Întrebare cu răspuns(uri)

Notificari din Comunitate despre intrebarile urmarite

Hello,

Numai mie mi se pare ca nu ma anunta comunitatea pe mail cand se posteaza ceva nou la una dintre intrebarile la care sunt "subscris"? Pentru ca initial am zis ca e un feature. Ca sa nu te spameze prea des. Dar pe parcurs incepe sa para bug. :)) Pentru ca de anuntat ma anunta. Dar numai cateodata si numai la unele raspunsuri. :))

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Notificarile acestea nu sunt in timp real, deoarece serverul de mail este setat sa nu trimita foarte multe mesaje intr-un timp extrem de scurt pentru ca acestea sa nu fie interpretate de serverele de mail gen Yahoo, Gmail, Hotmail ca fiind spam.

Astfel se ceeaza o coada de asteptate plus ca exista o durata de viata - ca sa ma exprim plastic - pentru fiecare email, iar daca mesajul nu este trimis in acel interval de timp este abandonat.

Desigur exista si posibilitatea ca unele email-uri sa se piarda pe drum din diferite motive tehnice.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Notificarile acestea nu sunt in timp real, deoarece serverul de mail este setat sa nu trimita foarte multe mesaje intr-un timp extrem de scurt pentru ca acestea sa nu fie interpretate de serverele de mail gen Yahoo, Gmail, Hotmail ca fiind spam.

Astfel se ceeaza o coada de asteptate plus ca exista o durata de viata - ca sa ma exprim plastic - pentru fiecare email, iar daca mesajul nu este trimis in acel interval de timp este abandonat.

Desigur exista si posibilitatea ca unele email-uri sa se piarda pe drum din diferite motive tehnice.

Eu le primesc . Dar e rău că sunt doar pe email, lucru arhaic și nefolosit de nici un forum în anul Domnului 2019 .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2616 / 5000
puncte
Custom field 2

Da, m-am gandit si eu ca ar putea sa fie ceva legat de spam. Ideea e ca unele dintre ele nu ajung deloc. :))

Daca au timeout la livrare (ceea ce are sens), da, e intr-adevar o chestie pe care nu am luat-o in considerare si ar putea sa explice fenomenul asta. Mersi frumos de raspuns. :)

Eu le-am trimis în Spam. La fel ca Răzvan,intru ca sa vad ce se mai scrie.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Da, nu ajung chiar toate notificarile, dar, sincera sa fiu, la un moment dat asta devine un lucru bun. Cum am prostul obicei sa imi dau cu parerea, chiar si acum am zile in care primesc 10,15,20 de mail-uri din Comunitate. Iar cand relamente se dezbatea cate un subiect, mama-mama! La fel ca cei de mai sus si eu prefer sa intru sa vad ce se mai intampla (pe principiul `nu sunati dvs la usa, ies eu din cand in cand`). Nu m-a dus insa mintea sa le bag in Spam, multumesc Ascary!

imch
imch

imch

User level
Nivel
3
3675 / 5000
puncte
Custom field 2
imch

Cu plăcere imch :)

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Nici eu nu primesc toate mesajele, dar nu urmăresc toate întrebările. Și mie mi s-a părut puțin ciudat la un moment dat că nu primeam mailuri cu toate răspunsurile... Plus că yahoo nu a trecut la ora de iarna, și primesc după vechea ora mailurile :)

Eu nu am observat daca sunt mai putine.. primesc mail-uri, pentru cate un singur raspuns, e adevarat ca nu in timp real, dar, primesc.. Oricum, cand am timp sa intru in comunitate ma uit la subiectele recente, sa vad ce s-a mai discutat..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Salut tuturor! Sistemul trimite automat o notificare / zi / topic către membrii care s-au abonat discuției respective pentru a nu fi interpretate ca spam :)

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

La mine aceste notificări au început sa între direct în SPAM.

Lucru absolut superb: Faptul ca serverele de mail un început sa interpreteze aceste mesaje ca fiind deranjante.

Ca un făcut, după mai bine de un an
Resuscitează topicul acest clujean
Fiindcă nu știu cum s-a întâmplat
Că la setări eu n-am modificat.

