Întrebare fară răspuns

Se mai poate reactiva un abonament orange reziliat?

Buna seara.

Am un abonament care a fost reziliat pentru neplata și ma întrebam daca îmi plătesc facturile restante se mai poate reactiva cumva ?

Multumesc !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Daca abonamentul este reziliat, înseamnă că nu se mai poate face nimic... Ca să poți încheia un alt contract, va trebui sa plătești datoriile restante pentru primul abonament, și eventual poți să îți păstrezi numărul, daca nu a fost alocat altcuiva...
"Rezilierea unui contract presupune încetarea raporturilor contractuale între părţi şi, implicit, încetarea prestaţiilor între aceştia."

De cât timp a fost închis abonamentul, dacă îl achiți a 2/3 zi după ce serviciul a fost desființat este posibil să se poate reactiva.

Sunt mai multe facturi? De ce nu ai incercat sa plătești macar parțial, ca să se vadă că ai bunăvoință? Chiar nu știu dacă poți reactiva abonamentul după ce a fost reziliat, că nu am trecut prin așa ceva...poate doar daca e doar închis pt neplată și nu poți apela, ci doar poți primi apeluri. Oricum, doar cei de la Orange îți pot răspunde la întrebarea asta, doar de ei ține rezolvarea problemei.

Am avut doua facturi neplătite, in total 1100lei pe care am plătit-o astăzi. Doar ca pe lângă suma asta mi-a venit 14000lei de plata (abonamentul fiind pe 24 luni)

Ce situație complicată... 14.000 de lei?? Am citit bine? Împărțit la 24 de luni, vine undeva la 583 de lei pe lună... Ce abonament ai avut..?

Exact (140 milioane). Am uitat sa menționez ca abonamentul este pe persoana juridică.

Abonamentul a fost unul cu 7 numere, nu mai rețin cum se numește

Ok... Atunci trebuie sa ajungi la o înțelegere cu privire la plata acelei sume. Până atunci nu ai nici o șansă să închei altă înțelegere, sunt prea multi bani la mijloc.

Ce scrie în termeni și condițiile contractului? Probabil sunt penalizări pentru reziliere unilaterala din partea firmei dvs, prin neplata succesivă a două facturi consecutive.

Nu am contractul la îndemâna dar probabil asta este. Așa e când semnezi ca primarul.
Eu totuși sper sa pot rezolva cumva cu ei ca nu am nici o problema sa plătesc in continuare abonamentul, sau chiar sa îl plătesc pe tot, dar in nici un caz nu îmi este comod sa arunc 8000lei

Nu prea am reușit sa iau legătura cu nimeni de la orange. Serviciul clienți este pana la ora 17, am trimis un mail, am încercat sa vorbesc cu băiatul din magazin, cel care mi-a făcut abonamentul dar spune ca nu este problema lui

Suna la Nr 401, Serviciul Suport Clienţi cu acces direct la operator, disponibil 24 ore din 24, 7 zile din 7
Tarif naţional: 0.14 euro/minut, TVA inclus; primele 40 secunde sunt gratuite....
Încearcă, poate te ajuta cineva.

Depinde de perioada de timp care a trecut de atunci.
Merge să suni și la 300 sau să intri în contact prin Chat Djingo sau prin secțiunea Contact din My Orange. Succes și sunt sigur că vei reuși dacă știi cum să pui problema!

Am reușit sa vorbesc astăzi cu un operator la numărul 300, care mi-a spus ca nu mai am ce face și ca le datorez acea suma. După amiaza am fost sunat de o domnișoara care mi-a spus ca dacă achit restanta pot reactiva abonamentul și practic acea factura enorma se va șterge. Eu plătind deja, le-am trimis o dovada de plata pe mail-ul plati@orange.ro și aștept sa văd dacă îmi deblochează abonamentul

Ma bucur ca te-am putut ajuta, sper sa reușești sa treci peste aceasta perioada mai dificila. Sa ne anunți cum ai rezolvat în final.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!