Întrebare cu răspuns(uri)

Cronos la abonamentul Orange Dacia Duster SL Orange

Salutare!
Am cumpărat o Dacia Duster SL Orange și am primit și pachetul Orange aferent versiunii de echipare.
Întrebarea mea e următoarea: cum pot vedea câți GB am consumat și/sau de unde știu când mi se termină luna cu resursele ei alocate și când începe cealaltă? În afară că setez în router limita de GB.
Vă mulțumesc anticipat pentru ajutor :)

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Iată ce am aflat eu pana acum:
1) Numarul asociat cu tableta si cu modemul este asociat cu un cont corporate
2) Datele mobile ti se reseteaza pe data de 1 a fiecarei luni
3) In cazul in care depasesti acesti 40Gb nu ai niciun cost suplimentar, doar iti scade drastic viteza de net la câțiva kb/s.
4) La finalul celor 2 ani ramai cu tableta și modemul, poți opta sa continui sa beneficiezi de oferta sau nu.
Sper sa îți fie de folos informațiile.
Sursa este Orange, conform unui "coleg" cu Duster care a sunat.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Cel mai indicat ar fi sa-ti deschizi un cont Orange (daca nu ai deja unul) si sa asociezi acel numar de telefon aferent SIM-ului de date pe contul tau. In acest fel vei avea un control mai bun asupra abonamentului in sine si al resurselor aferente.

Pot face asta chiar dacă nu am un contract cu ei? Abonamentul e gratuit doi ani, se bazează pe faptul că am achiziționat mașina. Nimic altceva.
Mulțumesc.

Chiar daca tu nu ai semnat nici un contract scris negru pe alb cu Orange, iar acel pachet special este inclus in nivelul de echipare Duster powered by Orange şi în acest caz exista un contract intre tine si Orange Romania.

În acest caz contractul este oferta de care beneficiezi când achizitionezi Dacia powered by Orange care include acel pachet special Orange in nivelul standard de echipare împreună cu documentele care cuprind termenii și condițiile generale de furnizare a serviciilor. Ca şi în cazul abonamentelor, contractul trebuie să conţină o serie de clauze minime impuse prin lege.

Faptul că ți-ai activat cartela şi utilizezi serviciul presupune acordul tău implicit cu oferta şi termenii şi condiţiile generale de furnizare a serviciului.

Si DA, poti sa-ti deschizi un cont Orange asociat cu numarul sau numerele (din cate am citit pe site-ul Orange primesti 2 cartele SIM, 1 pentru modem si 1 pentru tableta) de telefon Orange pe care le detii.

Cu siguranță poți face acest lucru. Trebuie doar să știi numărul de telefon aferent simului de date și să fie pe numele tău, ceea ce cred că nici nu se pune problema să nu fie. Dacă nu te descurci, ne poți întreba din nou pe aici. Succes!

Scoate simul de date, și îl pune într-un telefon sau router și poate afla nr. Dacă contractul este încheiat între Renault și Orange, este posibil să nu aibă acces la acest număr. Să ne ții la curent.

Numărul de telefon îl știam încă din prima zi (SMS trimis la ceva număr scurt), însă am încercat metodele enumerate mai sus și nimic.
Am un abonament de internet mobil la Orange, am încercat să adaug și numărul nou, dar zicea de ceva administrator al firmei, că trebuie să cer permisiunea lui. OK. Am făcut cont nou pe baza acelui număr, la sfârșit aproximativ același mesaj, era nevoie de administratorul acelei firme.
Deci rezultat zero.
Oare să fie din cauză că am luat mașina în rate (nu leasing)? Iar "firma" să fie Dacia?
Ciudat. Sunt în impas. Bine, dacă aș insista, aș lua legătura direct cu Orange România, dar mai văd până atunci.
Vouă însă vă mulțumesc din suflet pentru ajutor, sunteți minunați și surprinzător de săritori :)
Toată stima!

Este foarte posibil să existe această problemă. Dar dacă încerci cu simul într-un telefon și apoi să apelezi 415 sau *115#? Succes!
Mulțumim pentru aprecieri!

Întreb și eu, poate părea stupid, dar ești sigur ca e un abonament și nu e o cartela PrePay? Asa s-ar explica de ce nu ai un contract cu Orange. Este alimentata lunar prin convenție între Orange și Dacia-Renault, timp de 2 ani după care e treaba ta ce faci mai departe.
Oricum, varianta cea mai buna este sa mergi la reprezentanta și sa le expui problema.

Poți sa iei legătură direct cu Orange într-un Shop sau la relații clienți și poate ei știu mai bine despre ce este vorba. Sunt curioasa de ce cei de la Dacia nu ți au dat detalii despre acel pachet abonament, cartela prepay ce o fi el. Oricum având în vedere ca ai un anumit pachet de beneficii și ca tu nu ai nici un contract cu Orange pentru acest pachet cred totuși ca este ceva limitat la un număr de date, când sunt gata sunt gata, nu cred ca ai posibilitatea de cost suplimentar, dacă asta te macină.

Sincer, la cartelă Prepay nici nu m-am gândit...poate fi și asta, într-adevăr. Dealerul vorbea de "abonament", poate asta m-a indus în eroare.
Nu mă agită costul suplimentar deoarece nu e sursa mea principală de internet mobil, vroiam doar să văd, de curios, când se termină luna.
Dealerul se vedea pe el că nu era prea în temă cu ce condiții implică abonamentul, știa doar ce conține pachetul, nimic mai mult.
Păi acuma o să încerc să sap și să caut "pe partea" de PrePay, poate într-adevăr aia o fi cartela și revin cu detalii.
Mulțumesc frumos! Dau o bere :D

Din ce știu eu, e o oferta pentru clienți corporate. Pentru detalii se poate suna la clienți corporate la 410 de pe un nr de corporate Orange.

Trebuie să îți afli numărul de la cartelă mai întâi, ar trebui sa îl ai prin contractele tale, sau sa pui cartela într-un telefon. Nu cred nici că e vorba de abonament, mai degrabă un prepay care se reinoieste lunar de către Dacia pe o perioadă de 2 ani.

Am revenit :) tableta are un submeniu Orange, care conține, printre altele, și Info Consum; acesta sună la numărul 333, dar fără rezultat. La *100# am numai Tarife Roaming și PUK și blocare. Deci cam la orice aș sună, nu primesc niciodată mesaj. Se pare că toate căile de acces sunt blocate până la expirarea celor doi ani de gratuitate.
E un mix de abonament și PrePay.
OK. Mulțumesc frumos pentru ajutor și pentru timpul acordat :) sunteți foarte amabili! O să mai trec și pe la Orange și îi voi întreba, sper să aflu mai multe. Apoi o să postez aici, să afle și alții.
Cu stimă.

@Wario, mulțumim pentru postare și comentarii!
Scopul acestei comunități este ca membrii să se ajute între ei adăugând întrebări, răspunsuri, sfaturi utile și experiențe personale, așa că te mai așteptăm :)

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!