Întrebare cu răspuns(uri)

Garantie pentru baterie

Am cumpărat un samsung care este inca in garantie, dar bateria nu mai ține,vreau să stiu dacă face obiectul garanției

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, face. Mergi și depune la magazinul de unde l-ai luat să-l trimită în service. Dacă îți este la îndemână, poți să deschizi o fișă de service la ESD prin formularul de contact (https://www.esdservice.ro/formular-de-contact) și îți trimite un curier acasă ca să-l ridice. Dacă stai în București sau prin apropiere, mergi la ESD Service apaca și într-o oră îți înlocuiește bateria.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (8)

100%

8 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da, face. Mergi și depune la magazinul de unde l-ai luat să-l trimită în service. Dacă îți este la îndemână, poți să deschizi o fișă de service la ESD prin formularul de contact (https://www.esdservice.ro/formular-de-contact) și îți trimite un curier acasă ca să-l ridice. Dacă stai în București sau prin apropiere, mergi la ESD Service apaca și într-o oră îți înlocuiește bateria.

Ca si recomndare: Indiferent de modalitatea de trimitere in service pe care o alegi, sa ai grija ce completeaza in formularul de service persoana care preia telefonul te la tine si sa nu semnezi nimic pana nu citesti tot ce a scis respectivul in acel formular.

Nu de alta dar fost raporate N cazuri de garantii anulate pe motiv ca in fisa de predare in service era mentionat faptul ca telefonul prezinta zgarieturi, urme de lovituri, interventii neautorizate, lichid, etc.

Du-te în magazinul din care ai luat telefonul, că sigur se rezolvă. Eu am trecut de 2 ori prin faza aceasta cu un Samsung Galaxy S8 luat de la Altex și odată cu un A 5 2017 luat de la Orange. Ambele chiar anul acesta. De fiecare dată mi-au schimbat bateria și display-ul, placa de bază, etc. Deci mergi cu încredere cu documentele de achiziție (factura și garanția) și sunt sigur că se va rezolva. Succes și să ne ții la curent!

Să ne spui dacă ai rezolvat! Cu siguranță sunt sau vor fi și alții în situația ta și ar fi bine să știe cum să procedeze.

Din cate stiu eu, bateriile intra la categoria “consumabile” si, de obicei, nu fac obiectul garantiei. Cel putin la majoritatea producatorilor. Ultimul Samsung pe care l-am avut acum multi ani mi se pare ca si specifica lucrul asta in carticica cu care a venit.

Daca lucrurile s-au schimbat intre timp si acum se pot inlocui pe garantie, eu unul m-as bucura foarte mult. Dar experienta mea e un pic mixta din punctul asta de vedere.

De exemplu, la fostul meu Moto M am vrut sa inlocuiesc bateria, si cei de la Motorola mi-au spus ca da, se poate inlocui pe garantie. Nu l-am dus in garantie pentru ca singurul service cu care colaboreaza cei de la Motorola este Depanero. Si din cate am vazut, foarte multi sunt nemultumiti de serviciile lor. Si intrucat Motorola nu vinde bateriile catre clientii finali, astfel incat sa o pot inlocui singur, am preferat sa raman cu bateria veche si sa trec la alt telefon cu totul. Oricum era nevoie de un upgrade.

Anyway, cum am zis, presupun ca depinde de la producator la producator. La iPhone de exemplu, am intrebat la Apple si mi-au zis ca nu intra in garantie. Asa ca cel mai bine intrebi. :))

Asa stiam si eu, Radu...nu cred ca o schimba fara sa platesti...garantia acopera telefonul. Cel mai sigur e sa intrebi de unde l-ai cumparat.

Repet, eu am avut problema aceasta și mi-au rezolvat-o de două ori la un S8 și odată la un A5. S-a întâmplat anul acesta. S8 e luat de la Altex, iar A5 de la Orange. Pe lângă baterie, mi-au schimbat și display-ul, placa de bază și alte componente. Trebuie insistat, mai ales că telefonul este în garanție!

@jojo100, ai reușit să schimbi bateria? A intrat în garanție sau nu? Revino, te rog, în Comunitate și spune-ne cum ai procedat (în ce condiții ai achiziționat telefonul, de la ce magazin etc.). Răspunsul tău îi va ajuta cu siguranță și pe alți membri în cazul în care se confruntă cu situații similare. Mulțumim!

Bateria face parte din componentele telefonului, așa că ar trebui să aibă aceeași garanție ca și telefonul și mi se pare ceva normal. Dacă garanția telefonului este de 2 ani bateria va trebui sa te țina cel puțin 2 ani.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!