Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De ce mi se restrictioneaza accesul la date mobile cu 24 ore inainte de reîncărcare ? Luna trecută aceiași poveste. Nu am schimbat nici o setare. Ex.azi 12-12-2019 iar opțiunea expira pe 13-12-2019. Cum este posibil?
Răspunsuri
Salut!
Uhm, nu mi-e foarte clar de unde ai tras concluzia ca ti se restrictioneaza accesul la datele mobile cu 24h inainte de reincarcare. Nu pare sa fie nimic in screenshot-ul de mai sus care sa confirme lucrul asta.
Ca idee generala, poate de aici si confuzia, optiunile la prepaid se reactiveaza in general dupa ora 12AM, ceea ce inseamna ca a trecut deja in ziua urmatoare. O optiune care expira astazi se va reactiva automat (daca exista credit in cont) la noapte (deci, tehnic, maine) dupa ora 12AM.
Pe 13 noiembrie cu mult dupa 12AM am activat optiunea de 6 € . Ce spui tu aș avea opțiunea expirată. Si totuși pot folosi voce.
Nu stiu ce s-a intamplat pe 13 noiembrie. :) Iti spuneam ca asta se intampla la modul general. Ai in fiecare luna un sms care te informeaza exact la ce data si ora sa va face reactivarea optunii.
Daca inca ai active serviciile de voce dupa dezactivarea optiunii, asta nu inseamna ca ti-a blocat cineva accesul la net cu 24h inainte de expirarea optiunii. Inseamna ca probabil Orange ti-a dat acces la serviciile de voce, si dupa expirarea optiunii, pentru urgente, pana iti reincarci si o reactivezi.
Deci cum e până la urmă?
Optiunea iti va expira maine noapte.
Cu alte cuvinte, optiunea este valabila pana pe data de 13 Decembrie inclusiv.
Corect. Am sunat la Orangina și m-a pus sa activez setările pt net...restant telefon. Si nimic. Exact la fel am pățit și lună trecută. După ce am reactivat opțiunea...ce să vezi, mergea perfect netul. Nu-i frumos.
Stai asa. Deci tu pe data de 13 Noiembrie (luna trecuta), inainte de expirarea optiunii, si in conditiile in care ea se reactiva pe 14 Noiembrie, ora 00:00, tu nu mai aveai net? Pentru ca daca da, atunci e o problema, intr-adevar. Si setarile n-au nicio relevanta in cazul asta. Sunt evident aceleasi setari. :))
Vezi daca maine mai ai net. Ar trebui sa ai. Daca nu, inseamna ca este intr-adevar o problema pe undeva, si trebuie rezolvata. Personal, n-am fost atent la chestia asta. Dar cred ca as fi observat daca era sa raman fara net inainte de reactivarea optiunii (cand inca era in perioada de valabilitate). Dar o sa fiu atent data viitoare cand imi expira optiunea. Nu cred ca e intentionat. Dar hai sa vedem ce se intampla maine. Daca ramai fara date, revino aici, te rog, si spune-ne.
De asemenea, tu iti incarci in fiecare luna cu optiune? Sau cu credit (astfel incat sa se reactiveze automat optiunea existenta deja pe cont)?
Încarc cu opțiunea de 6€ de pe un abonament.(alt telef). Cu o zi sau doua inainte de a-mi expira opțiunea. Nu pot sta fără date. Dacă se mai întâmplă o dată ma las de orange. Raspunsul lor ma lăsat rece.
Exact. De-aia iti ziceam sa vedem ce se intampla maine. :)
Acuma, ceea ce trebuie sa stii tu (in caz ca nu stiai deja) este ca in momentul in care iti incarci cu optiune, se pierde recurenta iar optiunile se cumuleaza.
Daca tu incarci cu optiune cu doua zile inainte sa-ti expire optiunea curenta, vei avea o optiune care iti expira in doua zile (cea veche), si una care iti expira la 28 de zile dupa prima (cea noua). Practic, vei avea doua zile doua optiuni care vor rula in paralel.
Daca vrei sa ai recurenta (reactivarea aceleiasi optiuni la momentul mentionat in mesajul de mai sus), trebuie sa incarci cu credit, nu cu optiune.
Ciudat...datele mobile nu au nimic comun cu vocea...cred ca ai pus tu restrictie pe date din setari. asta daca nu vrei sa ai costuri suplimentare...
@Tigru colorat, în momentul de față avem un incident care afectează o parte din clienții prepay. Aceștia nu pot utiliza traficul de internet din bonus, cu toate că au resurse active pe cont. Cred că este, din păcate, și cazul tău.
Ne cerem scuze pentru inconvenient. Voi reveni cand situația se va remedia.
Mulțumim pentru înțelegere.
Mai este o posibilitate, ca să aibă perioada activa mai mare dintr-o alta extraoptiune și la reactivare să se mențină perioada inițială mai mare de 31 de zile și extraoptiunea are doar 30 de zile.
Sa speram ca se rezolva aceasta situatie stanjenitoare a colegului nostru. Il asteptam cu vesti bune :)
Chiar aseară am văzut pe cineva care spunea că nu poate folosi internetul pe prepay.
Dacă e un caz izolat, atunci nu ai de ce să-ți faci griji, @Tigru colorat!
Mi-a plăcut faza cu "am sunat la Orangina.." :))
Mai sunt si cazuri in care nu schimbi nimic si totusi voce OK, dar DATE... IOC, desi tu nu schimbi nimic (nici telefon, nici SIM). Este atunci cand iti schimbi "statutul" din abonat in "liber de contract". Dar se rezolva cu un restart. In rest, cazuri izolate cu momente de nefunctionare s-au intalnit si pe voce, nu doar date. Atat timp cat nu sunt cu frecventa mare si durata lunga, se mai trece cu vederea.
@Tigru colorat, poți folosi acum datele mobile? S-a remediat situația?
Doar așa...
Tigru colorat a răspuns
Tigru colorat a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo_1 a răspuns
cocolosh a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a răspuns
DanielaH a răspuns
Elena_5 a răspuns
arsradu a răspuns
Tigru colorat a răspuns
arsradu a răspuns
Tigru colorat a răspuns
arsradu a răspuns
Tigru colorat a răspuns
arsradu a răspuns
Tigru colorat a răspuns
arsradu a răspuns
Tigru colorat a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.