Întrebare fară răspuns

De ce Orange nu fidelizează abonații cu o ofertă peste ce oferă concurența?

Am abonamentul expirat de 1 luna. Vreau sa il prelungesc, dar vreau un telefon bun la un pret foarte bun. Dupa 10 ani de Orange ma vad in situatia de a alege concurenta deoarece ofera mai mult si un pret mult mai mic la ceea ce doresc eu. Desi am informat un agent din call center, raspunsul a fost simplu..."daca vreti sa intrerupeti colaborarea de 10 ani cu Orange, mergeti la Vodafone". Pai cum daca e mult mai avantajoasa oferta lor decat a voastra?
De ce Orange nu lupta sa pastreze clientii vechi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Asta asa e. Urmareste cineva canalul de ytbe Zona IT? Au pus un video zielele trecute cu numele "Daca vrei TELEFON, mai ASTEAPTA pana la anul!". Are dreptate in ce zice acolo...si ma gandesc sa mai astept :) ...dar in acelasi timp, ca sa raman in Orange, sa imi micsorez abonamentul (ca plata) si sa imi maresc beneficiile. E o idee si asta.
Dar ca sa revenim la intrebarea principala...inca nu am o solutie de la Orange, dar mai astept....si vedem.

In general, ca să cumperi un telefon nou apărut, cel mai bine e sa aștepți... Și eu voi mai aștepta până prin ianuarie, sper sa mai scadă preturile după Crăciun.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Pentru amatorii de telefoane senzaționale,bine vorbesc de pliabile la 2000 de euro,le propun sa mai aștepte măcar până în primăvara. Cred că atât Huawei cât și Samsung vor face o figură frumoasă.

Mulțumesc. Bună întrebare. "De ce Orange nu fidelizează clienții vechi ?" Sunt în rețeaua Orange din 2001, dar fiind din zonă rurală nu prea m-am interesat și, de fapt, nici nu prea aveam de unde să mă interesez, dar aș fi dorit să știu de ce nu-și fidelizează Orange clienții vechi. De aceea mulțumesc mult și lui Răzvan "Din păcate operatorii favorizează portarea..." Am înțeles ce și cum... Adică "interesu' poartă fesu' ... portocaliu". C-așa-i în business, nu ? Deci, fiecare se descurcă în funcție semnalul pe care îl are în zona unde locuiește și/sau își desfășoară activitatea în majoritatea timpului, indiferent de rețea.

Dacă vreți oferte bune la Orange, portați 1 luna la telekom, la mobil 6 fără perioada contractuala și apoi la Orange și va luați ce telefon doriți. Din păcate, veți pierde vechimea în rețea și bonusul de net. Acum fiecare face ce știe mai bine. Am obținut ofertă bună la retenție în primăvară, mi-am făcut calcule și continui alături de Orange.

Eu mi-am luat telefon in rate, la Altex, cu card de cumparaturi. Dar pe de alta parte eu sunt pe prepaid. La abonament, ai zice ca ai oferte mai bune. Dar observ ca nu e cazul mereu. :)
E adevarat ca nici nu mi-am luat cine stie ce telefon. E nou aparut. Dar este mid-range. Pentru mine, varianta asta a fost cea mai convenabila. :)

Așa este Răzvan,este și aceasta o varianta de luat in calcul însă după cum spuneai nu cred că merită să pierzi vechimea,astfel la retenție după aia nu prea mai ai ce sa negociezi din postura de client nou.

Eu cred că la abonamentele fără telefoane de acum, există un conținut decent. Îți iei apoi un telefon în rate pe factură sau cu un card de credit și e ok.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Am zis ca revin daca voi fi sunat de cei de la Orange. Am fost sunat aseara si era o domnisorica ce a vorbit mult mai ok decat colegii de dinainte. Oferta ce mi-a oferit-o a fost abonament mai mic si un Huawei P30 Lite la vreo 400 lei. Inca nu am dat un raspuns, azi o voi face, dar cred ca as alege reducerea abonamentului la 8 euro si beneficii, fara telefon. Telefonul il voi luat de pe la vreun magazin din cele mentionate mai sus.
Totusi nu vreau sa renunt la Orange si nici vechimea nu vreau sa o pierd. Sa migrez pe la Telekom si apoi iar la Orange mi se pare o pierdere de timp si se aseamana cu migratia politicienilor in Romania si nu vreau sa ma aseman cu ei sub nici o forma.
Apropo....iesiti la vot! :)

@Ascary care din ele....faptul ca nu vreau sa migrez ca politicienii, faptul ca aleg Orange...sau ce imi ofera ei referiotor la ultimele oferte de mai sus? :)

Da, e o ofertă decentă cea de la Orange! Felicitări!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Cipikkus, nici P30 Lite-ul nu e rau. Mai ales daca trebuie sa dai doar 400 de lei avans.

