Întrebare fară răspuns

De ce imi arata ca sunt neînregistrat in retea cand sun pe cineva?

Am cumparat recent o cartela cu număr dar fara optiune, am încărcat o optiune cu 5 euro de la orange si imi arata ca sunt neînregistrat in retea

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Ar fi 2 posibilități...1. cartela nu e activată, de obicei se activează odată cu primul apel
2. Telefonul in care ai introdus cartela este codat in alta rețea.

Pentru a avea acces la ofertele și serviciile PrePay, trebuie să o activezi prin reîncărcare cu credit sau opțiune în cel mult 7 de zile din momentul introducerii acesteia în telefon.
Perioada activă a contului este de 60 de zile de la data activării SIM-ului, după care urmează o perioadă de grație de 360 de zile.
Dacă reîncarci cu credit o cartelă SIM 0 € credit se va activa automat optiunea PrePay cu cea mai apropiată valoare de creditul reîncărcat, conform ofertei comerciale în vigoare la data activării cartelei SIM.
Dacă preferi creditul reîncărcat în loc de opțiune, trimite în maxim 24 de ore de la activarea cartelei SIM un SMS gratuit la 321 cu textul CREDIT. Modificarile nu pot fi făcute dacă ai folosit deja din minutele, mesajele și MB incluși în opțiune.
Dacă nu activezi cartela în termenul limită de valabilitate, aceasta va fi dezactivată și nu o vei mai putea folosi. Orange România nu își asumă responsabilitatea, dacă soliciți activarea cartelei după termenul de 7 zile.
Dacă timp de 3 luni nu primești sau nu inițiezi niciun apel taxabil, cartela va fi dezactivată și îti vei pierde numărul de telefon, oferta activată și creditul PrePay.
Mai multe detalii gasesti in urmatorul link:
https://www.orange.ro/prepay/cartela-sim/

"Am cumparat recent o cartela cu număr dar fara optiune..."

De unde ai achizitionat acea cartela si cat ai dat pe ea? Intreb pentru ca SIM-urile prepay cu zero credit sunt oferite in mod gratuit si este posibil sa fi fost fara voia ta victima unei tepe.

Inainte sa reincarci, sim-ul isi lua semnal? Pentru ca, in momentul asta, imi pare o problema de SIM. Poti eventual sa mergi intr-un Orange Shop pentru o inlocuire de SIM.

Ok, cred că cineva a mai zis asta aici, recent chiar. Oare nu era oferta? Trebuie sa încarci credit 3 euro, și apoi ți se activează opțiunea aceea de 5 Euro?

Daca SIM-ul e inactiv, orice optiune ai reincarca, nu o sa ajute.

Asigura-te intai ca SIM-ul isi ia semnal. Eventual adauga un screenshot de pe telefon cu eroarea respectiva. Ar putea sa ajute.

Pentru mine este dubios faptul ca ai cumparat un produs oferit gratuit...

Poate fi acel SIM defect sau poate fi vorba de un SIM din acela pe regim special oferit pe la diverse manifestari si care daca nu este activat in termen de X zile din momentul in care intri in posesia lui, acesta devine inutil.

Cum a fost deja recomandat o vizita in Orange Shop ar trebui sa te lamureasca pentru ca noi nu avem acces nici pe contul tau si nici pe contul acelui SIM. De asemena pentru lamuriri suplimentare poti apela serviciul clienti de pe un alt telefon, dar sa ai la indemana cartela cu probleme pentru a putea furniza datele tehnice solicitate de ei.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!