Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Eu da . Trebuie doar să mergeți la banca unde aveți cont împreună cu factura Orange și buletinul de identitate. Se semnează contractul și la scadenta facturii , banii se retrag automat din cont.
Nu o să mai întâmpinăm probleme de genul :
_ nu funcționează aplicația
_este închis
_nu avem bani pentru rest
_este aglomerat la ghișeu
_bancomat neutilizabil atât pentru plata la el cât și pentru retragerea de numerar
_nu găsesc sau am pierdut factura
_sa port eu grija de scadența facturii
Împreună cu factura electronică este pachetul perfect. Astfel avem mai mult timp liber în secolul vitezei. Și la factura de energie electrica am acest kit de 12 ani .
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Nu,nu am activat. Platesc direct din aplicatia Orange Money. Avantajul este ca primesc 10% inapoi din valoarea facturii Orange. Cum facturile lunare Orange sunt undeva la 350 de lei eu primesc inapoi 35 de lei. Intr-un an sunt 400 lei returnati. Este ceva.
Nope . Plătesc online cu Master toate facturile .
Dar vreau să o fac atunci când consider eu, nu îmi hotărăște mie un banal soft punga .
Nu și nici nu am de gând sa activez debit direct la oricare furnizor de servicii de telecomunicație și energie.
Un cunoscut mi se confesa odată ceea ce și eu oricum gândeam .
Exact când avea nevoie de cash pentru o urgență medicală și era după concediu, exact atunci contul se golise complet după debit direct de a fost nevoit să împrumute bani de la rude .
Că în teorie asistenta medicala e gratuita că asigurat in Romania, dar în practică mori cu zile dacă nu te simți .
Am avut debit direct dar l-am anulat din motive de comisioane care au lasat contul fara suma de plata a abonamentului si m-am trezit ca pentru 5 lei nu mi s-a platit abonamentul, nu era contul de salariu , era un cont cu care faceam diverse plati si pe care il alimentam la banca prin depuneri fizice , asta s-a intamplat acum ceva vreme dar nu vreau sa mai repet experienta , plus ca se intarzia pana apareau mesaje de la Orange ca nu am platit factura ,lucru foarte deranjant
Nici eu nu mi-am activat. Plătesc cu cardul din aplicația My Orange. Nu mă complic cu alte minuni!
Eu am o teamă destul de pronunțata față de plata online cu cardul din cauza hackerilor. Nu vreau să am surpriza neplăcută să mă trezesc cu contul golit .
Goldzila ai dreptate cu aceasta temere. Din pacate se intampla si astfel de lucruri dupa cum ti se poate sparge si casa si sa ramai fara bani,sa pierzi portofelul cu cash etc dar acum nici nu putem ingropa banii in gradina de frica hotilor. Lucrurile evolueaza si va veni vremea cand banii fizici vor disparea si atunci vrem-nu vrem trebuie sa ne adaptăm.
Raspunsul meu este stufos, insa varianta scurta este: nu platesc cu debit direct. Nu merita avantajele in situatia mea, insa sunt in siguranta si detin controlul prin alte metode.
Sa le luam pe rand: :)
In ceea ce priveste problemele cu plati cu cardul sau online, cu putina grija se rezolva toate. Spre exemplu:
Poate cea mai buna solutie ca sa nu am probleme cu cardurile este sa folosesc carduri virtuale sau carduri de credit:
1. La cardurile virtuale (ex: Revolut, ING, parca si Orange Money, etc) n-au decat sa cloneze datele! Oricum cardul e valabil pentru 1-2-3 tranzactii, apoi il inchid. Clonatul dureaza cateva zile si vei incepe sa vezi plati dupa 2-3 saptamani. Daca folosesc acum un card si imediat il inchid, degeaba mi l-au clonat.