Printre diferentele notabile se numara:

  • Display-ul
  • LTPS IPS la varianta Lite, OLED la varianta normala

    • Versiunea de Android
    • Android 9 la Lite, nu pare sa fie upgradabil la 10, dar se poate sa ma insel, Android 9 upgradabil la 10 la varianta normala

      • Storage-ul si RAM-ul
      • 128 GB + 4 GB RAM Lite-ul, 128 GB + 6 GB RAM varianta normala

        • cateva diferente la rezolutiile camerelor. As zice ca cel mai probabil nimic notabil in folosirea zilnica.
        • Versiunea de Bluetooth
        • BT 4.2 la Lite, 5.0 la versiunea normala. Ambele cu A2DP. Nu cred ca o sa simti vreodata diferenta in folosirea zilnica.

          • Radio FM
          • Inclus la versiunea Lite (market dependent), lipsa la celalalt. Nu cred ca te-ar deranja oricum. Nu stiu cata lume mai asculta radio FM.

            • Versiunea de USB
            • USB 2.0 la Lite, 3.1 la celalalt. Ambele cu Type-C.

              • Senzorul de amprenta
              • Pe spate la Lite, sub display la celalalt. Sincer, pentru mine nu e un avantaj sa fie sub display. Plus ca, daca e sa trebuiasca sa inlocuiesti display-ul, probabil ca o sa te coste mult mai mult la versiunea normala, decat la Lite, pentru ca: 1) e OLED si 2) e cu senzorul sub display. Deci cel mai probabil nu vei inlocui doar display-ul, ci si senzorul. Ma rog, aia n-ar fi asa o mare problema. Daca ai grija de telefon, probabil ca n-o sa ai niciodata nevoie sa schimbi nimic. Iti iei o carcasa ca lumea, o protectie pe ecran, si ar trebui sa fii ok. Dar na, am zis sa mentionez si chestia asta in caz ca e ceva ce te intereseaza.

                • Bateria
                • 3340 mAh la Lite, 3650 mAh la celalalt. De asemenea, incarcatorul la varianta Lite e de 18W, la celalalt de 22.5W. In viata de zi cu zi nu stiu cat de mare o sa fie diferenta, dar na, varianta normala ar avea cateva avantaje aici (bateria un pic mai mare, si incarcatorul mai rapid).

                  Si singurele variante sunt Lite-ul cu avans 400 (apropos, varianta asta cu ce abonament ar fi?) si cel normal cu avans 1350 si abonament de 16 Eur? O varianta de mijloc nu exista? :)))

                  Ma rog, 1350 avans, fata de 1000 cat aveai in plan oricum, n-ar fi asa o mare diferenta. Dar daca n-ai nevoie de un abonament de 16 euro, probabil ca ar fi mai buna varianta cu 8 Euro abonament si telefonul luat in rate. :)

De ce sa nu recunosc, poate discutiile de pe acet topic creat de mine, m-au ajutat sa imi pastrez increderea in Orange. Asadar, m-au sunat si m-au ofertat si le-am dat un raspuns final.
Stiu ca vor fi pareri impartite ca era mai bine sa nu sau era mai bine sa da, dar eu am ales.
Ce am avut: abonament 12.5 euro cu beneficii demult trecute.
Ce am primit: un abonament care cu toate discount-urile ajunge la 11.5 euro/luna + beneficii triplate + Huawei P30 in rate de 9 euro (24 luni) si avans de 900 lei (total telefon 1932 lei - iar in magazine telefonul este 2250 lei - oferta emag). Am comparat rata Orange cu posibila rata Card Avantaj (card cumparaturi) Credit Europe Bank, cu tot cu avans, ce as fi facut-o in unul din magazine mai sus spuse si era mai avantajos prin Orange.
Cum am zis....poate unii zic ca e bine, poate unii zic ca nu e bine....dar eu consider ca e cea mai avantajoasa alegere ptr mine. Daca nu era sa imi iau P30, mi-as fi luat Xiaomi Mi 9T Pro (2000 lei) sau Huawei Nova 5T, care ca si pret tot pe acolo ajungeau, dar erau net inferioare P30.
Asadar de vreo 2 luni tot umblu prin magazine...tot negociez la telefon cu Ofertarea...tot imi bat capul, si in cele din urma cred ca am luat decizia buna.
Cu rabdare si putina bataie de cap... am reusit ca in urmatoarele 24 luni sa vad portocaliu in fata ochilor si nu regret deoarece, la urma urmei serviciile sunt bune in spatele acestui "portocaliu".
Obiectii?
p.s. super profi, rabdatoare si amabila operatoarea ce m-a sunat si ieri si azi. Nu stiu daca era de la Retentie sau Ofertare. Oricum avea cuvintele la ea...dar si ofertele si surprizele.

