Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Utilizez un Huawei Mate 10 lite și în timpul conversațiilor mi se întâmplă frecvent ca apelul curent să fie pus în așteptare și să mă trezesc vorbind singură (asta în cazul fericit), sau se întâmplă ca apelul curent să fie pus în așteptare și să apelez un alt număr din agendă.
Știe careva o soluție?
Am observat că ecranul se activează extrem de ușor în timpul convorbirilor, la cea mai mică mișcare a telefonului
Buna @svetalex,
Avand un telefon Huawei poti verifica daca sensorul de proximitate functioneaza corect din aplicatia HiCare.
Pentru a face acest lucru, intra in Magazin Play si verifica daca ai ultima versiunea a aplicaitiei HiCare. Dupa ce ai verificat deschide HiCare si selecteza in partea de jos "Servicii", deruleaza ecranul pana vezi categoria "Hardware" si acceseaz-o. Apasa butonul "Pornire" iar telefonul va incepe automat sa verifice sensorii, inclusiv cel de proximitate. Dupa ce s-a efectuat testul verifica daca ai o bifa verde in dreptul senzorului de proximitate.
Daca dupa acest test nu ai bifa verde iti recomand sa iei legatura su service-ul autorizat Huawei iar ei iti pot prelua produsul gratuit de acasa prin curier pentru a fi reparat atata timp cat ai garantie pentru acesta.
Numarul pentru centrul de asistenta Huawei este acesta: 0800400896, Luni - Vineri, intre orele 9 - 18.
Ce mai poti face pentru a evita cele intamplate de tine:
Alte răspunsuri
Senzorul de proximitate nu-și mai face treaba.
Testează un apel și încearcă să pui degetul în zona de senzori.
Acoperind zona aceea, ecranul trebuie să se stingă.
Dacă ecranul nu se stinge, problema este clar senzorială și trebuie înlocuit.
Încearcă o verificare la sediul Huawei din București.
Bulevardul Nicolae Bălcescu 23A, București
Tel: 0800 400 896
Ecranul se stinge, doar că se reactivează frecvent în timpul convorbirilor.
Mulțumesc pentru pont. încerc să vorbesc într-un Orange Shop, pentru că telefonul este încă în garanție.
Voiam totuși să știu dacă mai este cineva care are acest model de telefon și întâmpină această situație.
@Svetalex, și eu am Mate 10 lite, și eu pățeam uneori la fel.... Eu mi-am luat o husa de tip flip (ca pensionarii) și după ce răspund, închid husa. Altă soluție e sa tii doar partea de sus a telefonului lipita de ureche....
Si eu tot huse flip am si, la 23 de ani, nu ma pot numi pensionara :D ... Eu cred ca telefonul e ok si că-l atingi cu urechea sau cu obrazul, accidental, in timp ce vorbesti.. probabil mai faci si altceva in timpul discuției, ca doar n-o sa stai cumintica.. din acest motiv mi se par foarte ok husele de acest gen, pentru ca le închizi si vorbesti linistit..
Și eu tot husă tip flip am, dar nu sunt pensionar ( aș vrea eu) . Cred că este foarte utilă, atât pentru a nu se apela la întâmplare, cât și pentru protecția telefonului.
Problema este ca telefoanele sunt foarte sensibile la atingere și probabil din această cauză apelează singure sau se închid în timpul convorbirilor. Această problemă am avut-o și eu, am rezolvat-o prin aplicarea unei foli de protecție a ecranului si husa care este o protecție în plus a telefonului. La mine a fncționat. Îți doresc succes.
Eu mi-am apelat odată din greșeală căsuța vocală in timpul unei convorbiri telefonice:)
Eu am avut probleme cu doua telefoane BlackBerry Q20, le-am înlocuit pe garanție pentru defect senzor de proximitate.
Buna @svetalex,
Avand un telefon Huawei poti verifica daca sensorul de proximitate functioneaza corect din aplicatia HiCare.
Pentru a face acest lucru, intra in Magazin Play si verifica daca ai ultima versiunea a aplicaitiei HiCare. Dupa ce ai verificat deschide HiCare si selecteza in partea de jos "Servicii", deruleaza ecranul pana vezi categoria "Hardware" si acceseaz-o. Apasa butonul "Pornire" iar telefonul va incepe automat sa verifice sensorii, inclusiv cel de proximitate. Dupa ce s-a efectuat testul verifica daca ai o bifa verde in dreptul senzorului de proximitate.
Daca dupa acest test nu ai bifa verde iti recomand sa iei legatura su service-ul autorizat Huawei iar ei iti pot prelua produsul gratuit de acasa prin curier pentru a fi reparat atata timp cat ai garantie pentru acesta.
Numarul pentru centrul de asistenta Huawei este acesta: 0800400896, Luni - Vineri, intre orele 9 - 18.
Ce mai poti face pentru a evita cele intamplate de tine:
Mulțumim, rafa.bloger! Sunt lucruri utile și pentru ceilalți!
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri.
@rafa.bloger nu am știut niciodată la ce folosește aplicația HiCare. Am efectuat scanarea, conform indicatiilor primite de la tine și se pare că senzorii sunt în regulă.
Cu drag, e aplicația de suport pentru telefoanele Huawei.
Problema mea cu un Huawei este că la deschiderea telefonului face o grămadă de capturi de ecran. Să fi activat ceva din greșeală nu știu și am cautat să văd de ce și nu am găsit nimic sau cauza să îi dau dezactivare
Mai dăi o curățare, ceva. Eu nu pățesc așa ceva.
Vio73 a răspuns
Sorin_11 a răspuns
rafa.helper a răspuns
svetalex a răspuns
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
rafa.helper a răspuns
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
Gianni a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
teacher_ a răspuns
svetalex a răspuns
Costy a răspuns
svetalex a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.