Întrebare fară răspuns

Eroare la reincărcare automată prepay

Uite povestea mea. In data de 27 noiembrie 2019 (eu fiind abonat Orange cu 3 numere de telefon) aveam activata din My Orange optiunea de reincarcare automata a unei cartele PrePay. Reincarcarea nu s-a efectuat cum era normal, iar dimineata la 7:19 am facut-o eu manual. Nici de data asta reincarcarea nu s-a efectuat instant si nu am putut telefona. Reincarea s-a facut cu 40 minute intarziere si, daca nu era indeajuns, Orange mi-a mai facut o reincare ABUZIVA pe la ora 9:00. Cica e cea automata... In fine, Orange m-a taxat DE DOUA ORI pentru o singura extraoptiune. Deci platesc acum in abonament 10€ o optiune de de 5€... Frumos din partea lor... Ma bate gandul sa ma portez... Vreau parerea voastra...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut Lucian, bine ai venit in comunitate!
Incep prin a mentiona ca nu sunt afiliat Orange in nici un fel, iar parerea mea este strict personala.
Reincarcarea automata presupune ca primesti un mesaj cu o zi inainte la care trebuie sa raspunzi cu "DA". Acel raspuns reprezinta confirmarea ca esti de acord sa faci incarcarea, deci reincarcarea nu poate fi considerata abuziva din punct de vedere legal.
Intelegand totusi ca au avut intarzieri in procesarea creditului, in locul tau as intra pe Chat, as cere sa discut cu un consultant si as cere una din urmatoarele:
1. Returnarea creditului de 5EUR incarcat manual inapoi pe abonament sub forma de bonus, cu scaderea acelui credit din disponibilul cartelei PrePay. Practic ne intoarcem in situatia initiala, in care nu ai efectuat reincarcarea manuala.
2. Anularea reincarcarii automate de luna viitoare, astfel incat optiunea se va reactiva cu creditul platit in avans acum. De fapt, pentru asta, este suficient sa nu raspunzi DA la urmatorul SMS, iar reincarcarea se va anula. Nu treubie sa faci nimic, doar sa iti amintesti sa o reactivezi dupa aceea.

Erori de sistem se intampla, iar sansele sa se repete situatia sunt destul de mici. Cat timp nu se repeta, eu as sta linistit si as apela la intelegerea unui consultant.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!