Am uitat sa mentionez. In toate convorbirile pe care le-am avut cu operatorii, chiar daca nu au vorbit pe placul meu si chiar daca nu mi-au prezentat oferte pe placul meu, eu nu i-am tratat superior si nu i-am tratat ca pe niste inamici. In sensul ca le-am vorbit decent, fara vorbe ce pot provoca sau sfida. Chiar daca suntem clienti si platim, asta nu inseamna ca suntem superiori fata de cei ce sunt la celalalt capat al firului. Intelegeti voi.

Cipikkus, doar tu poti sa decizi care e cea mai buna varianta pentru tine. Pentru ca tu stii ce-ti doresti, de ce buget beneficiezi, daca vrei sau nu sa ramai cu Orange inca 24 de luni (ceea ce se pare ca vrei, si nu pot decat sa ma bucur pentru asta), si tot asa. :)

Uitandu-ma la ce ai ales, as zice ca ai ales cat se poate de bine. Respectele mele pentru alegerea facuta si ma bucur enorm ca ai reusit sa-ti iei P30-ul, asa cum iti doreai! :D Bravo!!

Cat despre colega de la call center (Ofertare sau Retentie, este absolut irelevant) cred ca merita si ea felicitari pentru o treaba bine facuta. Asa ar trebui sa se desfasoare o conversatie intre un client (mai ales daca e client fidel) si un operator call center. Nu cu nervi, nu cu "daca nu va place, mergeti la altii", nu asa. Cum am zis si mai sus, aia e o problema de call center, si trebuie rezolvata punctual. :) Felicitari ei. Si multumiri pentru ca a reusit sa vina cu o oferta avantajoasa de ambele parti, si sa pastreze un om pe care imi face mare placere sa-l numesc coleg de retea. :))

@ Cipkkus
Și eu cred că doar fiecare știe cel mai bine ce i se potrivește! Felicitări pentru achiziție și sper să te bucuri de telefon și de servicii de calitate!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Îmi place atitudinea lui Cipkku și mă bucur că a găsit o modalitate care să îl convingă să rămână în rețea. Până la urmă contează cum pui problema și care parte a paharului o privești. El a ales jumătatea plină. Felicitări.

Felicitări pentru achiziția efectuata.
Din punctul meu de vedere, e un pic scump, din ce am calculat costul total e de 3250 lei-2250 lei (preț emag) reiese ca serviciile revin 999 lei/24 luni, aproximativ 8,70 euro, cost lunar pe parte de servicii. Dacă iei ca preț de referință cel de la Orange de 2560 lei, rezulta 700 lei/24 luni>> 6,10 euro/luna, practic costuri asemănătoare cu cele de la prepay.

Cred că, per total, a făcut o achiziție excelentă ( dacă a luat P 30-ul), la un preț foarte bun. Mă bucur pentru colegul nostru! Felicitări încă odată!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Orange a ieșit cu oferte destul de atrăgătoare și reduceri substanțiale numai că costul abonamentului mi se pare cam mare 30€ ,nu cred că-și permit cam mulți așa ceva mai ales ca acum a crescut și €. Fiecare face cum crede și după bugetul de care dispune dar să plătești lunar (rată telefon +aboament) de 300-400 lei pentru un telefon mi se pare cam mult.

Gianni, nu stiu daca te referi la mine sau vorbesti in general. Dar eu am acceptat un abonament de 11.5 euro si un telefon cu o rata de vreo 9 euro si avans platit. Citeste si celelalte comentarii ca sa vezi despre cum a decurs treaba. Mie mi se pare mare si un abonament de 16 euro...iar unul de 30 mi se pare exagerat.

Ideea este ca doar la portare obtii preturi mult mai bune decât dacă ai vechime și de 30 de ani...?! La vechime te fidelizeaza cu abonamente "grase" privind resursele/optiunile în raport cu prețul abonamentului care poate fi destul de mic...
Eu zic ca "problema" este la management cu privire la targeturile și obiectivele fixate....ei pornesc de la ipoteza ca nu pleci asa ușor doar pentru un telefon care ti-l poti cumpăra și la oferta, în rate,...etc
Practic cei care pleacă din aceasta cauza sunt mai putini decât cei care se portează în rețeaua Orange cu preturi mici la telefoane....cam toti au aceeași politica

Uite o opinie care probabil n-o sa fie prea populara. Providerul de servicii nu trebuie sa-ti dea nimic. Ar fi dragut, dar nu trebuie. Nu cred ca e cineva care sa primeasca un aragaz la reducere de la Distrigaz (stiu, putin exagerat exemplul ca e cam greu sa-ti iei gaz de la altcineva, dar incerc sa argumentez o opinie).

