Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Actualizare detalii convorbiri cartela prepay

Buna, oare de ce nu se actualizeaza detaliile la convorbiri? Adica imi arata numai pana pe 25 noiembrie, dupa aia nimic?

@Geoo și @Roxana17, puteți vedea acum lista de convorbiri actualizată in My Orange? E totul în regulă? De la noi situația a fost remediată.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna,detaliile de convorbiri pentru luna curentă sunt afişate cu o întarziere de 72 de ore şi au caracter informativ.
Informaţiile despre traficul de internet pe mobil sunt afişate doar după emiterea facturii.
Depinde și de data de facturare la abonament

Salut,
În ce data se emite factura ta? Întreb pentru că în ziua anterioară emiterii informațiile nu sunt disponibile - vezi mesajul din poza pe care am anexat-o.
În plus, țin minte că văzusem pe site posibilitatea să anulezi complet stocarea acestor informații, deși acum nu găsesc unde am văzut-o. Nu le-ai dezactivat, nu?
De asemenea, ne poți confirma, te rog, că numărul este activ (nu l-ai portat sau închis între timp) și că traficul a fost efectuat din țară și nu din roaming? Mă gândeam la situații care ar putea afecta afișarea sau site-ul. De exemplu, în roaming știu că poate dura până la 2 luni până operatorul trimite către Orange datele despre consum - ceea ce implicit face Orange să nu știe ce să tarifeze și ce să afișeze la convorbiri detaliate. În special valabil la traficul de net, dar mă gândesc că se aplică și la restul.

Am uitat sa specific ca sunt pe prepay si nu abonament si detaliile convorbirilor au functionat bine pana pe 25 noiembrie, numarul este activ, nu s-a achimbat nimic, numai ca nu imi arata nimic de atunci..

Probabil este vreo eroare/bug în aplicația My Orange. Depune o sesizare la secțiunea Contact din aplicație, apelează la chatul Djingo sau mail la serviciul.clienti@orange.com.

Poate fi o problemă și din sistem. Încearcă să te deloghezi și să o faci din nou apoi. Dacă nu merge, ia legătura prin Chat Djingo sau din My Orange ( secțiunea Contact) cu cineva care te poate ajuta. Succes!

@Geoo, în cazul în care folosești aplicația pentru mobil My Orange, te rugăm să te asiguri că ai instalată ultima versiune. Te așteptăm să revii să ne spui daca situația persistă după restart și update. Mulțumim!

@Geoo, am trimis situația spre verificare colegilor noștri de la departamentul tehnic. Vom reveni în momentul în care vom avea un termen de remediere. Mulțumim pentru înțelegere.

@Geoo și @Roxana17, puteți vedea acum lista de convorbiri actualizată in My Orange? E totul în regulă? De la noi situația a fost remediată.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!