Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Parerea despre noul decodor Kaon
Răspunsuri
Salut! Este unul simplu, ca și Samsung, dar care își face treaba. Bineînțeles că este full HD și are ieșiri hdmi, etc.
Detalii pe aici:
https://mediatv-news.blogspot.com/2019/11/tv-dth-ofera-clientilor-noile-modele.html?m=1
Nu știu mai multe, dar am înțeles că deja se folosesc.
Ok.eram curios daca e mai imbunatatit sau daca clienti vechi cum il pot avea?trebuie platit ect..
Poate ne da detalii cineva care il foloseste deja...
Nu îl folosesc, dar am întrebat pe cineva care îl cunoaște și mi-a spus că nu e cine știe ce, adică nu are funcții în plus sau alte caracteristici mai wow, ci pur și simplu ia locul celui existent.
Dacă ești client mai vechi și reprelungești, poți negocia acordarea gratuită în custodie a receptoarelor 2 și 3. Primul este oricum gratis. Orange nu oferă decât în custodie (contracost sau gratis) receptoare, deci nu-l poți cumpăra. Sincer, nici nu văd rostul să-l cumperi!
Salut. Am intrebat un baiat care instaleaza orange si m-a informat ca exista doua diferente - calitatea imagini mai buna si softul se actualizeaza instantaneu...asta spune el....
Nu știu ce să zic. Eu am vorbit cu băiatul care mi-a instalat mie serviciile și mi-a zis că e mai bun Samsung-ul cel mic ( negru). Și n-ar avea de ce să mă mintă, mai ales că mi-a fost elev ( sunt profesor). Și țin foarte des legătură cu el.
Mi-au schimbat vechiul receptor cu noul kaon dar din 19 decembrie 2019 și pină acum 17 ianuarie 2020 nu au rezolvat problema cu subtitrarea. Din 20 programe care trebuiau subtitrate sunt numai 5. Dacă au știut că receptoarelor au probleme de ce le mai dau la clienți? Plata abonament tot aceeași
Ar trebui măcar să compenseze financiar problema asta. Da, e tare neplăcut că nu s-a rezolvat nici până acum. Măcar să-ți dea tot Samsung!
Ciudat ca nu au fost testate inainte sa vada merg, nu merg...E frustrant sa te uiti la un canal si acesta sa nu aiba subtitrare. Daniel, banuiesc ca nu ai umblat in setari si ai dezactivat din intamplare subtitrarile? Oricum bine ca ne-ai spus si noua despre aceasta problema in caz ca este una reala si generala si nu e doar de la Kaonul tau.
Compania Orange spune că e o problema cu acest aparat că nu subtitrează dar eu am o lună de când aștept să se rezolve dar nu sa rezolvat
Setările la subtitrare sunt in română.iam dat reset și degeaba
Mai insista Daniel prin apel la relatii cu clientii. Poate se urgenteaza cumva treaba. A trecut deja o luna,cata rabdare sa mai ai...
M-am săturat de cite ori am sunat același răspuns .(imediat citeva zile) și iată luna
În prezent, pe serviciul de televiziune prin satelit intampinam o problema cu subtitrarea pe anumite canale. Situația este cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Așteptăm un update de la dezvoltator.
Mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Eu am aceeași problema din 3 decembrie, aceleași răspunsuri de la tehnic. Am migrat la Orange de la Telekom și regret enorm. Cred că voi cere desființarea serviciului pe motiv de nerespectarea contractuala. În oferta lor pe net, Orange are decodor samsung nu kaon. Cine mă ajută cu partea legală?
In decembrie înainte de Crăciun mi s-a defectat decodorul (samsung) si mi l-au schimbat cu unul kaon. Nu sunt mulțumită de el din cauză că majoritatea canalelor nu sunt subtitrate. Am tot sunat la orange dar nu stiu cand se va rezolva problema. Deci noi plătim abonamentul dar nu prea ne putem uita la ceva. Eventual sa incepem un curs de limbi straine. Cam urâtă problemă...
Ei tot zic sa avem răbdare dar nici ei nu știu cat durează! Eu am o luna deja de când aștept! Cică dezvoltatorul trebuie sa dea un update. Păi sa dea ca noi platim aiurea abonamentul!
Mai stau până fac 2 luni (3 februarie),apoi plec la DIGI. se pare că mă iau de fraier. Mi-a cerut o cucoană de la tehnic 50 euro pentru un receiver samsung. Asta după 15 ani de Orange, 5 abonamente, 320 LEI LUNAR.
Nici cu prelungire nu ti l-ar fi dat gratuit Stefan?
Asta am cerut tot timpul. Eu am venit de la Telekom la Orange în decembrie cu satelit. Și regret.
Eu zic să mai ai răbdare, pentru că trebuie să rezolve cumva. Grila de la Digi e prea slabă! Sigur, depinde și de pretențiile tale. Problema cu decodorul este de la producător și trebuie s-o rezolve!
Stefan sa ne spui cum ai rezolvat cu CAM-ul Orange,te rog,poate mai vrea cineva sa faca lucrul acesta.
Plata facturii tot aceeași
Este lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă.
• Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min.
• Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde.
• Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează.
Mulțumim!
DanielaH a răspuns
Daniel_17 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
stefan.marinel a răspuns
Ascary a răspuns
stefan.marinel a răspuns
Ioa a răspuns
Ioa a răspuns
stefan.marinel a răspuns
DanielaH a răspuns
Daniel_17 a răspuns
Ascary a răspuns
Daniel_17 a răspuns
Daniel_17 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Daniel_17 a răspuns
Vio73 a răspuns
Geo_3 a răspuns
Vio73 a răspuns
Vio73 a răspuns
Geo_3 a răspuns
Geo_3 a răspuns
Vio73 a răspuns
Geo_3 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.