Nici o modificare la profilul din Comunitate,
Alte configurări de email, fiindcă se poate,
Însă din weekend mă trezesc ca realizat
ZERO notificări am de... studiat.

Am șters din email-uri crezând că este full
Am mai făcut și spațiu să fie loc destul
Dar al meu yahoo nu vrea ca să primesc
Notificări de lecturat ca să citesc.

Dacă era ca un ”periaj” nu mă mai deranjam
Dar chiar nimic pe weekend eu nu mai meritam?
Că am văzut, răspunsuri s-au mai oferit
La întrebări alese de mine ”de urmărit”.

Sau poate o mai fi încă o limit-a Comunității
Să limiteze întrebările în scopul sănătății
Că dacă stai prea mult la topic să citești
Riști ca sănătatea să ți-o betegești.

Sau poate e nevoie ca să mă clonez
Sub altă haină nouă să mă înfățișez
Renunțând la tot ce e numit ”vechime”
Reluând-o de la zero dar mai cu asprime?

Salut, FLo_1. Pe ce topic urmărești răspunsurile și nu ai primit notificare? Să înțeleg că au fost mai multe topicuri weekendul acesta și nu ai primit deloc notificări de la platformă? Ai verificat și în spam?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@MihaelaC: Mulțumesc de feedback. Oricare (toate) topicurile sunt implicate. Mda... interesant, însă de vineri am observat că la topicuri cu activitate (răspunsuri oferite) de vineri nu am mai primit feedback pe email deși este selectată opțiunea de ”urmarește răspunsurile”, dar nu am acordat importanță. Însă când ”am văzut sâmbătă că mi-am dat seama duminică că luni eram tot pe zero cu inboxul (inclusiv spam) de mesaje venite via comunitate” :) am început să îmi fac probleme.... inclusiv la topicurile (nu proprii ci urmărite) lansate între timp.
Probabil voi încerca o schimbare de adresă de email. Posibil Gmail-ul să fie mai îndrăgit mai mult decât Yahoo.

@FLo_1 da, poți încerca să schimbi adresa de e-mail din My Orange. Dacă se întâmplă în continuare să nu primești deloc notificări pe întrebările pe care le urmărești anunță-ne și vom verifica.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@MihaelaC: Email modificat în MyOrange, dar în profilul de Comunitate nici vorbă să se actualizeze, iar de editat.... nema permisiune. Stand by... si mai analizez cat de harnic o fi sistemul la actualizarea datelor. Apoi voi vedea dacă se primesc 'au ba notificări.

@FLo_1 te rog să te deloghezi din comunitate și să te autentifici din nou pentru actualizare e-mail.
Fiind autentificare de tip SSO folosind contul My Orange nu poți edita din comunitate adresa de e-mail, de aceea nu există această permisiune.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@MihaelaC: Reactualizare email efectuată și validă și în Comunitate, nu doar MyOrange. Este tot un cont de Yahoo. Dacă nu văd modificări pe el o să trec (schimb) pe un GMail. Deocamdată standby. Îți mulțumesc.

@MihaelaC: Done! Tocmai am primit o notificare de la ”noreply” pe noua adresa. Ciudat ca pe vechea nu mai intrau, desi era tot de-a lui Yahoo... Putin deranjant ca e legata și de partea de plăți (aferentă MyOrange), dar mă adaptez. Mulțumesc încă o dată.

Flo, te-ai uitat cumva si in folderul de Spam? Sa nu fi intrat acolo toate. Ceea ce inseamna ca, probabil, dupa un anumit timp, se va intampla acelasi lucru si cu noua adresa.

@arsradu: nici urmă de ele nici INBOX nici în SPAM, fără modificare de configurări nici în comunitate / My Orange și nici în contul de email. Cam... ciudat așa din senin. Păi dacă inițial adresa de email m-a ținut cam 20 de luni, prin schimbarea ei cel puțin alte 20 de luni :)) stau liniștit. Până la alte schimbări, deocamdată e de bine.
Pentru mine e mai eficient urmărirea răspunsurilor în email. Dacă aș parcurge zilnic lista de topicuri actualizate cred că nu aș face altceva ”all day long”.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!