Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Hello,
Numai mie mi se pare ca nu ma anunta comunitatea pe mail cand se posteaza ceva nou la una dintre intrebarile la care sunt "subscris"? Pentru ca initial am zis ca e un feature. Ca sa nu te spameze prea des. Dar pe parcurs incepe sa para bug. :)) Pentru ca de anuntat ma anunta. Dar numai cateodata si numai la unele raspunsuri. :))
Notificarile acestea nu sunt in timp real, deoarece serverul de mail este setat sa nu trimita foarte multe mesaje intr-un timp extrem de scurt pentru ca acestea sa nu fie interpretate de serverele de mail gen Yahoo, Gmail, Hotmail ca fiind spam.
Astfel se ceeaza o coada de asteptate plus ca exista o durata de viata - ca sa ma exprim plastic - pentru fiecare email, iar daca mesajul nu este trimis in acel interval de timp este abandonat.
Desigur exista si posibilitatea ca unele email-uri sa se piarda pe drum din diferite motive tehnice.
Alte răspunsuri
Pagina 3 din 4
Eu tocmai am primit un ”news” de la Orange, deci cum spuneam: news, facturi, info... nu au probleme. Emailuri din Comunitate.... zero, chiar și un topic ”nou, cu o primă notificare de răspuns”....și tot fără șanse de izbândă. Și cum spunea Radu: să intre și în SPAM, că nu mă deranjează.... dar măcar să știu și eu. :)
Da, pai asta e chestia care mi se pare si mie interesanta. Chiar si la topicuri relativ noi, cu putine raspunsuri...cateodata nu primesti notificare. Sau primesti foarte tarziu. Si doar la unele dintre raspunsuri.
Banuiesc ca fie e o problema undeva, fie acel X de care vorbeam mai sus...e foarte mic. In sensul ca da voie doar la un numar foarte mic de notificari sa treaca.
De-aia ziceam ca poate un mai bun control asupra acestor notificari ar fi util. Gen sa poti seta fie global, din profil, fie la fiecare topic in parte (asa cum ai optiunea sa nu mai urmaresti, sa ai o optiune de, nu stiu, "anunta-ma la toate mesajele" sau "topic important"). O treaba de genul asta. Ceva care sa ajusteze setarile default ale sistemului, doar pentru userul respectiv, doar pentru topicul respectiv.
Optiuni exista. Totul e sa se vrea.
Apropos de notificari pe mail. Observ ca ne-am innoit cu paginatie! Yeeeey! Foarte frumos! :D
Acuma, daca la un topic cu mai multe pagini te-ar si duce, din mail, direct la pagina cu raspunsul respectiv...ce bine ar fi. :D Vad ca se ataseaza niste parametri in URL pentru numarul paginii, deci...banuiesc ca s-ar putea face in asa fel incat link-ul din mail sa si duca la pagina respectiva. La fel si pentru link-urile accesate din profil. Cand dai click pe raspunsul cuiva, sa te duca la raspunsul respectiv, nu la pagina principala.
@arsRadu: Da, acea observație cu paginația facilitează derularea când ne referim la un topic întins și lung cu multe mesaje. Îmi amintesc cum așteptam la unele topicuri să ajung la final și nu se mai încărca pagina.... Cât privește partea cu LINK-urile spre ultimul răspuns (sau cel implicit) ...cred că va mai dura ceva timp în care să dovedim (noi membrii Comunității) că merităm astfel de facilități și nu abuzăm de ele. În sensul că unele facilități sunt la pachet cu altele. Uneori nici eu nu mă pot abține din a le folosi... recunosc. :)
Oricum ceva în ”link” referitor la ”răspunsul implicit” există deja. Caz concret: un răspuns șters, deși primești notificare la el pe email, nu-l vei putea accesa din acel link din email, deși topicul există.
Mulțumim mult pentru feedback și pentru sugestii! Ne bucurăm că aveți multe idei de îmbunătățire.
În momentul acesta pentru a primi notificări există următoarele variante:
Am înțeles că uneori primiți notificări, uneori doar câteva, sau chiar deloc. Investigăm ce se întâmplă și revenim imediat ce avem un răspuns.
Referitor la celelalte sugestii trec aici punctual câteva mențiuni:
@arsradu da, avem paginație :) și ne place foarte mult mini-navigația de deasupra răspunsurilor, cu text input.
@FLo_1 bineînțeles că meritați, deși noi nu punem așa problema și ne dorim să facem toate lucrurile pe care le menționați, însă uneori aceste sugestii nu se pot implementa sau durează puțin mai mult.
