Întrebare fară răspuns

Lamurire in problema rezilierii contractului (1)

Incepind din data de 26 sep.2019 fac sesizari pentru rezilierea contractului pe care il am cu Orange.ro. pe motiv ca am semnal la internet foarte slab, mai ales seara dupa ora 17. Acesti angajati ai companiei nu au fost in stare nici pina in momentul de fata sa rezolve problema. Am solicitat un nou router mai puternic ca sa pot folosi netul dar am primit unul la fel.

 

Am facut sesizari dupa cum urmeaza: 26sep., 6oct., 13noiemb., 26noiemb., 3dec., 4dec., dar nu am primit un raspuns concret de la nimeni. Imi spune o cucoana ca este programat sa se inchida pe 11 ianuarie adica sa mai platesc o luna niste servicii de care nu ma folosesc.

Mai nou imi vin de plata niste programe de tv pe care nu le-am cerut eu si sunt bagate cu forta de acesti golani: hbo.hbohd.

Si va arat si suma cum ma fura nemernicii de la Orange: 12.06.2019 19.84 lei , 12.08 19.85 lei, 12.09. 25 lei, 12.11. 20.01lei., 12,12 20.07 lei. Aceasta este adunatura de golani marca Orange.

Mai nou in data de 26 sep.2019 am solicitat un telefon mobil cu optiunea de prelungire a abonamentului telefonic pentru 2 ani. Nu am solicitat alt abonament sau sa cumpar telefon in rate, ma trezesc cu factura de 150 lei din care 31 rata de produse. Cind am solicitat telefonul era o vaca care a scris la laptop si eu am semnat electronic. Spun la doamna respectiva ca nu am nevoie de abonament de nimica decit de telefon si vita a zis ca o cartela o folosesc la internet si alta la convorbiri dar nu a spus vaca ca mi-a facut inca un abonament nou.

 

Deci asa se prezinte salariatii companiei Orange. Fura fura si jegmanesc totul. Dar nu stie nici unul dintre ei ca daca nu le aduc nici un prejudiciu contractul se reziliaza in mod automat Nu conteaza cite luni sint ramase din abonament. Aveti grija cum va comportati cu acesti angajati de marca.

Răspunsuri

Din 26 septembrie ai facut sesizari pentru reziliere, ai cerut un router mai puternic sau ai cerut un telefon cu prelungire abonament? Numai tu stii exact ce ai discutat cu reprezentantul.. poate este o neintelegere. Situatiile de acest gen numai Orange le poate rezolva, dar, am o curiozitate.. Discutia ai avut-o cu un reprezentant Orange Shop sau cu un colaborator Orange.. Ca, la nervi, oamenii nu mai sunt atenti si pot jigni si pune in aceeasi oala pe toata lumea..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Salut! Îmi pare rău de situația ta...! Încearcă să suni la numarul 300, sau intra pe Softpedia și cere ajutorul de la Orange Helper, sau intra pe chat-ul Djingo pentru a putea rezolva problema..
Îmi pare rău încă odată!

Buna ziua. Incerc sa inteleg, va rog sa ma corectati daca gresesc: in septembrie, pe 26, ati facut o sesizare ca nu va functioneaza Internetul la parametrii doriti. Eu inteleg din ceea ce ati scris ca aveti un abonament pentru Internet, nimic altceva (si as indrazni sa presupun ca e vorba de internet „pentru acasa”, din moment ce ati solicitat schimbarea router-ului). Tot in data de 26 septembrie ati solicitat si un telefon mobil pentru care nu ati dorit abonament, ati vrut doar telefonul. Pe de o parte problema internetului nu s-a rezolvat in ciuda sesizarilor ulterioare, pe de alta parte, pe langa telefon vi s-a adaugat si un abonament de voce pentru a-l putea folosi. Inteleg corect? Eu am doua intrebari si o rugaminte: 1. ce tip de abonament incercati sa reziliati si 2. cand ati solicitat prima data rezilierea abonamentului si nu remedierea situatiei? Rugamintea: desi va inteleg pe deplin frustrarea si enervarea, va rog cat pot eu de frumos sa folosim un limbaj ponderat. Nu ajuta pe nimeni sa folosim invective (indiferent cat de meritate considerati ca sunt).

Mai ușor cu jignitul angajaților, e cam greu de discutat dacă nu ești coerent și sa expuneți corect problema, sa revenim. Ați depus sesizări și reveniri la problema referitoare la semnal? Ați solicitat un control de verificare a semnalului în locație? Ați primit răspuns în scris la cele solicitate de dvs? Referitor la taxarea suplimentara a conținutului hbogo, poate ați activat din greșeală sau este stipulat în contract opțiunea respectiva și implicit taxarea acestuia, iar în privința achiziției unui telefon mobil, vă rog să oferiți mai multe detalii, chiar nu am înțeles ce vreți sa spuneți și ca să va pot oferi un sfat/ajutor.

