Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am abonamentul expirat de 1 luna. Vreau sa il prelungesc, dar vreau un telefon bun la un pret foarte bun. Dupa 10 ani de Orange ma vad in situatia de a alege concurenta deoarece ofera mai mult si un pret mult mai mic la ceea ce doresc eu. Desi am informat un agent din call center, raspunsul a fost simplu..."daca vreti sa intrerupeti colaborarea de 10 ani cu Orange, mergeti la Vodafone". Pai cum daca e mult mai avantajoasa oferta lor decat a voastra?
De ce Orange nu lupta sa pastreze clientii vechi?
Răspunsuri
Mersi Vio pentru urari. Urarile mele sunt la alt topic :)
Cu plăcere! Și să auzim numai de bine! Cred și sper că Anul Nou va aduce îmbunătățiri!
ei nu sint in stare sa respecte contractele intre clienti si firma .este cea mai jalnica firma
Aho aho de Anul Nou
Orange va face cadou,
E istorie, nu ceva nou./
Acum tu oare chiar ai vrea
Minute gratis sa primesti
De costuri nici ca te-ar durea,
Important doar sa vorbesti?/
Or fi modificat si ei salarii,
Tinte catre o retea ideal
Ca doar de aceea ca barbarii
S-a modificat totul... "unilateral"./
Dar Orange stiu c-a petrecut
Pentru-n prepay de incarcat
Ca 4 ore au tot trecut
Pana sa apara "realizat"./
De atunci am tras si-un somn
Lasand pe Orange sa realizeze
Daca vrea sa fie domn
Si de An Nou sa nu fenteze.
La mulți ani, tuturor!
Trebuie să fim mai calmi și să negociem mult mai bine orice, iar rezultatele vor veni!
La prepay nu prea mai ai ce sa negociezi. Accepti au ba :)
Nu e vorba de negociat si ar fi culmea sa pretinzi. E vorba ca daca grarantezi ceva sa nu umbli cu ciorile... Se cheama etica. Cand si o activare dureaza cateva minute, o incarcare la peste 4 ore e jenant pentru un operator profesionist.
Ti-am raspuns (daca se poate numi raspuns) la topicul anterior
La mulți ani tuturor,au trecut numai cîteva ore din noul an și au apărut cîteva probleme , nu vă faceti prea multe griji că toate se vor rezolva.Și cei de la Orange au sărbătorit intrarea în noul an ,trebuiesă fim puțin mai îngăduitori și toate problemele se vor rezolva. Va doresc un nou an fericit și plin de bucurii.
La multi ani tuturor. Intrucat cand e vorba de bani nu exista ingaduinta, sentimentul e reciproc: fara ingaduinta. Iar daca garantezi o incarcarea a se efectua "de indata", nu mergi nici la petreceri si nici la somn pana nu rezolvi solicitarea. Dupa 4 ore in era minutelor (ca sa nu spun secunde) este un test esuat pentru dragul de Orange dupa standardele pe care le afiseaza si in cauza... le pretind reale.
Orange are standardele lui dar nu sunt perfecte și nu vei găsi nicăieri perfecțiune. Toate lucrurile au o marjă de eroare , trebuie să fim optimiști și să găsim soluți care pe viitor ne vor ajuta în rezolvarea problemelor.O zi bună.
La multi ani si tie Flo si in noul an sa ai doar reincarcari instante :)
La multi ani Ascary. Sa ai parte de oferte si avantaje reale, nu vrajite. In cazul meu la prepay ma adaptez nevoilor nu cerintelor universale. Asteptari nu mai exista. Daca stiam ca nu ma descurc, ramaneam pe abonament. Dar am zis sa nu ramana sim-ul singuratic. De aceea m-am trezit incarcandu-l.
Eu sunt mulțumit deocamdată de orange.
Daca ati cunoaste valoarea unei prajituri, v-ati multumi doar cu o simpla si singura felie la pret de tort? Totusi, nu cumparam tarate la pret de faina alba.
Asta-i viata Flo,unii nici macar nu au bani de prajituri. Le admira in vitrina si pleaca acasa :)
Acum după sărbători bugetul e cam ajuns la minim ,care nu au făcut mici economi se vor afla în dificultate ,cînd vor începe să apară facturile și vor vedea cît au de plată.
Intradevar. Si sunt destui cei care cumpara prajituri fara sa cunoasca gustul acestora.
Gustul îl poți afla după ce o cumperi nu poți știi dinainte ce gust va avea, sau dacă va fi pe gustul tău.
Stai bine cu bugetul daca iti permiti sa testezi si nu mergi la sigur. Dar stii cum e cu cel ce se arde.... sufla si-n iaurt.
Niciodată nu poți fi sigur de ceea ce achiziționezi, dacă este de calitatea pe care ți-o dorești. La început totul pare normal însă după ceva timp vezi adevărata țeapă pe care ai luat-o. Cei care fac afaceri cîștigă, ei nu pierd niciodată, cei care pierd suntem noi, cei de rînd. Pe viitor lucrurile se vor mai schimba dar mai avem de așteptat ceva timp.
Companiile telecom nu sunt case de binefacere. Orange n-a fost niciodată!
Vio73 a răspuns
Gianni a răspuns
FLo_1 a răspuns
Gianni a răspuns
Gianni a răspuns
FLo_1 a răspuns
Gianni a răspuns
Ascary a răspuns
FLo_1 a răspuns
daniel_costel a răspuns
FLo_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Gianni a răspuns
FLo_1 a răspuns
Gianni a răspuns
Ascary a răspuns
FLo_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
FLo_1 a răspuns
romeo amarandei a răspuns
Vio73 a răspuns
FLo_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
FLo_1 a răspuns
Cipikkus a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
alex.sc04 a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.