Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutare
De curand am trecut la iPhone. Asa cum eram invatat pe android, am incercat sa-mi adaug si in contul Apple ca metoda de plata in App Store, plata din contul meu Orange.
Pe langa metoda de plata cu cardul bancar este posibil sa adaug si aceasta modalitate de plata (este mentionat pe site-ul Apple ca Orange Romania face parte din operatorii agreati)
Surpriza vine din partea Orange care pt App Store (Apple) nu accepta decat numerele care sunt pe abonament desi in Google Play am putut folosi fara probleme desi sunt pe PrePay.
Bani pe cont am in permanenta mai mult de 15-20 euro, deci problema nu ar fi asta.
Ce se poate face?
Va multumesc pentru raspunsuri.
Adrian
Răspunsuri
Salut Adrian, și bun venit in comunitate. Sa înțeleg că vrei sa selectezi ca fiind metoda de plata numărul tău de prepay, și să îți ia bani pe card direct, fara sa îți mai adauge costuri la factura?
Nu are la ce factura sa-mi adauge costuri suplimentare. Eu sunt client PrePay și am tot timpul bani pe cartela, bani pe care doresc sa-i folosesc și pentru achiziția din App Store, așa cum făceam din Google Play
Din păcate, App Store nu este la fel ca și Google play la capitolul plati. Apple pay este mai pretentios din cate stiu, nu cred că se poate ca să plătești cu creditul de pe cartela, ci doar credit de pe abonament.
Poate e problema la Appstore. Trebuie sa te interesezi și la Apple și la Orange în același timp.
App Store nu e ca Google Play, dar poate fi și vreo problemă de la ei. Trebuie verificat!
Dacă pe site la Apple scrie ca accepta Orange România, eu o iau de buna. Dacă pe site la Orange scrie ca doar cei cu abonament pot beneficia de acest “privilegiu”, pare ca problema este in curtea Orange. Ei sunt in măsura sa facă diferența între abonament și PrePay. Deci este vorba de o setare pe softurile lor. Adică încă o setare care sa te îndrepte spre a-ți face un abonament. Nu vreau sa arat cu degetul sau sa emit ipoteze, vreau doar o rezolvare sau, in cel mai rău caz, o explicație plauzibila.
Îmi pare rău de situația ta și pot doar sa sper că cineva se va sesiza aici. Nu am interacționat cu Apple pay-ul până acum, deși am auzit doar păreri bune.
Până la urmă acelea sunt condițiile, nimeni nu e obligat să asigure un serviciu, dacă în urma lui nu iese profit.
Pai cum "Nu iese profit" daca eu imi cumpar cartele Orange si apoi folosesc acel credit pt achizitii in Goolge Play (asta ca reduc numarul de tranzactii facute cu cardul bancar)?
Achizitia de cartele Orange PrePay nu genereaza profit? :)
Da, ai dreptate, nimeni nu e obligat sa asigure niciun serviciu. Dar noi de ce alegem un operator sau altul, din obligatie?
Scrie la secțiunea contact din My Orange sau trimite mail la serviciul.clienti@orange.com. Din păcate, nu am acces la contul tau, ca să iți pot da o soluție punctuală. Poate vei avea mai mult noroc. Baftă!
Poate reușești să vorbești cu ei și vezi ce îți spun.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.