anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Ce se mai aude de noul decodor KAON pentru satelit?

Geo_3
Explorator entuziast
Parerea despre noul decodor Kaon
25 Răspunsuri 25

Vio73
#StarMember

Salut! Este unul simplu, ca și Samsung, dar care își face treaba. Bineînțeles că este full HD și are ieșiri hdmi, etc.

Detalii pe aici:

https://mediatv-news.blogspot.com/2019/11/tv-dth-ofera-clientilor-noile-modele.html?m=1

Nu știu mai multe, dar am înțeles că deja se folosesc.

Geo_3
Explorator entuziast
Ok.eram curios daca e mai imbunatatit sau daca clienti vechi cum il pot avea?trebuie platit ect..

Geo_3
Explorator entuziast
Poate ne da detalii cineva care il foloseste deja...

Vio73
#StarMember
Nu îl folosesc, dar am întrebat pe cineva care îl cunoaște și mi-a spus că nu e cine știe ce, adică nu are funcții în plus sau alte caracteristici mai wow, ci pur și simplu ia locul celui existent.

Vio73
#StarMember
Dacă ești client mai vechi și reprelungești, poți negocia acordarea gratuită în custodie a receptoarelor 2 și 3. Primul este oricum gratis. Orange nu oferă decât în custodie (contracost sau gratis) receptoare, deci nu-l poți cumpăra. Sincer, nici nu văd rostul să-l cumperi!

Geo_3
Explorator entuziast
Salut. Am intrebat un baiat care instaleaza orange si m-a informat ca exista doua diferente - calitatea imagini mai buna si softul se actualizeaza instantaneu...asta spune el....

Vio73
#StarMember
Nu știu ce să zic. Eu am vorbit cu băiatul care mi-a instalat mie serviciile și mi-a zis că e mai bun Samsung-ul cel mic ( negru). Și n-ar avea de ce să mă mintă, mai ales că mi-a fost elev ( sunt profesor). Și țin foarte des legătură cu el.

Daniel_17
Junior
Mi-au schimbat vechiul receptor cu noul kaon dar din 19 decembrie 2019 și pină acum 17 ianuarie 2020 nu au rezolvat problema cu subtitrarea. Din 20 programe care trebuiau subtitrate sunt numai 5. Dacă au știut că receptoarelor au probleme de ce le mai dau la clienți? Plata abonament tot aceeași

Vio73
#StarMember
Ar trebui măcar să compenseze financiar problema asta. Da, e tare neplăcut că nu s-a rezolvat nici până acum. Măcar să-ți dea tot Samsung!

Ascary
Campion certificat
Ciudat ca nu au fost testate inainte sa vada merg, nu merg...E frustrant sa te uiti la un canal si acesta sa nu aiba subtitrare. Daniel, banuiesc ca nu ai umblat in setari si ai dezactivat din intamplare subtitrarile? Oricum bine ca ne-ai spus si noua despre aceasta problema in caz ca este una reala si generala si nu e doar de la Kaonul tau.

Daniel_17
Junior
Compania Orange spune că e o problema cu acest aparat că nu subtitrează dar eu am o lună de când aștept să se rezolve dar nu sa rezolvat

Daniel_17
Junior
Setările la subtitrare sunt in română.iam dat reset și degeaba

Ascary
Campion certificat
Mai insista Daniel prin apel la relatii cu clientii. Poate se urgenteaza cumva treaba. A trecut deja o luna,cata rabdare sa mai ai...

Daniel_17
Junior
M-am săturat de cite ori am sunat același răspuns .(imediat citeva zile) și iată luna