Întrebare fară răspuns

Dacă serviciul roaming este activ dar telefonul nu se înregistrează în rețea

selectează manual rețeaua din meniul telefonului tău:

► pentru telefoanele Android, de regulă opțiunea se găsește în setări – mai multe – rețea mobilă – operator

► pentru iPhone opțiunea se găsește în configurări – operator

încearcă SIM-il în alt telefon: dacă în continuare SIM-ul nu se înregistrează în rețea, este posibil ca acesta să fie defect, iar înlocuirea lui nu se poate face decât la magazinele Orange de pe teritoriul României.
Informatie de pe site, am postat-o ca poate nu toti o cunoastem. Utila pentru cei ce pleaca des in roaming.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut Theodor!

Mersi frumos de informatii! :)

As vrea doar sa adaug faptul ca serviciul de roaming este dependent de tara de destinatie. Nu toate tarile au contract de roaming cu Orange RO. Ceea ce inseamna ca daca esti intr-una dintre tarile alea, nu vei avea semnal, indiferent cum cauti reteaua. De asemenea, sunt tari in care nu poti decat sa primesti apeluri (vezi link-ul de mai jos). Acuma, din cate am vazut, majoritatea destinatiilor uzuale au cel putin un partener de roaming la care sa te conectezi, si servicii de roaming incluse.

De asemenea, daca SIM-ul e defect si ai nevoie de o inlocuire, daca tu esti in alta tara si inlocuirea se poate face doar in Romania...nu te vad prea bine. :))

Adaug si eu un link pentru pagina de roaming, in vederea verificarii destinatiei catre care vrei sa calatoresti si a tarifelor corespunzatoare pentru fiecare tip de serviciu: https://www.orange.ro/roaming/.

Mulțumesc și eu de informații, nu am avut probleme niciodată de felul ăsta în roaming, in cel mai nefericit caz am dat reset la telefon și s-a rezolvat problema.

O situatie experimentata pe propria piele: daca activez roaming-ul din My Orange, am acces doar in SEE si cateva tari pe langa. In Serbia, Macedonia si SUA, etc - nu am acces. Aveam pana si optiunea Go World activa si tot degeaba.
Rezolvarea a fost chat cu un operator, am expus situatia si mi-a activat roaming-ul pentru toate tarile, iar dupa un restart de telefon problema a fost rezolvata. O singura data a trebuit sa fac asta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!