Întrebare fară răspuns

Netflix nu va mai funcţiona pe anumite Smart TV-uri şi media playere

Netflix anunţă retragerea suportului pentru anumite modele de televizoare Samsung şi media playere Roku începând cu data de 1 decembrie 2019, citând probleme de compatibilitatea cu hardware-ul de generaţie mai veche folosit de aceste dispozitive.

În mod predictibil, vestea nu pică tocmai bine pentru utilizatorii Netflix obişnuiţi să acceseze serviciile platformei de video streaming direct din meniul Smart TV al televizoarelor Samsung, nevoiţi acum să achiziţioneze un dispozitiv de redare separat.

Restricţiile anunţate de Netflix vizează televizoare Samsung prevăzute cu funcţie smart TV, produse între anii 2010 şi 2011. Este vorba de serii care includ litera C sau D în numele de model, indiferent de mărimea ecranului sau regiunea unde au fost comercializate. De regulă, numele de model poate fi găsit inscripţionat pe spatele televizorului.

De asemenea, sunt lăsate fără acces în platforma Netflix şi media playerele Roku din seriile XD, SD, 2100X, 2050X şi 2000C. În plus, toate dispozitivele care nu suportă modul auto-play pentru redarea automată a următorului episod dintr-un titlu selectat pentru vizionare pierd accesul pe Netflix.

Sursa - https://www.go4it.ro/televizoare/netflix-nu-va-mai-functi...

Se stie faptul ca in oferta magazinului online Orange exista cateva modele de Smart TV-uri din gama Samsung https://www.orange.ro/magazin-online/televizoare?order=AS...

@Orange Intrebare: Modele comercializate de catre voi sunt sau nu sunt afectate de aceasta decizie a Netflix?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pe un Samsung Smart model 2011 Netflixul se vede foarte aiurea. Nu intra subtitrările in primul rand,setările de cont utilizator nu se salvează ,grafica e ciudata,iar interfața aplicației nu se deschide complet pe tot ecranul ci cam 3 sferturi. Am încetat să mai încerc să-l fac cumva să meargă iar la dezvoltatori nu am găsit sa iau o aplicație Netflix similară. In schimb pe un LG model 2018 Netflixul merge perfect,grafica frumoasa,nu am ce să-i reproșez. Nu știu dacă Orange comercializează modele chiar atât de vechi însă dacă o fac ar trebui să avertizeze potențialul cumpărător că aplicația Netflix nu funcționează bine pe aceste televizoare.

Eu accesez Netflix pe un Smart TV Sony cu buton dedicat pe telecomandă pentru acest serviciu.
Vă mărturisesc că funcționează foarte bine și aș recomanda tuturor să achiziționeze un Smart TV care are această facilitate (buton dedicat Netflix) pentru că vei fi sigur că respectivul produs are toate optimizările vizionării în condiții excelente și este acreditat de Netflix.

In articol este specificat clar Samsung si Roku, prin urmare TV-urile de la Sony nu vor fi afectate.

In alta ordine de idei, degeaba ai buton dedicat Netflix pe telecomanda daca cei din urma considera faptul partea de hardware din tv-ul tau este invechita si retrag suportul pentru aceasta.

Da, știu că nu sunt afectate TV-urile Sony.
Până acum nu am auzit să retragă Netflix suportul pentru vreun model Sony.
Era o recomandare pentru cei care își doresc un TV pentru vizionare Netflix fără probleme. :)

Tragi-comedia este data e faptul ca pe piata sunt Smart TV-uri si Smart Box-uri de la brand-uri mai putin populare in comparatie cu Samsung si Roku si care nu vor avea aceasta problema cu retragerea suportului.

O fi o metoda pt a creste vanzarea la televizoare Samsung si de inlocuire a celor mai vechi?gen vrei Netflix sa iti functioneze ca lumea?cumpara un tv mai nou si scapa de cel vechi ;)))

Mi-ar plăcea sa am timp sa vad atatea filme, dar, momentan nu prea am cum.. asa ca, nu prea conteaza daca TV-ul meu este compatibil sau nu.. E bine de stiut ca, va trebui să iau in calcul mai multi factori, daca as avea timp si un astfel de abonament..

Referitor la ce ai întrebat, cred că Smart tv-urile comercializate de Orange sunt mai noi de 2012, și nu cred că sunt afectate de decizia asta. Buna tactica asta de marketing cu modul auto-play... A prins bine! Cunosc persoane dependente deja de Netflix din cauza asta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!