Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] SIM 0 prepay - nu pot primi apeluri

Am o cartela prepay SIM 0, am reincarcat-o, pot suna de pe ea, dar nu merge sa fiu sunat; știe careva problema?

Cred că cea mai bună soluție este să verifici daca ai restricționat apelurile primite, eventual să încerci cartela SIM și in alt telefon. Daca nu reușești să rezolvi problema așa, ori încerci să suni la relații clienți la numărul 300 ori mergi într-un magazin Orange.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Din cate am inteles eu, cartelele SIM cu 0 euro credit trebuie activate in maxim 7 zile de la inregistrarea in retea. Ai activat o optiune cu creditul respectiv? Ai mai folosit alte SIM-uri in acelasi telefon (in caz ca e ceva de la telefon)?

Cum zicea si Florin, eventual verifica sa nu ai apelurile barate.
Ce se intampla in momentul in care te suna cineva? Primeste vreun mesaj specific? Se inchide apelul pur si simplu?
Mi se pare ciudat sa poti sa faci apeluri, dar sa nu poti sa primesti apeluri.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Si mie mi se pare ciudat ca poti suna, dar, nu poti primi.. singurul motiv pe care il vad ar fi cel legat de restrictionare apeluri primite.. M-am gandit si la o demagnetizare a cartelei, dar, n-ai fi putut nici suna, daca ar fi fost asta..
Pentru a anula restrictionarile, in cazul in care sunt restrictionate apelurile primite poti forma #35*0000# si tasta de apel..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Cartela trebuie înregistrată în rețea pentru a putea fi numărul recunoscut. Trebuie sa o inregistrezi fie prin apel la nr unic 300, fie din meniul *100#.

@Nelutu_1, poti sa ne spui și noua ce ai rezolvat, dacă ai rezolvat ceva? Ai pus o întrebare, dar am dori sa știm dacă ai reușit sa-ți rezolvi problema!

@Nelutu_1, s-a rezolvat situația cu primirea apelurilor? Ne spui, te rog, cum ai procedat și care este concluzia? Răspunsul tău poate fi util și altor membri din Comunitate. Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!