Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Am observat ca istoric apeluri din my orange nu mai e actualizat. Doresc sa întreb dacă e o problema generala a aplicației sau e doar la mine. Mulțumesc!
Răspunsuri
Când ai ultima actualizare? Eu am verificat și ultima actualizare este de aseară..așa că e foarte probabil sa fie din telefonul tau. Ori o problema de rețea. Incearcă mai tarziu.
La mine apar ok. Cu mentiunea ca detaliile afisate sunt doar pentru apelurile efectuate, nu si primite, pe maxim 3 luni, si au un delay de 24h. Deci, daca nu-ti apar apeluri efectuate mai vechi de 24h, cel mai probabil e o problema pe cont.
In momentul asta as zice ca nu pare o problema generala.
Salut! Mie îmi apare mesajul asta...
Da, cred ca era bine de stiut daca Cabron e pe prepaid sau abonament. :)) Pentru ca aparent difera.
Mersi, teacher. Cu ocazia asta am aflat ceva nou.
La mine le arată pe cele de pe 8 noiembrie .
Deci funcționează ok .
Tot pe cele din 8 nov. și la mine.
Îți arată, dar cu un anumit decalaj de maxim 3 zile în urmă. Și la mine se văd, deci este funcțional. Dacă ai posibilitatea, intră în My Orange de pe un pc, pentru că acolo vezi altfel lucrurile decât pe telefon. Succes!
Eu am doar abonamente, dar, sunt ok.. adică pot vedea istoricul până în data de 9, la momentul asta, deci, as spune ca era ok si aseara.. poate ai facut/solicitat vreo modificare.. caz in care durează un pic mai mult actualizarea..
Și pe prepay e ok. Eu am pe cont atât abonamente, cât și prepay.
@Cabron12 bine ai venit în comunitate! Ne poți spune care este situația acum, s-au actualizat datele?
MihaelaC a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
teacher_ a răspuns
un anonim a răspuns
Erowan a răspuns
Cabron12 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.