Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Informațiile din my Orange nu ar trebui actualizate mult mai des?
Răspunsuri
Salut George,
Ne poti da mai multe detalii, te rugam? La ce fel de informatii faci referire?
Din punct de vedere strict personal, nu am mai avut nevoie sa actualizez date intr-un shop fizic de cel putin 5 ani.
Iti multumim pentru intrebare si asteptam detalii :)
Cele de consum și în special cele de plăti efectuate
Hmm, cred ca aici depinde mult de sistemele folosite:
Timpul pana o plata apare efectuata in cont tine mult de modul in care se deconteaza banii, iar Orange poate confirma primirea platii. De exemplu, o plata facuta prin transfer bancar este vizibila pe extrasul de cont de cele mai multe ori abia in urmatoarea zi lucratoare. O plata facuta prin posta poate dura si 5 zile lucratoare pana apare. Abia dupa ce banii apar in conturile sale, Orange poate confirma plata. Probabil exista niste intarzieri de cateva ore din partea Orange, insa aproape toata asteptarea se datoreaza timpului necesar ca banii sa ajunga efectiv la Orange.
O mentiune suplimentara: in cazul in care ai avut neplaceri si vrei sa verifici frecvent pentru a nu ti se "incarca" factura cu cheltuieli care nu iti apartin, sa stii ca in cazul Orange m-am lovit de aceasta problema o singura data in 15 ani, iar atunci a fost o eroare de sistem legata de ceva consum in roaming desi solicitasem activarea unei optiuni inainte sa ies din tara. Am contactat un consultant pe chat si am solicitat ca din urmatoarea factura sa mi se scada ce am platit in plus, aceasta fiind cea mai simpla si rapida rezolvare. In total, am pierdut mai putin de 10 minute pentru a rezolva situatia - si partea cea mai frumoasa: eram acasa, tolanit pe canapea.
Eu fac plățile online și se actualizează după 24 - 36 de ore pe aplicație, inclusiv pe Orange.ro/contul meu
NU mi-au actualizat numele si adresa de vreo 7 ani desi anual le amintesc :))
Am observat și eu că nu se actualizează imediat, dar nu știu exact dacă se poate. Poate se face ceva să se realizeze actualizarea măcar la câteva ore.
Da, sugestia e buna. Atunci cand plata se face din aplicatie sau de pe site, Orange primeste in cateva minute confirmarea ca banii au fost blocati, urmand ca in cateva zile sa se faca decontul. Daca nu apar facturile ca platite, o varianta ar fi macar sa fie dezactivate butoanele de plata si sa scrie clar ca plata este in procesare.
Cu siguranță se mai pot aduce ceva îmbunătățiri. Cred că depinde mult și aparatura folosită de ei.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.