Daca ai stat 10 ani cu o companie care-ti da servicii mobile, ai stat dintr-un motiv anume. Acuma, daca motivatia aia nu mai exista (ex: Orange are, brusc, o retea proasta si Vodafone are o retea buna), ai toata libertatea sa te muti, mai ales ca nu mai e ca acum 1000 de ani cand trebuia sa-ti schimbi numarul.

Un calcul sumar: 10 ani inseamna 120 de luni. 120 de luni x 8 euro/luna = 960 euro. Atatia bani ai dat tu catre Orange in perioada asta, bani care nu reprezinta un soi de fond/o donatie, ci plata unor servicii oferite de Orange luna de luna. In plus, primesti atat la plata facturii cat si la reincarcari puncte OTY (cred ca inca se acorda?), deci ceva inapoi primesti. Eh, dupa toate astea, eu chiar nu cred ca trebuie ca providerul sa-ti dea ceva. Din nou, ar fi misto, si mie mi-ar placea, dar nu e dupa cum am vrea toti.

Disclaimer: opinia asta nu e neaparat catre @Cipikkus, am inteles ca ai ales deja; am simtit nevoia sa am rant-ul asta, pentru ca e opinie f des intalnita: "Ce telefon imi da Orange?"

Total de acord cu tine radulan. Eu sunt multumit ca Orange mai afera cate ceva clientului vechi mai ales la retentie. Bonusul de net pentru vechime iar este util,insa Orange nu e obligat sa ni-l dea dar ni-l da.

@radulan ai dreptate 50%
Am început acum 9 ani 3 luni cu un abonament devreo 9 euro, după 4 ani s-a ridicat la 10, iar dupa încă 2 ani la 11, iar după încă 2 la 12. Astea sunt plățile contractuale.
Dar pe lângă acestea s-au adăugat luna de luna reîncărcări la familie și prieteni. De ce sa nu recunosc am promovat Orange, ca să le încarc și asa obțineam și puncte, care se tot aduna de la un an la altul. Deci pot spune ca am tot "cotizat" la Orange, care mi-a dat întotdeauna resurse și... dacă tot am cerut și am insistat, mi-a dat și câte un telefon...din banii mei...dar cu o reducere bună.
În felul acesta dacă vrei obții, dar nu chiar gratis. Eu nu am vrut gratis, am vrut un preț promoțional, o oferta buna.
Asta e doar părerea mea și doar cazul meu.

Foarte corect subliniat, dar Orange ține cont de vechime și de alte lucruri. Problema este că unii vor prea multe de la început sau nu au răbdare sau nu știu cum să descopere ofertele Orange.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

"De ce nu fidelizeaza...?". SI, ma rog, de ce ar face-o? Orange e antreprenor capitalist sau un bolsevic cu valente de socialist? Trebuie sa se gandeasca la acte de caritate sau la a face profit intr-o jungla capitalista? Va da mai mult celor pe care nu-i are legati de "glie" (detinatori de prepay) sau celor care au semnat deja juraminte de credinta (a se intelege "abonati")? Si de ce ar da mai mult unui abonat care oricum foarte greu isi va permite sa faca un pas intr-o alta directie, legat de glie el necunoscand si neavand curajul sa incerce diversitatea? Fata de abonat, chiar si cu 20 de ani vechime, indiferenta poate merge chiar pana la a nu-ti raspunde la o solicitare decat in 6 zile (zice Orange), transformate ulterior in 3 saptamani, timp de altfel care nu asteapta fiind la fel de pretios pentru tine ca si profitul pentru Orange. Ca sa fie clar: asa cum nici popa nu da ci ia, asa si Orange va spune "veniti de va indestulati dar numai daca veti cotiza".
Cat priveste telefoanele cumparate de la Orange: Eu intotdeauna voi prefera rate fara dobanda. Deocamdata pretul jucarelelor la Orange este umflat deci pentru mine a da in avans o suma mai mare sau mai mult per total cand gasesc altundeva mai convenabil (atat ca valoare cat si ca perioada de plata) mi se pare ori greseala personala ori prostie proprie.
Dar pentru fiecare in parte contextul problemei poate sa fie diferit, deci nu este neaparat gresit daca X gandeste diferit de Y, atat in privinta relatiei cu Orange dar si ca achizitie aparat. Important este sa fi multumit(a) de relatia cu furnizorul. Daca DA, atunci totul "is shining", altfel... ghinion. Restul sunt povesti.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4417 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!