Multumesc pentru sfat. Deci la toate sesizarile facute de mine incepind cu data de 26 sep, si ultima sesizare facuta pe data de 4 decembrie nu am primit nici un raspuns concret cu toate ca legea prede ca in termen de 30 de zile de la primirea reclamatiei sa primesc un raspuns concret, ceea ce nu s-a intimplat.
Am vorbit cu o doamna ieri 17dec. si imi spune ca este programt sa se inchida abonamentul la internet pe 11 ianuarie, deci, dupa mintea ei sa mai astept inca aproape o luna ..nu au fost in stare sa trimita un operator sa vina sa controleze semnalul sa vada.
Deci cum pot sa ma comport frumos cu asa niste oameni? In privita hotiei cu hbo hbohd, daca era o greseala, era intr-o luna da, dar nu in 5 luni. Dar nu am reusit sa verific toate facurile ca mi-au inchis contul my orange. O seara frumoasa!

In data de 26 sep. am facut prima sesizare cu lipsa semnaluui si am solicitatun nou router iar in cazul in care nu se rezolva problema cu routerul raminea oferta de reziliere a contractului. Cererea este cu nr 104648196 si de atunci tot am incercat sa ajung la un consens cu orange. Ce se vede ca nu sintem de unde am plecat. Am abonamentul la orange telefon, internet fix si tv.
Mentionez ca in acest abonament am numai minutele de la orange. Pe 26 septembrie in aceeasi zi am mers la un magazin orange si am solicitat pur si simplu un telefon cu optiunea de prelungire a contractului pe 2 ani. Dar m-am pricopsit si cu abonament si cu telefon. Acuma platesc doua abonamente de telefon si o rata ca asa s-a gasit repectiva doamna sa ma treaca si cu rata.
Intrebare? Cu asa oameni cum poti vorbi frumos? Fara nervi fara nimica? In contract scrie ca problemele pentru depanare se executa in 48 de ore. Acuma va arat testul de viteza facut in urma cu 10 minute downloand 0,3mbps si uplod 4,2. Multumesc pentru raspuns.

Eu nu-ti dau dreptate in folosirea limbajului avut pana acum in Comunitate. Iti inteleg starea de nervozitate, dar puteai relata toate lucrurile si fara jigniri. Zici ca ai fost in magazin si ai solicitat o prelungire si ti-a facut abonament nou. Cand ai semnat n-ai sesizat ca difera numarul pe contract? Poate nu te-ai facut explicit si angajatul a inteles altceva. In prima luna de facturare cand ai vazut ca ai 2 abonamente puteai lua legatura la relatii cu clientii sau puteai merge in acel magazin si cereai anularea abonamentului. Solutii se puteau gasi. Oricum eu consider ca daca "ai o vorba buna la tine" se gasesc solutii la problemele tale.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Sesizarea ai depus online, scris sau la 300? Răspunsul l-ai primit în scris sau audio la telefon? Cu un limbaj adecvat, înțelegător și de buna credință, tact, cu siguranță ai fi rezolvat mult mai ușor și repede, dacă ai fi invocat drepturile tale stipulate în legislația românească.

Imi pare rau ca te-ai lovit de o astfel de problema si apreciez faptul ca ai eliminat cuvintele jignitoare din poveste :-). In mod normal, atata vreme cat ai un abonament valabil, nu cred ca pot sa iti taie accesul la MyOrange, incearca sa te conectezi si de pe mobil si de pe un calculator. Asa poti vedea istoricul "tranzactiilor" pe contul tau de client. Nu ai primit pe mail sau pe format hartie un contract atunci cand ai cumparat telefonul?
Daca 11 ianuarie este data stabilita pentru inchiderea abonamentului de internet, este posibil ca ei sa fi inregistrat solicitarea ta de reziliere la sesizarea din 4 decembrie. DIn cate inteleg eu, pe 26 ai spus ca vrei un router nou sau rezilierea contractului si cum ai primit router nou, evident ca partea de reziliere nu s-a mai inregistrat. Vorba lui Razvan mai sus: cum ai depus sesizarile si cum ai primit raspunsurile? Sa nu te superi ca punem atatea intrebari, dar trebuie sa intelegem cat mai bine cu putinta firul evenimentelor ca sa putem avea un sfat pertinent...

În primul rând, trebuie să fii mai calm. Știu că este o situație tare neplăcută, dar trebuie să nu te pierzi cu firea. Apoi trebuie depusă o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, în care să descrii cu calm toate situațiile neplăcute prin care ai trecut, fără să jignești pe cineva. Sunt sigur că se pot găsi soluții bune, în beneficiul tău! Dar nu mai jigni, pentru că jignirile nu aduc rezultate pozitive, chiar dacă ai dreptate. M-am confruntat și eu cu probleme de semnal, care s-au rezolvat până la urmă, cu multă răbdare din partea mea. E destul de enervant, ai dreptate, dar e o situație concretă, care va trebui rezolvată cumva! Succes!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!