Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
cum pot intra (online) cu un consultant orange,sunt in perioada de gratie si nu pot suna? vreau sa incarc din creditul ramas. Am mai facut in trecut o asemenea incarcare de 2 euro dar acum nu mai gasesc casuta unde sa pot vorbi cu un consultant. Multumesc
Mulțumim tuturor pentru răspunsuri!
Există mai multe variante de a contacta online Serviciul Clienți Orange:
Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.
Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ sau trimite o solicitare din contul tau online si or sa te sune ei.
Salut! De asemenea, pe lângă ce a precizat @FaraUnID, ai la dispoziție adresa asta https://www.orange.ro/eContact/
In care poți cere ajutorul unui consultant.
Vezi ca la *100# ai opțiune cumpără valabilitate și apoi poți reactiva o opțiune cu creditul rămas.
Ai mai putea intra în My Orange, la secțiunea Djingo si ceri robotului sa îți facă legătură la un consultant.
S-a mai discutat subiectul de mai multe ori. Dar poți lua legătura prin Chat Djingo, din My Orange, secțiunea contact, la serviciul.clienti@orange.ro, etc. Succes!
Ii poți cere lui Djingo sa fi sunat de un consultant Orange.
Sau daca tot ești online, poți încărca direct din din My Orange, fara probleme, chiar dacă ești în perioada de gratie, cu orice opțiune dorești.
@Sandra, ai reușit să contactezi online un consultant Orange? Te-au ajutat răspunsurile primite în Comunitate?
Bună ziua tuturor. Ca sa nu mai deschid alt topic, întreb aici: nu mai exista acel consultant online cu care te poți sfătui, cere o oferta, rezolva diverse probleme?? Știu de acel roboțel dar cu un consultant uman online poți rezolva mai multe.....
Nu,nu mai exista Florin. Te poti sfatui doar sunand la nr 300.Ai dreptate,parca e mai uman sa discuti cu un consultant :)
Mda, păcat, mare păcat.... Mulțumesc ptr răspuns.
Cu placere Florin,toate cele bune,nu fi trist,Craciun fericit :)
Acum te sună Departamentul de Ofertări. Astea sunt regulile!
Ca sa nu mai deschid topic nou....
@Orange Saptamana aceasta am fost sunat zilnic de pe numarul de telefon 0374 747 400. Pare a fi un numar de centrala din departamentul de ofertare / comercial.
Problema este ca de fiecare data au sunat aproximativ in jurul aceleasi orei cand eu eram la munca si nu am putut raspunde la telefon. Puteti sa-mi spuneti in legatura cu ce era acel apel telefonic?
Multumesc anticipat!
De regula ori o oferta de internet cu tableta inclusa ori un serviciu de televiziune Orange.
@FaraUnID, ți-am răspuns în mesaj privat pe e-mail.
Gherghescu Simona Elena a răspuns
Dumitru V a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a răspuns
FaraUnID a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Florin a răspuns
Ascary a răspuns
Florin a răspuns
DanielaH a răspuns
teacher_ a răspuns
Firefly a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
FaraUnID a răspuns
Sandra a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.