Întrebare fară răspuns

Cum vi se pare noul program Orange Thank You?

Salutare,
‏‏‎ ‎
Astazi am observat prin surprinderea mea ca programul Orange Thank You s-a modificat din nou.
Punctele Orange Thank You valoreaza DIN NOU cu 50% mai mult la utilizarea lor în magazinul online pentru achiziționarea unui nou telefon cu abonament pe 24 de luni.
A fost scoasa regula in care punctele isi cresteau valoarea in functie de anii petrecuti in retea. Acum, pentru toti abonatii valoreaza cu 50% mai mult daca sunt consumate online la o prelungire pe 24 de luni.
‏‏‎ ‎
Imi place noul program pentru ca e mai simplu de inteles.
Voi ce parere aveti?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu nu prea urmăresc programul ty.. . pentru ca nu adun asa multe puncte.. n-am din ce.. :)
Dar, daca fac un lucru in avantajul clienților, foarte bine.

Pe de o parte e un lucru bun, pt ca acum toți abonații pot beneficia de reduceri mai mari și pe deasupra stimulează achizițiile din mediul online Orange.
Pe de alta parte, este încă un avantaj pe care l-au pierdut clienții vechi ai rețelei, deși, concret, ei nu pierd nimic propriu-zis.
Oricum, scopul principal al acestei "mutări" este redirecționarea clientelei tot mai mult spre online, eliminând astfel o parte din neajunsurile Shop-ului (lipsa unor produse din stoc, interacțiunile mai puțin plăcute cu unii reprezentanți, statul la coada, programul limitat, etc).

Prin prisma unei întrebări din comunitate am observat aceasta chiar din ziua schimbării. Cu siguranță programul în aceasta varianta este mult mai ușor de înțeles, cel vechi avea avantaj pentru cei cu vechime mare în rețea.
Este clar ca Orange vrea sa direcționeze cât mai mulți clienți către Online și cred ca oferta punctelor cu 50% mai mult decât în Shop este destul de atrăgătoare.

Nu intru in Shop nici picat cu ceara
Găsesc stupid modul în care funcționează cu acele cozi interminabile și bilete de ordine .
O singură dată am intrat când m-am dus pentru portare .
Nu mă duceam, dar la online dura câteva zile conform răspunsului automat
Adevărul e că aveam deja numărul provizoriu în telefon și contractul încheiat când și-au amintit fetele de la teleportari online să mă sune.
La faza asta la ceilalți operatori intri in sedii fără bai, nu mai are niciunul minunea asta cu bonuri de ordine .
Inutil și foarte agasant sistemul .

Noah într-adevăr în orașele mari sunt ceva cozi mai ales daca orangeshopurile sunt puține însă în orașele mititele nu e aglomerație.
Cat despre punctele OTY nu pot sa zic decât că salut aceasta decizie. Toată lumea mulțumită de acum înainte :)

Noah, îți pot spune sigur ca și cei de la Vodafone au numere de ordin :)). Nu demult am întrat într-un Vodafone și a funcționat pe baza de număr de ordine, sa nu mai spun ca era o singura fata la acea ora și domnii din fata mea voiau un telefon sau o oferta ceva care dura destul de mult.

Bine de știut .N-o sa intru clar nici la Vodafone în shopuri niciodată
Toate serviciile de utilități și cele de entertainment le rezolv online și plătite cu Master card .
Eu sunt huhurez de noapte și dorm puțin și prost .
Ultima factura la Gigi am platit-o la 3 și 38 minute dimineața .
Din partea mea pot scoate banii lichizi din uz, cum am auzit că va face Suedia .

Pe mine mă avantajează , pentru că punctele se dublează la achizițiile online de telefoane, cu prelungire pe 24 de luni. Sigur, poate există și clienți Orange cărora nu le convine situația, dar asta este. Întotdeauna există mulțumiți și nemulțumiți! Nu am urmărit în detaliu, dar o să vedem cum stă treaba în continuare.

Nu se dublează, cresc cu 50%, ai dreptate. Oricum nu mă bazam foarte mult pe ele. Așa era și înainte. Știu că se dublau pe la sărbători sau chiar se triplau în anumite momente. Da, e ok pentru mine.

Mie imi este indiferent pentru ca nu cumpar din magazinul online. Eu prefer sa achizitionez din Orange Shop, sa vad mobilul, culorile lui, sa-l testez... Nu cumpar din magazin online telefoane deoarece nu vreau sa am neplaceri din cauza serviciului de curierat.

Mie îmi convine sa iau de pe online, mai ales când pot sa valorific mai bine punctele TY. De testat, testez în Shop sau în Altex, Media Galaxy, etc, apoi produsul asupra căruia m-am hotărât îl comand online.

Da,mai comoda metoda asta de testare mai ales atunci când orangeshopurile sunt aglomerate. In Media Galaxy etc nu prea vezi lumea inghesuindu-se la testat telefoane.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!