice. Este posibil să nu mai ai vreo bifă pe cont care îți dă prioritate la acces consultant ca să nu mai treci prin IVR.

Pfuu doar pentru 0,01 euro? Frustrant :)) .Adauga pe factura un serviciu mic ceva,stiu si eu...un ton de asteptare eventual ca sa te incadrezi.

Deocamdată stau cuminte, cel mai probabil când o sa achiziționez un nou telefon. Oricum trebuia sa fiu eligibil pana în aprilie 2019.

Cred că și eu sunt oarecum în aceeași situație, pentru că mi-am scăzut mai multe abonamente anul acesta, dar nu prea apelez la 300.

Am efectuat azi un apel la 300, aparent sunt din nou Premium! Operatoare a răspuns imediat, fără sa stau în așteptare, fără sa parcurg vreun meniu. Nu știu în cele 2 ture ce s-a întâmplat, dar e bine ca lucrurile au revenit la normal.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!