anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Notificarile prin sms legate de expirarea optiunii PrePay nu se mai trimit ?

GeorgeM
Junior
Salutare. Este prima luna in care nu sunt notificat prin SMS referitor la expirarea optiunii PrePay. Mi se pare un lucru foarte util. Primeam pana acum un SMS cu 3 zile si cu 1 zi inainte de expirare, si reincarcam, online sau din aplicatie. Sotia nu mai primeste de 3 luni aceste notificari. Am vorbit in 3 randuri la 300, si am fost si in Shop si nimeni nu stie de ce nu se mai trimit. La primul apel la 300, pentru numarul sotiei, i s-a spus ca "nu exista aceste notificari". La al doilea "aveti o problema cu cartela SIM". In Shop au spus ca nu e nici o problema si sa facem "sesizare pe cont". Evident, raspunsul a fost sec : "aceste notificari se primesc doar pentru optiunile recurente" . Nici unul dintre noi nu a avut vreodata vreo optiune recurenta (nici nu exista). Astazi, cu un nou consultant, mi s-a spus ca intr-adevar aceste sms-uri se trimit, doar ca "au fost multe probleme pe PrePay in perioada aceasta" si ca notificarile ar trebui sa revina, dar doar in cazul in care se incarca cu credit, si abia apoi cu optiune la *100#. E chiar asa un mister, dupa ce peste 10 ani in retea, am primit aceste notificari ?
1 Soluţie acceptată‚

Salut!

Aceasta situatie se manifesta pentru o parte dintre utilizatorii PrePay ce au fost migrati pe o noua platforma de servicii.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si te asiguram ca se afla in atentia colegilor din departamentul Tehnic, pentru remediere!

In mod alternativ iti recomandam sa accesezi contul online sau serviciul Info Credit pentru detalii despre valabilitatea optiunii.

 

Update: situația a fost remediată în 12 febr. 2020

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

Razvan
#StarMember
Poate a apărut o eroare pe serverul Orange. Depune o sesizare la secțiunea contact, prin chatul Djingo din My Orange, mail la serviciul.clienti@orange.com sau apelează la 300, deși acolo ai doar 2 apeluri gratis pe luna.

teacher_
#StarMember
Salut! Sa știi că acum, că ai deschis subiectul, am verificat și eu și ultima data când am primit mesaj înainte să expire opțiunea a fost în 19 august... Chiar mă întrebam de ce nu se mai transmit, dar soluția este sa apelezi 333 din când în când pentru a vedea când îți expira opțiunile.... Sper sa primim o informație oficială de la Orange

GeorgeM
Junior
Am facut si asta initial, si asa cum am precizat si in post, am vorbit si la 300, de doua ori pentru sotie, si o data pentru mine, chiar acum 30 de minute. Raspunsurile sunt ambigue, in sensul nerecunoasterii acestei facilitati : "Nu exista / exista dar doar pentru optiuni "recurente" ". Deci ani de zile au venit aceste sms-uri, brusc nu mai vin, iar unii consultanti nici nu cunosc detalii despre aceasta facilitate. Ce ma face sa cred ca este intr-adevar o eroare de server, este faptul ca i-am dictat consultantului orange textul sms-ului primit pe 21 noiembrie, cel din poza de upload din post, si mi s-a spus ca "eu nu vad acest sms" . ?! ......

teacher_
#StarMember
Sa știi că ei, consultanții, nu au acces la toate datele, mai ales că sunt și servicii externalizate și nu sunt oamenii celor de la Orange...

GeorgeM
Junior
@teacher . La fel de interesant este si faptul ca , cel putin eu, nu gasesc in termenii si conditiile , atat vechi cat si actualizate, aceasta facilitate, eventual cu cerintele aferente. Macar de ar recunoaste ca aceasta facilitate nu mai este disponibila, si sa o mute cumva in aplicatia MyOrange, unde sa primesti o notificare simpla cu cateva zile inainte, eventual customizabila.

GeorgeM
Junior
"Sa știi că ei, consultanții, nu au acces la toate datele, mai ales că sunt și servicii externalizate și nu sunt oamenii celor de la Orange..." Sotia a dat mail la relatii clienti, cu print screen-uri iar raspunsul a fost tot in genul "nu aveti o optiune recurenta". Ma gandeam ca macar acolo sa fie cineva bine informat.

Razvan
#StarMember
Depune un ticket în My Orange, cu siguranță vei obține mai multe informații de la Departamentul Tehnic Orange. Serviciul la 300, fiind externalizat, operatorii nu au acces la toată infrastructura Orange, ei îți recită după niște șabloane predefinite și nu au voie să iasă din tiparul lor.

GeorgeM
Junior
Sotia a depus asa, iar raspunsul a venit pe mail de la serviciul.clienti . Ba mai mult, in orange shop, a rugat pe cineva sa faca si o "sesizare pe cont". Raspunsul, prin sms, a fost tot la fel : "Nu sunt probleme, aceste mesaje nu se primesc decat pentru optiunile recurente" . Deci sesizarile, si in cazul ei si al meu, sunt multiple, si diverse. Raspunsurile parca sunt dintr-un sablon. Sms-urile astea, plus cele cu apelurile pierdute, sunt/ erau printre putinele lucruri care ma tin/tineau la Orange....

Razvan
#StarMember
Ciudat, opțiunea ta se încadrează între cele recurente.

GeorgeM
Junior
Depinde ce intelegi prin "recurenta" . Eu inteleg recurenta, o optiune ce se reactiveaza automat, daca exista credit pe cartela. Nici o optiune din oferta existenta Orange nu este recurenta. Am incarcat de-a lungul timpului cu mai multe, si la fiecare sms de confirmare scria clar : "nu se reactiveaza automat". Singura chestie care ar face-o recurenta este reincarcarea de pe un abonament cu bifarea "optiune recurenta". Ceea ce anuleaza practic utilitatea sms-urilor de atentionare, care au venit normal ani de zile. Tatal meu a vrut sa isi incarce asa automat cartela de internet, de pe abonamentul lui. Evident ca nu a mers, s-a trezit fara net :))).

teacher_
#StarMember
Încearcă să suni la *100*3*2# și vezi, cred că acele opțiuni se activează automat. Sau în general, la *100# ramura bonus și promoții sau ramura opțiuni.

Salut!

Aceasta situatie se manifesta pentru o parte dintre utilizatorii PrePay ce au fost migrati pe o noua platforma de servicii.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si te asiguram ca se afla in atentia colegilor din departamentul Tehnic, pentru remediere!

In mod alternativ iti recomandam sa accesezi contul online sau serviciul Info Credit pentru detalii despre valabilitatea optiunii.

 

Update: situația a fost remediată în 12 febr. 2020

Buna ziua! Si eu am început sa am aceasta problema cu mesajele de vreo 2 luni si chiar m-ar ajuta sa primesc in continuare mesajele legate de expirarea ofertei. Ce pot face sa le primesc in continuare? Mulțumesc, o zi frumoasa!

teacher_
#StarMember
Cel mai simplu e sa suni la *133# și acolo o sa vezi până când sunt valabile opțiunile tale... Eu așa fac, cam odată pe luna, așa mă orientez.