Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Fiind plecat din tara si avand nevoie de o a doua cartela.. am zis sa trec la eSIM orange (ca deh, Belgia nu e atat de dezvoltata incat sa ofere optiune eSIM). Luat cod QR, scanat, adaugat in telefon .. MERGE!! .. ah .. stai.. nu pot suna :)
Bine, dau restart telefonului, selectie manuala a retelei .. nimic .. superb .. cartela SIM dezactivata .. GENIAL! :)
Deschid apelul wireless .. reusesc .. RAR dar reusesc sa sun. Zic sa sun la suport clienti, poat e o problema ..
Zis si facut.. pun mana pe tel .. din a 5a incercare reusesc sa sun, raspunde don`soara .. ii explic situatia .. sunt in Belgia, am eSIM, nu pot suna...
Discutia a decurs asa:
Well .. multumesc ORANGE :)
Pana la urma eu ce fac? Cod QR nu se genereaza online sau la telefon (nu inteleg de ce), iar eu nu pot folosi telefonul.
Orange?
Răspunsuri
@BiB, serviciul de roaming este activ pe numărul respectiv? Înainte de schimbarea de SIM a funcționat în roaming?
Iti dai seama ca a mers :) folosesc serviciul de aproape 2 luni. Plus de asta am reusit sa sun pe WiFi .. deci :)
În cazul în care eroarea persistă după restartul telefonului și selectarea manuală a rețelei, pentru rezolvarea problemei legată de imposibilitatea de apelare cu eSIM este necesară, într-adevar, deplasarea într-un Orange Shop întrucât problema, cel mai probabil, este una legată de configurarea telefonului, neavând legatură cu eSIM-ul în sine.
Cum înțeleg că nu ai cum să ajungi într-un Orange Shop, o altă variantă ar fi reactivarea vechiului SIM. Deasemenea, asigură-te că ai instalată ultima versiune disponibilă de sistem de operare.
Te așteptăm cu informații noi.
Salut! S-ar putea ca din cauza utilizării îndelungate in roaming SEE sa ai probleme cu cartela telefonului. Nu știu dacă are legătură cu esim-ul tau... Nu știu exact care e limita respectiva, dar știu că ea există...
S-ar putea să fie o restricționare pe roaming. E cam greu cu tehnologiile astea la început de drum! Îmi pare rău!
@BiB, ai reușit să apelezi? Funcționează eSIM-ul? Revino, te rog, în Comunitate și oferă-ne mai multe detalii. Mulțumim!
@teacher_ : nu e de la asta. a mers fara probleme pana la eSIM
@Vio73: probabil :))
@DanielaH: Acum merge. am reusit pana la urma sa trec manual pe Proximus si merge fara probleme. Deci, dupa mica mea pricepere, e o problema a operatorului Orange BE .. so basically .. e o problema Orange :))
@BiB
Ai abonament pentru ESIM sau au dat drumul și la prepay? Și eu locuiesc în afara țării dar nu mă leg la cap cu abonament.
Mersi!
@nimson: e abonament. nu cred ca au dat drumul la prepay. la mine e perioada determinata in belgia si abonamentul il am de cativa ani buni
Mie nu imi vine sa cred asa ceva, am probleme cu esimul si imi inchid telefonul. Am vorbit cu 12 angajati pana acum, niciunul nu stie ce e acela un ESIM.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.