Întrebare fară răspuns

Facturare posturi TV nesolicitate?

Buna dimineata.
Inceputul este asa: incepind din anul 2018 luna octombrie 12, domnii de la aceasta firma ma taxeaza constant cu diferite sume pentru motivul ca mi-au introdus niste programe fortat fara sa solicit eu, adica hbo,si luk sport.
Pina acum m-au inselat cu suma de 204.7 7lei. In seara de 20 decemb.2019 orele 18 am discutat cu doamna Georgiana (asa s-a recomandat) pe chat Orange. Am explicat toata nedumrirea mea si am primit un raspuns trasnet din partea dumneaei si anume: eu in anul 2018 in luna decembrie am facut o solicitare sa mi se modifice contractul si anume sa ma trec pe orange love. Raspunsul a fost destul de simplu: nu este fibra optica la noi in localitate, ceea ce este adevarat. Dupa cum va spuneam, domnii de la orange imi opresc mie diferite sume incepind cu 12.10.2018 ca au crezut ei de cuvinta. Respectiva doamna tot incerca sa ma convinga ca am facut eu cerere pentru schimbarea abonamentului cu love. Degeaba am incercat sa o conving ca nu avem posibilitati in localitate pentru acest abonament; ea a tinut-o pina la capat ca are dreptate; abonamentele orange love sint prin fibra optica. Pina la urma am intrebat respectiva doamna: cu banii pe care mi ia-ti luat in mod abuziv cum procedam? Nu este de competenta mea, a raspuns doamna. Frumos, nu?
Am rugat-o sa trimita cererea mea pentru restituirea acestei sume departamentului care se ocupa cu aceste probleme. A raspuns: nu stiu unde? Am cerut sa mi se modifice factura din 12.12.2019 si sa mi se scada din suma de 204,77lei. Eu m-am uitat acuma - de cateva luni 3-4 sa platesc factura si pentru doua sau 3 zile m-au taxat cu 5 lei penalitati. Dar acum pentru ca aceasta companie care ma inseala luna de luna timp de 12 luni cu diferite sume cum trebuie de tratat oare?
Va multumesc. Acest este motivul pentru care ma compot civilizat cu aceasta companie?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Trimite o solicitate în scris din My Orange, la secțiunea Contact către Departamentul de Reclamații sau din Chatul Djingo, cere legătură tot cu Departamentul de Reclamații. Dacă nu te descurci, trimite și un PM la Orange Helper de pe Softpedia (dacă ai cont acolo), în care detaliezi cu multe amănunte situația actuala, de când s-a activat Orange Love, cu sumele de plată în plus, cu siguranță vei găsi o metodă de rezolvare. Succes!
Discuția de mai sus este continuarea topicului anterior
https://comunitate.orange.ro/questions/2179717-lamurire-problema-rezilierii-contractului

Încearcă să depui o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro sau din My Orange. Dacă nu rezolvi din prima, revino. Eu așa am făcut și am cam reușit mai mereu ce mi-am propus. Sigur, lucruri rezonabile!

Nu ai inteles corect ce am scris eu. Am făcut o cerere pentru schimbarea abonamentului pe care il am cu abonament love orange, dar in localitatea in care locuiesc nu este fibra optica si nu se pare activa acest contract. Pe mine m-au încărcat cu programele hbo si lui fără să cer eu asa ceva. Am plătit suma de 204.77 lei ca au vrut cei de la orange sa-mi introducă forțat aceste programe cu toate că nu am solicitat asa ceva. Asta este problema.

Ceva nu se leaga aici, deoarece la orice modificare unilaterala de abonament din partea companieie clientul trebuie notificat cu minim 30 de zile inainte ca acea modificare sa intre in vigoare. Clientul poate accepta sau refuza si implicit rezilia contractul fara a plati penalitati.

Este posibil ca operatorul sa-ti fi trimis acea notificare fie pe SMS, e-mail sau cutia postala si tu sa nu fi dat importanta crezand ca sunt "alte mesaje Orange cu tampenii de ale lor" si sa fi sters acel mesaj fara sa-l fi citit si atunci s-a considerat acord tacit. Adica nu ai denuntat contractul si se considera ca ai acceptat noua oferta.

Sa ma intelegeti corect. Nu am chef sa stau la mila companiei ori a consultantilor lor care nu stiu sa citeasca de pe o factura. In data de 12.12.2018 am facut o cerere de modificare pentru abonamentul actual pe care-l inca il mai am pina pe 11.01.2020. Nu a durat mult si am fost contactat de un consultant orange care mi-a relatat ca nu se poate activa acel abonament orange love datorita faptului ca nu exista in localitate la noi fibra optica. Si daca va uitati o sa vedeti ca orange love este prin si numai prin fibra optica. Partea proasta a lucrurilor este ca mie mi se opresc aceste programe din data de 12.10.2018.
Deci nu vad nici o relevanta ca sa ne tot invirtim cu niste raspunsuri. In privinta sesizarilor ma dor si degetele de la maini cite am facut. Fiecare vine cu varianta lui.dar nu cu ceva concret. Asta este realitatea. Sint niste angajati probabil numai pentru aspect.ca profesionisti nu cred ca este unul calificat. Va doresc o zi cu mult soare.
Nu am intervenit in aceasta comunitate decit ca sa spun la unii colegi sa se fereasca de aceasta companie. Am vorbit si pe chat si la telefon si mesaje am trimis nu mai stiu numarul cite. Rezolvare zero.
Sa ne auzim cu bine 2020

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!