Mersi frumos, Mihaela! Asteptam cu (ne)rabdare urmatoarele implementari. :)
Paginatia era necesara, si e bine ca a devenit realitate. Si da, am observat ca poti sa scrii direct numarul paginii si sa te duca acolo. E util in special pentru thread-urile lungi. Ca sa nu trebuiasca sa mergi din pagina in pagina. Good job! :)
@arsradu unde poti sa scrii numarul paginii?
Eu intru in Comunitate de pe mobil si am doar varianta de a da pe fiecare pagina in parte.
@Miha, in partea de sus a paginii. Imediat sub “alte raspunsuri”. Ar trebui sa fie la fel si de pe mobil.
Atasat screenshot.
Merci mult. Nu am incercat varianta asta, mergeam din pagina in pagina. Functioneaza si la mine.
Mulțumim Mihaela. Știu că ”merităm”, dar puțină disciplină motivațională nu strică. :))
Da, câmpul cu ”numărul paginii” este editabil, prin urmare este ”customize”. Mai rămâne de lămurit aspectul cu email-urile de notificări (cel puțin asta e mai stringentă).
Salut tuturor! În urma verificărilor ni s-a comunicat că nu s-au făcut schimbări la serverele de e-mail, iar regula de trimitere este aceasta:
@FLo_1 te rog să ne confirmi că acum primești notificări, ulterior schimbării adresei de e-mail.
@Miha Z și @arsradu vă rugăm să verificați dacă primiți notificări conform regulii de mai sus.
Mulțumim mult!
Buna Mihaela!
O intrebare: daca cel care deschide topicul (autorul) este si repondent, care dintre reguli se aplica? Pentru ca s-ar putea ca aici sa fie problema.
De asemenea, in primul caz, autorul ar trebui sa primeasca notificarile instant...? Stiu ca "instant" e un termen relativ. Dar ce vreau sa spun este: exista vreun delay setat aici? De exemplu, din momentul in care se posteaza un raspuns pana ajunge notificarea in inbox-ul lui?
Pe langa asta, notificari la 8h....mie personal mi se pare exagerat de mult. :)) Adica, nu stiu, mi se pare la extrema cealalta fata de "spam". Daca ar fi la 1h tot nu mi s-ar parea spam. Dar ma rog, poate ceilalti vor vedea altfel intervalul asta de timp. De-aia ziceam ca ar fi bine ca fiecare user sa-si poata modifica individual preferintele legate de notificari. Dar pana atunci...ne adaptam, si ne descurcam cum putem. :)
@MihaelaC: Desigur, mulțumim pentru feedback. DA, pentru moment primesc notificări, dar cu SACRIFICIUL schimbării pentru a treia oară a adresei de email asociată contului. Având în vedere modificările efectuate, voi reveni astăzi la una dintre adresele de email anterioare pentru a ”monitoriza” evoluția și desfășurarea fluxului de comunicare al notificărilor.
Pana acum, toate bune. Raspunsul lui Flo l-am primit instant. Deci pare sa se aplice prima regula. Vedem ce se intampla si pe celelalte topic-uri.
:(( Cu regret.... ”yahoo.com nu iubește Orange”. Adresă de email schimbată, validată, apare chiar și în profilul Comunității ca schimbată, 2 topicuri noi lansate cu răspunsuri după ce am selectat ”Urmărește răspunsurile” pentru a fi notificat.... dar degeaba. Se pare că efectul este NULL. Nu merită efortul de a încerca și cu altă adresă de email (din cele 2 care sunt ”damnate”) până nu se va schimba CONCRET la setările serverului de trimitere email-uri. Paradoxal este că doar notificările de pe Comunitate au de ”suferit”. Adică ceea ce înseamnă factură, news sau alte emailuri ale Orange nu sunt afectate. Bineînțeles, cu schimbarea adresei nici cele din urmă nu mai ajung pe adresa implicită, ci pe cea nouă asociată contului MyOrange.
Concluzie: Revin la ceea ce știu că este funcțional și rămâne de văzut până când va funcționa. Oricum disconfortul schimbării periodic a adresei de email există.
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
FLo1 a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
MihaelaC a răspuns
FLo1 a răspuns
Miha Z a răspuns
un anonim a răspuns
Miha Z a răspuns
un anonim a răspuns
MihaelaC a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
MihaelaC a răspuns
un anonim a răspuns
Miha Z a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
FLo1 a răspuns
FLo1 a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.