Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am o cartela prepay SIM 0, am reincarcat-o, pot suna de pe ea, dar nu merge sa fiu sunat; știe careva problema?
Răspunsuri
Cea mai bună soluție este să verifici daca ai restricționat apelurile primite, eventual să încerci cartela SIM și in alt telefon.
Daca nu reușești să rezolvi problema așa, ori încerci să suni la relații clienți la numărul 300 ori mergi într-un magazin Orange.
Din cate am inteles eu, cartelele SIM cu 0 euro credit trebuie activate in maxim 7 zile de la inregistrarea in retea. Ai activat o optiune cu creditul respectiv? Ai mai folosit alte SIM-uri in acelasi telefon (in caz ca e ceva de la telefon)?
Cum zicea si Florin, eventual verifica sa nu ai apelurile barate.
Ce se intampla in momentul in care te suna cineva? Primeste vreun mesaj specific? Se inchide apelul pur si simplu?
Mi se pare ciudat sa poti sa faci apeluri, dar sa nu poti sa primesti apeluri.
Si mie mi se pare ciudat ca poti suna, dar, nu poti primi.. singurul motiv pe care il vad ar fi cel legat de restrictionare apeluri primite.. M-am gandit si la o demagnetizare a cartelei, dar, n-ai fi putut nici suna, daca ar fi fost asta..
Pentru a anula restrictionarile, in cazul in care sunt restrictionate apelurile primite poti forma #35*0000# si tasta de apel..
Cartela trebuie înregistrată în rețea pentru a putea fi numărul recunoscut. Trebuie sa o inregistrezi fie prin apel la nr unic 300, fie din meniul *100#.
E clar că undeva e o problemă. Verifică și în alt telefon și vezi ce se întâmplă.
Ai sunat totuși la 300 sa depui un ticket către departamentul tehnic, de acolo poate veni o rezolvare.
@Nelutu_1, poti sa ne spui și noua ce ai rezolvat, dacă ai rezolvat ceva? Ai pus o întrebare, dar am dori sa știm dacă ai reușit sa-ți rezolvi problema!
Încearcă dai un restart al telefonului. Dacă nu reusesti sa primesti apeluri, urmează sfatul colegilor.
@Nelutu_1, s-a rezolvat situația cu primirea apelurilor? Ne spui, te rog, cum ai procedat și care este concluzia? Răspunsul tău poate fi util și altor membri din Comunitate. Mulțumim!
Da, s-a rezolvat la serviciul clienti; avea apelurile primite restricționate , barate de la ei.
Florin D a fost desemnat cel mai bun respondent
Nelutu_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Laura.cio a răspuns
Florin D a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
un anonim a răspuns
Florin D a răspuns
Nelutu_1 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.