Întrebare fară răspuns

Eroare istoric apeluri

Am observat ca istoric apeluri din my orange nu mai e actualizat. Doresc sa întreb dacă e o problema generala a aplicației sau e doar la mine. Mulțumesc!

Cabron12
Cabron12

Cabron12

User level
Nivel
0
2 / 100
puncte
Custom field 2
Cabron12
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Când ai ultima actualizare? Eu am verificat și ultima actualizare este de aseară..așa că e foarte probabil sa fie din telefonul tau. Ori o problema de rețea. Incearcă mai tarziu.

La mine apar ok. Cu mentiunea ca detaliile afisate sunt doar pentru apelurile efectuate, nu si primite, pe maxim 3 luni, si au un delay de 24h. Deci, daca nu-ti apar apeluri efectuate mai vechi de 24h, cel mai probabil e o problema pe cont.

In momentul asta as zice ca nu pare o problema generala.

Da, cred ca era bine de stiut daca Cabron e pe prepaid sau abonament. :)) Pentru ca aparent difera.

Mersi, teacher. Cu ocazia asta am aflat ceva nou.

Îți arată, dar cu un anumit decalaj de maxim 3 zile în urmă. Și la mine se văd, deci este funcțional. Dacă ai posibilitatea, intră în My Orange de pe un pc, pentru că acolo vezi altfel lucrurile decât pe telefon. Succes!

Eu am doar abonamente, dar, sunt ok.. adică pot vedea istoricul până în data de 9, la momentul asta, deci, as spune ca era ok si aseara.. poate ai facut/solicitat vreo modificare.. caz in care durează un pic mai mult actualizarea..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!