2. La cardurile de credit platesti cu banii bancii, iar banii sunt asigurati de banca. Mi-a fost clonat un card de credit la unul din drumurile mele in SUA si am aflat cand am primit mesaj ca am platit o portie zdravana de clatite in New York in vreme ce eu eram cu sotia acasa si priveam un film. Am sunat la banca, am blocat cardul, am declarat tranzactia ca fiind frauduloasa si am solicitat in mod express sa imi scoata din extrasul de cont suma pentru ca nu o voi plati. Evident, mi-am asumat ca in cazul in care se dovedeste ca am fost de vina, voi suporta integral costul acelei tranzactii. Patru ani mai tarziu si inca nu mi-a cerut nimeni sa platesc nimic :)
Nu am direct debit, doar m-am gândit la un moment dat, daca ma avantajează varianta si concluzia a fost că nu.. Imi place sa am controlul asupra plăților si sa stiu cat sunt facturile si ce plătesc.. Am o reticența si la plățile cu cardul pe net, însă imi place sa scanez codul de bare, cu aplicația băncii pe care o am în telefon, să-și ia automat toate datele si eu doar sa autorizez.. Plus ca m-am uitat de curiozitate in setări acum câteva zile ai am văzut că pot bloca plățile pe net.. ce mi-a plăcut asta.. :D
@trixen, foarte detaliat răspunsul. Am pățit-o și eu cu un card de credit zilele acestea, l-am uitat în bancomat și o persoană binevoitoare mi-a retras 2000 de lei. Acu am depus sesizări la bancă/poliție, sper să nu mă pună sa plătesc la următorul extras de cont, până se termină investigația.
Wow!! Este posibil sa se intample asta, fara sa ceara din nou codul pin? Stiu ca de obicei te intreaba ce vrei sa faci mai departe si, eu am crezut ca pentru alta operatiune iti cere inca o data codul pin.. Nu stiu cum se va termina, dar, presupun ca era functionala camera de la bancomat si se poate vedea la ora respectiva cine era acolo..
Pe mine a incercat un.. sa-i zicem individ si sa nu ne luam de alte amanunte.. sa ma tina de vorba in timp ce scoteam niste bani, acum cateva luni.. era foarte important sa stie nu stiu ce strada, ca nici n-auzeam ce spune, pentru ca-i aruncam flacari prin ochi, in timp ce-i spuneam sa pastreze distanta si, ma gandeam "bine ca n-a fost mama in locul meu", pentru ca e foarte panicoasa.. si, evident, era asteptat intr-o masina de alti indivizi.. Sper ca a gasit ce cauta :)
Eu sunt mai relaxat când merg la bancomat, acum doar am depus bani pentru o rată de credit și am luat doar chitanța. Tipul a scos imediat după mine în două retrageri de 1000 lei. Nu am scos bani niciodată de pe el, însă la mai multe operațiuni, am băgat o singură dată codul pin. Poate la cardurile mai noi sa ceară pinul la fiecare operațiune.
Felicitari Jay,te-ai descurcat de minune in acea situatie :)
@Razvan: Imi pare rau ca ai patit d-astea. Daca nu zici nimic, aproape sigur banca te pune sa achiti tu banii aia urmand ca la clarificarea situatiei sa ti-i returneze. Recomandare personala: suna la banca si solicita sa faca invers, adica sa iti treaca in extrasul de cont abia la clarificarea situatiei, cu riscul sa platesti cei x euro (60-100) taxa pentru refuz nejustificat de plata. In general nu prea au ce comenta la faza asta.
Daca nu si nu, mergi la o sucursala a bancii cu plangerea de la politie si solicita acelasi lucru. In cel mai rau caz, apeleaza la sentiment si explica-le ca nu mai ai de unde plati, ca si asa esti victima, ca d-aia ai facut card de credit, etc. Te-ar ajuta sa citesti si contractul sa vezi ce zice pentru situatii de genul asta, insa nu cred sa se ajunga pana acolo.
La cardurile de debit e mai complicat, am un prieten care a ramas fara vreo 5000 euro inca din 2008. La cele de credit merge mai usor, ca banii sunt asigurati tocmai pentru ca da, o parte din tranzactii sunt frauduloase.
FLo1 a răspuns
Ascary a răspuns
FLo1 a răspuns
Vio73 a răspuns
Danny_3 a răspuns
Trixen a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
imch a răspuns
Ascary a răspuns
imch a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Trixen a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
Jay a răspuns
Trixen a răspuns
Ascary a răspuns
GOLDzila a răspuns
Vio73 a răspuns
Diana a răspuns
un anonim a răspuns
Razvan a răspuns
un anonim a răspuns
Ascary a răspuns
GOLDzila a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.