Întrebare fară răspuns

Com contactez departamentul ofertare?

Sunt sigur că au un număr al lor. De multe ori dacă soliciți din call center să te sune, uită de tine.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Depune un ticket din My Orange, la secțiunea contact sau trimite mail la serviciul.clienti@orange.com, cu subiectul Oferta de retenție.

Le scrii din My Orange, secțiunea Contact, pe Chat Djingo sau, în cel mai rău caz, dacă nu te descurci, suni la 300 ( Serviciul Clienți) și îi rogi să depună o cerere de ofertare. Îți vor da o perioadă în care vei fi sunat și vei primi și un sms de confirmare. Sigur, există posibilitatea să ți se facă legătură și direct. Succes!

Si pe mine in 19 noiembrie (ca apeland la 300 sau Djingo online) mi-au transmis ca ma contacteaza in maxim 6 zile lucratoare (singura varianta de contact de altfel), amintindu-si inutil si tardiv undeva dupa vreo 2 saptamani. Dar dorinta de a-i contacta nu se poate direct: mai intai soliciti intentia (asa cum am mentionat) si apoi vei fi contactat ... candva.

La mine a mers mult mai simplu. Am cerut pe 20 noiembrie o ofertă de retenție și în următoarea zi , 21 noiembrie, m-au sunat să-mi comunice oferta , deci foarte rapid.
" ORANGE, tot mai simplu ! "

Sorry, nu sunt abonat, asa ca se poate sa nu inteleg foarte bine lucrurile astea, dar din moment ce e oferta, n-ar trebui sa fie "oferita" si nu ceruta? Presupun ca daca nu ceri, nici nu primesti. :)) Dar nu stiu...mi se pare un pic ciudat sistemul asta de "suna-ma sa-mi faci o oferta". Eventual una la care sa nu poti spune nu. :))

Pentru mine, chestia asta ar trebui sa se intample ca o initiativa din partea Orange. Inteleg ca nu prea se intampla, altfel n-ar exista oameni care sa intrebe cum iau legatura cu departamentul de Ofertare.
Adica, daca ai fost client fidel, daca ti-ai platit facturile la zi, daca iti expira abonamentul in perioada urmatoare, si daca avem posibilitatea sa-ti facem o oferta poate mai avantajoasa de ambele parti, te sunam. Daca nu,...nu.

Dar e adevarat ca sunt si foarte multi clienti, si cum am zis si mai sus, presupun ca daca nu ceri, nici nu primesti. :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!