Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna seara. In septembrie am luat un smartwatch s3 frontier pe care am reusit sa-l blochez. Acum pt ca nu mai stiu cu ce cont m am logat si am uitat sa dezactivez blocarea ceasului, daca merg cu el la orange mi-l pot face in service?
Răspunsuri
Da, se va face resoftare pe garanție, dacă este cumpărat de la Orange, altfel mergi la magazinul de unde l-ai achizitionat. Succes!
Da, fiind în perioada de garantie, trebuie să mergi cu documentele în original, atât factura cât și garanția la orice Orange Shop, și îți vor repara smartwatch-ul in termenul prevăzut de termeni și condiții.
multumesc frumos pt raspunsuri.voi merge maine
Eu zic inainte de a merge in service, sa incerci sa cauti pe internet metode de resetare prin apasarea de anumite butoane sau toate butoanele ceasului.
Merită să încerci mai întâi o resetare și apoi te duci la service. Cine știe? Succes!
am incercat...nu merge din pacate
@Teodora, ai fost în service? Ai reușit să deblochezi smartwatch-ul?
Am fost. Momentan abia l-au trimit in service, dar mi-l vor debloca cu siguranta.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.