Întrebare fară răspuns

Reîncărcare 7 € nefacturata ?!

În data de 17 XI 2019 am făcut o reîncărcare de 7€ din contul meu de pe PC.
Am rămas surprins când am verificat consumul , că nu apare nimic la costuri suplimentare nici în ziua aceea ,nici în când s-a emis factura. Am sunat la 300 , au verificat și ei și există reîncărcarea dar nu și factură pentru ea. Probabil o să vină în luna următoare de facturare. Așa ceva mai rar în ziua de azi , când deobicei se întâmplă exact invers...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Si sistemele acestea infomatice mai dau eroare, au bug-uri, etc. Un lucru este cert: Orange nu o sa intre in insolventa / faliment ca ti-au facut tie un cadou de 7 euro.

Eu am patit fix invers, sa fiu facturat de 2 ori pentru aceeasi reincarcare, dar au remediat problema si in momentul in care s-a emis factura am avut cu minus una din valorile reincarcate.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Consideră-l cadou de moș nicolae/crăciun. Probabil nu cred că o să te mai factureze luna viitoare.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Credeam că ai reîncărcat cândva la limita, înainte ca factura sa se emită, dar dacă zici că se emite în 12, iar tu ai făcut reîncărcare in 17, probabil că a fost omisă de către program. Exista fie varianta să îți apară pe factura de ianuarie, ca și plată restanta, fie sa nu mai apară, caz în care ai câștigat o reîncărcare gratuita și te felicit :)

O fi fost vreo problema in sistem. Dar acum daca tu ai semnalizat eroarea de facturare e posibil ca luna viitoare sa-ti fie trecuta pe factura.

Posibil să fie o scăpare. Dacă este în beneficiul clientului, nu cred să fie vreo tragedie, mai ales că e și luna cadourilor!

Cel mai probabil a fost o eroare la sistemul informatic, însă este posibil ca suma să apară pe factura viitoare! Felicitări pt fair-play-ul de care ai dat dovadă anunțând o situație care la prima vedere era în avantajul tău.

Asta este! Probabil că a fost o eroare undeva și nu te-au facturat! De data asta a fost gratuit! Se întâmplă mai rar, dar se întâmplă.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!