Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot contacta online un consultant Orange?

cum pot intra (online) cu un consultant orange,sunt in perioada de gratie si nu pot suna? vreau sa incarc din creditul ramas. Am mai facut in trecut o asemenea incarcare de 2 euro dar acum nu mai gasesc casuta unde sa pot vorbi cu un consultant. Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri!


Există mai multe variante de a contacta online Serviciul Clienți Orange:

  • aplicația My Orange/ secțiunea "Contactează-ne"
  • My Orange web/ secțiunea "Asistenţă"
  • chatbot Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/ reconectarea numărului în caz de pierdere/ furt, perioada contractuală, modificare parolă OTY, reîncărcare prepay etc.
  • forma de contact de pe site-ul Orange (https://www.orange.ro/eContact/)
  • e-mail la service@orange.com dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician

 

Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.

Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (9)

Da (4)

31%

4 membri au votat cu DA

9 membri au votat cu NU

31% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Vezi ca la *100# ai opțiune cumpără valabilitate și apoi poți reactiva o opțiune cu creditul rămas.
Ai mai putea intra în My Orange, la secțiunea Djingo si ceri robotului sa îți facă legătură la un consultant.

S-a mai discutat subiectul de mai multe ori. Dar poți lua legătura prin Chat Djingo, din My Orange, secțiunea contact, la serviciul.clienti@orange.ro, etc. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Sau daca tot ești online, poți încărca direct din din My Orange, fara probleme, chiar dacă ești în perioada de gratie, cu orice opțiune dorești.

Bună ziua tuturor. Ca sa nu mai deschid alt topic, întreb aici: nu mai exista acel consultant online cu care te poți sfătui, cere o oferta, rezolva diverse probleme?? Știu de acel roboțel dar cu un consultant uman online poți rezolva mai multe.....

Acum te sună Departamentul de Ofertări. Astea sunt regulile!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ca sa nu mai deschid topic nou....

@Orange Saptamana aceasta am fost sunat zilnic de pe numarul de telefon 0374 747 400. Pare a fi un numar de centrala din departamentul de ofertare / comercial.

Problema este ca de fiecare data au sunat aproximativ in jurul aceleasi orei cand eu eram la munca si nu am putut raspunde la telefon. Puteti sa-mi spuneti in legatura cu ce era acel apel telefonic?

Multumesc anticipat!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!